Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
de zomerwind doet zonnen-stralen stromen op een rode huid die lichtverbrand en vol met kwalen langzamerhand naar paling ruikt of: De zomerwind doet zonnen-stralen, stromen op een rode huid. Die lichtverbrand, en vol met kwalen langzamerhand naar paling ruikt. Zie je het verschil? (Vergeef me even de slechte kwaliteit, dat was het eerste dat in me op kwam ![]()
||
Citaat:
![]() Jah ik zie het en begrijp je nu.
|
De dichtvorm sprak mij juist erg aan. Ik zou het niet in een 'regelmatige' vorm proberen te proberen
![]() Ik heb, wat betreft de inhoud, nog een vraag: vanwaar de rode wijn als schrijvend, enigszins beoordelend object van buitenaf waarmee je geconfronteerd wordt als 'raam-zitter'? En dat ze je naam schrijven; ik interpreteer dat als een confrontatie, is het ook zo bedoeld? Want die snap ik niet helemaal i.v.m. de rest van het gedicht; je toont met 'morgen is er morgen vandaag is er vandaag' aan dat je eigenlijk per dag, in onwetendheid, leeft; bedoel je dan met die letters op het raam dat je dus wel geconfronteerd kan worden, maar dat je door het leven met de dag onwetend bent? Ik vind het in ieder geval erg interessant, en hoop dat je me opheldering kunt geven ![]() Ah, nog even één ding; ik vond het zo leuk dat je 'onwetend' niet foutief schreef; maar in de laatste zin --> ontwetend ![]() ![]()
|
![]() |
|
|