Advertentie | |
|
![]() |
|
Hebbie niet gewoon nummerherkenning
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Herkenbaar.
|
Dat heb ik ook meestal, dat ik denk van dat is die en die en die wil mn ma spreken ofzo.. Maar meestal kan je aan de tijd ook wel zien wie er belt, bv rond etenstijd is het meestal mn pa van ik kom naar huis.
Denk dus dat iedereen het wel eens heeft. Maar ik heb het ook wel eens dat de telefoon gaat en het iemand is die zelden belt ofzo en dat ik wel weet van tevoren wie het is, best raar. Weet ook niet hoe het komt. |
![]() |
|
![]() |
voor het bellen weet ik wel een leuke voorbeeld.
Je hoort bijvoorbeeld een liedje op de radio wat je doet denken aan een bepaald persoon "onbewust wel te verstaan" op hetzelfde moment hoort die persoon het ook en herrinert zich om jouw te bellen. of het is gewoon telepathie. ![]()
|
![]() |
Is helemaal niet raar, 't is gewoon je onbewuste. Daar worden elke minuut duizenden signalen naar gestuurd en dingen bezig waar je je totaal niet bewust van bent, je onbewuste kent geen grenzen als tijd en ruimte. En sommige mensen hebben gewoon di gave dat hun bewuste veel beter in contact is met hun onbewuste, vandaar dat er 'ineens' zomaar iets in je opkomt dat altijd blijkt te kloppen. Is heel chill om te hebben, geniet ervan zou ik zeggen! haha! Peace out ~
|
had vanochtend ook een leuke!
we zaten te eten ( onbijt met familie) gaat de ( huis )telefoon, nog geen seconde later begint mijn mobiel ook te loeien, duz ik d8 meteen dat iemand ermee zat te klooten, beetje stalking, duz ik en me zus nemen op, zijn het geoon 2 verschillende mensen, die nix met elkaar te maken hebben!!!!!!!! best raar zo op de vroege morgen! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ja hebk ook wel eens last van, meestal pak ik de telefoon, kijk op me scherm, doe em terug in me zak en dan gaat ie over, net te vroeg pak ik em dus. Kweet ook wie er belt. Kmoet vlak voor ik gebeld wordt of gesmst wor ook aan die persoon denken. Best vaag soms, maar kheb er geen last van ofzo
|
Ja heb ik ook wel eens... maar dat is ook soms omdat je nog dingen met die mensen moet afhandelen en dan weet je dat ze bellen . Maar ook wel eens dat je het gewoon weet maar dat hebben meerder mensen ...
|
heb ik ook wel is ja.
Ik zat bijvoorbeeld ook vandaag te denken; goh dat ventje gaat vast iets op msn zeggen over mn bloesje..zegt ie op msn: leuk bloesje.. of dat ik denk dat iemand me een mail heeft gestuurd en dat dat zo is ofzo.. K heb hel vaak van dat soort dingen..ik beschouw het als toeval, oid ![]() |
![]() |
|
khep wel vaak alsk ergens over nadenk. .dat het daarna ook gebeurt.
Eerst wask een beetje aant dromen, dacht ik: hee misschien fietst die en die dalijk langs.. 5 minuten later kwam hij langsrijden.. Of met quizzen op tv,bv cash en carlo, kan ik af en toe precies van te voren zeggen welk getal degene die aan de beurt is gaat raden.. Gebeurt indd erg vaak..(bij mij iig) Zal wel toeval zijn..? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
Iedereen heeft er wel eens 'last' van volgens mij...de een wat meer dan de ander...en het ligt er ook maar net aan hoeveel je er op let en in hoeverre je het zoekt. Of het vergezocht is of niet.
Heb t zelf ook wel eens. -Bijv. dat ik droom over dat veel mensen uit mijn omgeving naar de kapper zijn geweest, en dat de volgende dag mijn beste vriendin naar de kapper is geweest (ook al kwam ze in mijn droom dan niet voor) -Bijv. dat ik droom over dat ik weer een beugel heb en dat ik s'ochtends radio luister en het ineens over het gebit gaat..ik maar denken...gebit, gebit, volgens mij heb ik daar over gedroomd...oja ik droomde dat ik een beugel had. -Dat ik zeker weet dat er op TV iets over Guusje Nederhorst is en dat dat er ook is op dat moment. -Dat ik moet denken aan de fabeltjeskrant en daar dan de volgende dag een topic over zie (die ongeveer op hetzelfde moment gepost moet zijn als ik er aan denk) -dat ik midden in de nacht wakker wordt, wil kijken of ik nog gesmst ben en op hetzelfde moment een smsje krijg van iemand die ik lang niet meer heb gezien. -Dat ik vroeger een meisje vaak zag en automatisch een naam bij me opkwam en dat zij kwam ik later achter ook zo bleek te heten. Nouja bij mij zijn het niet supertreffende dingen dus...tis maar net hoe je de link legt...bij mij is het nogal vergezocht misschien. Tis bij mij niet meer dan bij een ander ofzo, maar sommige mensen kunnen het wel echt heel erg hebben. Laatst gewijzigd op 11-02-2004 om 20:12. |
![]() |
||
Citaat:
toevallig meid ik heb dat precies hetzelfde NUMMER+NAAM herkenning noemen ze dat op mijn gsm en weet je wat op mijn GSM kan je zelfs de klok zien en het is mogelijk om te lezen in het donker ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
ja, t klinkt stom ik weet et, maar het is echt vaag. ben ik een boek aan het lezen, heb ik al een minuut of vijf een vreemd woord in mijn hoofd, zie ik na een paar bladzijdfen ineens dat woord staan, zulk soort dingen. nouja, iedereen heefty dat wellus dus het zal allemaal wel.
|
![]() |
ja ik heb het ook heel vaak en ik weet soms van te voren al wat mensen gaan zeggen en soms heel soms weet ik zelfs wat ze denken!!!
ik ben nu een boek aant lezen over char het medium ik raad jullie aan dit boek eens te gaan lezen er staan in hoop verklaringen voor dit soort dingen in het boek. ook is het een heel leerzaam boek over dit soort dingen. het heeft allemaal met intuïtie te maken *ook wel het zesde zintuig genoemd* ik zou zeggen lees het boek als je hier meer over wilt weten ![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
De Kantine |
Ja ok, maar wat staat er nou eigenlijk onder jouw CTRL-V? idontcare | 500 | 20-10-2005 13:56 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Strijd van binnen (deel 1) Man of Chrome | 23 | 26-12-2004 14:12 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
nederlands boekverslag ard16slot | 2 | 22-05-2003 18:51 |