Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik hoef het woord 'mee' maar te zeggen of iets wat er op lijkt en dat schatje uit mijn avatar hangt al in m'n jas...
Dus daar heeft ons beestje geen last van. Waar hij wel een hekel aan heeft (niet bepaald normaal voor een hond) is eten... Als we roepen tegen hem dat het eten klaar is kruipt hij het liefst onder de tafel weg. Maar we weten ook wel hoe dat komt. Hij kan brokken (droog) niet verteren en heeft daar als pup een flinke maagopstopping door gehad. We zijn dus nu al jaren over op diner en hij vind het best wel lekker, maar heeft nogal een trauma opgelopen door zijn vorige voedsel en ziet eten daardoor als straf. Hij doet over die beker dan ook 24 uur ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Mijn hond is bedelen nu aan het afleren, vindt 'ie helemaaaal niet leuk ![]()
||
Citaat:
![]() Maar er is verder weinig Dandy in hem te bekennen ![]()
|
het klinkt misschien raar maar je moet hem zonder iets zonder koekje ofzo iets meenemen zowel mee slepen, als jij hem een koekje geeft of hem beloont en zegt dat die lief is dan geef je toe dat het nog steeds eng is en dan kan je niks meer met de hond doen. het heeft niks met de leeftijd te maken
||
Citaat:
![]()
|
als je tegen mijn hodn zegt ''ga je mee?'' dan wordt hij zo hyperactief dat hij door de huiskaamer gaat springen, en je moet m echt terug naar binnen slepen als ik hem heb uitgelaten
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
friends? Verwijderd | 13 | 08-08-2010 23:49 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #11! Snufje | 277 | 26-05-2003 12:40 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |