Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2004, 20:12
miss Elise
miss Elise is offline
mijn nichtje en ik willen komende zomer een maand door de vs gaan trekken. zo rond LA was de bedoeling. ik heb een beetje de vakantiegidsen doorgebladerd. alles is zooooo duur!
heeft iemand ideeen hoe t zo goedkoop mogelijk kan? misschien goede sites?

alvast bedankt!!
big kiss Elise
Advertentie
Oud 03-02-2004, 20:21
Verwijderd
auto huren en in je auto gaan slapen...
Oud 03-02-2004, 20:53
Guissie
Guissie is offline
Huur gewoon een busje/camper daar kun je gewoon in slapen, je hebt alle vrijheid, een auto huren is niet heel duur, koers dollar is erg gunstig op het moment en dat zal wel redelijk gunstig blijven en jah....ach ja huur in ider gevaal een auto want in amerika is alles op de auto berekend, alles word met de auto gedaan en veel bussen zijn er niet alleen wat stadsbussen
Oud 05-02-2004, 15:58
@ngel from Hell
@ngel from Hell is offline
yep auto k ga het ook doen met min nichtje we gaan de coast af maar heb je geen familie ofso daar want wij zijn van plan bij hen te logeren of je kan soms kamers huren bij universiteiten
Oud 05-02-2004, 16:22
Fade of Light
Fade of Light is offline
heel leuk dat auto huren, maar naar mijn weten mag je als buitelander pas op je 21ste een auto huren in de VS.
Oud 05-02-2004, 16:47
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 05-02-2004 @ 17:22:
heel leuk dat auto huren, maar naar mijn weten mag je als buitelander pas op je 21ste een auto huren in de VS.
idd, en een auto huren is niet goedkoop voor 1 dag moet je al 250€ betalen...have fun zou ik zeggen :-p
Niet alleen de hotels zijn duur in America maar ook het eten (behalve de drank 1 keer betalen, zoveel drinken als je kunt) en de souveniers en entree kaartjes...allemaal duur
Je moet ook niet rekenen op een discotheek/Sterke drank als je geen 21 bent en voraal niet als je een buitenlander bent!!
Oud 05-02-2004, 18:56
Tiño
Tiño is offline
gewoon backpacken en in de natuur kamperen,werkt altijd...
Oud 05-02-2004, 22:41
_Moby_
_Moby_ is offline
pff je hebt je wel de duurste stad van de VS uitgekozen... in heel Amerika is ALLES goedkoper dan in Nederland, behalve in de buurt van LA
Oud 06-02-2004, 11:22
Pandora
Pandora is offline
Ga naar California en probeer bij de 'bekende' mensjes te
crashen
Oud 06-02-2004, 16:43
Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Apomes schreef op 05-02-2004 @ 17:47:
idd, en een auto huren is niet goedkoop voor 1 dag moet je al 250€ betalen...have fun zou ik zeggen :-p
Niet alleen de hotels zijn duur in America maar ook het eten (behalve de drank 1 keer betalen, zoveel drinken als je kunt) en de souveniers en entree kaartjes...allemaal duur
Je moet ook niet rekenen op een discotheek/Sterke drank als je geen 21 bent en voraal niet als je een buitenlander bent!!
ben je gek?! ik ga met mijn vader een auto huren in een dure prijscatagorie en wij betalen voor 8 dagen ongeveer 380$ dus dat is zo'n 305 euro... dus dat valt echt wel mee, en wat betreft de hotels je kunt makkelijk een motel nemen en die zijn echt niet duur...
Oud 07-02-2004, 11:26
BaLLooN
BaLLooN is offline
Dat heb ik ook een aantal jaren geleden met mijn ouders en m'n zus gedaan. Was super! We zijn in Californie, Utah, Nevada en Arizona gweest, over zijn super leuke dingen om te zien! We hebben daar een camper geheurd en zijn daarmee rondgaantrekken, maar het idd wel erg duur. Wij hebben voor 4 personen 20.000 GULDEN betaald...
Oud 08-02-2004, 15:15
Verwijderd
Mwah zit net te kijken op de site van Avis. En voor 20 dagen in het hoogseizoen betaal je 1400 euro voor een luxe busje. Ik heb niks van korting ingevuld oid en dit is vrij duur (zijn nieuwe, luxe busjes)
Oud 09-02-2004, 20:26
miss Elise
miss Elise is offline
had zelf ook nog rondgevraagt
als je een auto gaat huren, en je bent onder de 24, moet je per dag20 dollar extra betalen
een auto huren is dus niet echt te doen

ik zit idd in een onwijs dure hoek van de vs, slecht uitgekozen hihi
dure ticket ook nog eens

maarja, wil dr zo goedkoop mogelijk heen, maar hoor nie al te positieve verhalen.

natuurkamperen klinkt wel lachuh!! dat kan zeker in bepaalde natuurparken, of nie?

alvast bedankt allemaal!! ikke ga weer s hard op zoek
Oud 10-02-2004, 01:55
Anonymous John
Anonymous John is offline
Citaat:
miss Elise schreef op 09-02-2004 @ 15:26:
natuurkamperen klinkt wel lachuh!! dat kan zeker in bepaalde natuurparken, of nie?
Dat kan meestal wel, met bepaalde restricties natuurlijk. California heeft naar mijn weten een paar sterke natuurparken (Yellowstone hoort geweldig te zijn).

Citaat:
heeft iemand ideeen hoe t zo goedkoop mogelijk kan?
Verblijf zoveel mogelijk in (jeugd)herbergen en campings. En eet Ramen Noodles elke dag. Maar goed, ik was drie en een half jaar geleden ook door de VS gereisd (South Dakota, Colorado, Utah, Wyoming gebied) en we waren uiteindelijk erg veel geld kwijt.

Regels voor berichten