Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
hmz? ik dacht dat ik hier al gepost had maar ik zie niks staan
![]() ![]() Ik heb zelf geen informatica maar misschien heb je wat aan de informaticasite van onze school (kun je zien wat ze bij ons zoal leren) www.heijmeriks.tk .Nog slimmer is 't om het op je eigen school na te vragen natuurlijk ![]() |
![]() |
|
Owja, java. En als je dan een domme docent hebt dan haal je gewoon oude bestanden uit de computer tijdens je proefwerk
![]() Nee, even serieus: ik heb er tot nu toe echt geen reet aan gehad, ben geslaagd met een 7 en dat zonder al te veel moeite (alleen SQL was lastig, maar echt wel te doen). Verder heb ik nogal slechte ervaringen met de lessen, maar dat lag aan de school en niet aan het vak ![]()
|
wij kunnen op school een cursus informatica kiezen meer niet.
Ik ben nu bezig met visual bezig maar je kon ook pascal, HTML , powerpoint of robotica kiezen. Met robotica en HTML stelde het niet veel voor ehb ik gehoord maar dat zegt meer over de leraar dan over het vak en nu met visual basic, pascal en powerpoint krijg je gewoon een boek voor je neus (lees ga naar de bieb en je hebt het zelfde maar dan gratis), je moet erin gaan werken en de leraar weet nog minder dan jij, terwijl je nog niet eens ooit het programma hebt gezien... Bij ons is het dus een ramp maar dat zegt dus niet zo veel over informatica... maar wel over onze school
||
Citaat:
2 jaar informatica (5e en 6e). Als je gewoon simpel de theorie leert, en goede practicums maakt (eerst maak een website, geef een powerpoint presentatie, dan FCO-IM casetool, iets met Java en dobbelstenen en later Gamemaker), dan kom je wel op een mooi 7tje uit ![]() Had ik ook en ik ben een n00b met programmeren ![]()
|
Ik moest perse een extra vak kiezen.
Aangezien ik geen economie, frans, duits, natuurkunde 2, scheikunde 2 of wiskunde b2 wilde kiezen... koos ik maar Informatica ![]() Het heeft me eigenlijk niet veel opgeleverd (omdat ik er niet zo in geintereseerd ben), maar ja, ik moest een extra vak. En met wat leren kom je dus gewoon op een 7 uit ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Net met informatica begonnen, maar twijfel erg P van der S | 2 | 04-09-2012 19:17 | |
Studeren |
Deeltijd Informatica of bedrijfskundige informatica op HAN?? YinYang | 3 | 01-05-2011 20:28 | |
Studeren |
Algemene Informatica opleiding Oranje89 | 0 | 14-06-2007 09:11 | |
Studeren |
opleiding na havo - economie of informatica Corossi | 28 | 28-01-2006 10:41 | |
Studeren |
Zou jij informatica willen studeren? Poll_man | 59 | 20-12-2004 12:26 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Wiskunde in 5 Informatica Beheer moeilijk???? pievdb | 3 | 09-05-2001 21:09 |