![]() |
|
Verwijderd
|
Hallo allemaal
Ik zoek een mooie gsm, ik heb nu alweer een tijdje de 8310 een leuk ding maar ik wil weer wat nieuws en ik kan het voor heel goedkoop krijgen maar ik heb nu geen flauw idee wat er nu op de markt is. Gisteren zag ik echt een super vette gsms. Dat is deze , in het zwart lijkt hij mij nog het mooiste. Maar ik moet nog maar even kijken. De prijs maakt niet zo heel veel uit, hij moet niet te overdrijven zijn, bv niet dat je echt een palmtop in je handen hebt. Dus mensen post je mooie gsm's, graag met fotos. De 5200 vind ik ook wel mooi maar een beetje simpel. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
@ TS: Je kunt er mee bellen & SMS'en, prima. Geen idee wat ik anders met een telefoon zou moeten doen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb nu een motorola C350.. echt heel simpel.. want na een tijdje ben je toch op alle functies uitgekeke.. endan leg der maar wat geld weg te rotten.. ik vind het zonde dat die mensen dat voor een telefoon over hebben, stel hij word gejat ... en dan
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
jaah ok.. maar al je telefoon nummer
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nu even ontopic, ik heb de Z200 uitgekozen, echt een leuke mooie gsm. Mijn oude 8310, verkoop ik misschien. Weet iemand misschien een goeie vraag prijs, ik dacht aan 50-75euro + verzekering/frontjes/adapater/boekjes. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Knip en plak maar weer! hasseltboy | 500 | 23-03-2006 18:31 | |