Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb NG + informatica gedaan. Ik weet niet of ik informatica nog had gekozen (kneuzenvak, "Hoe vul je een veld in van Excel"
![]() Misschien Ak erbij.
|
Ik heb welgeteld 1 week CM gedaan, dat bestond bij ons uit Frans 2, Duits 2, geschiedenis 2, Wiskunde a1 en tekenen. Aangezien ik een gigantische hekel heb aan tekenen en ik na 1 week besefte dat ik niet nog 2 jaar 3x in de week wilde tekenen, ben ik na die week overgestapt op EM (Economie 12, Wiskunde A12, Geschiedenis 2, Aardrijkskunde) met in het vrije deel Frans 2, Duits 2 en Latijn.
Als ik het overnieuw moest doen zou ik of weer EM kiezen met fa2, du2 en Latijn, of ik zou een paar jaar van tevoren mijn school al gepusht hebben om als 'cultureel' iets iets anders aan te bieden als tekenen ![]() Edit: Ik deed VWO ![]()
Laatst gewijzigd op 04-02-2004 om 13:40. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Waarschijnlijk heeft dat met de grootte van de school te maken. Op mijn school zitten 1800 leerlingen, dus al deze combinaties zijn dan erg lastig te maken... Ik doe nu N&G met Frans2. Als ik had geweten dat ik in 6vwo nog evenveel van Frans zou weten als in de 3e (of zelfs nog minder ![]() |
![]() |
|
Ik heb vorig jaar gekozen NG met ec1 en lo2. Toen zat ik te twijfelen tussen NG en EM. Ik weet nog niet of ik de goede keuze heb gemaakt, dat zou je volgend jaar of met m'n eindexamen moeten vragen.
Zit alleen nu te twijfelen of ik misschien niet beter inf. had kunnen kiezen ipv lo2. *opent topic* |
![]() |
|
Ik heb nu N&G met module informatica, scheikunde 2 en m&o
Als ik nog een keer moest kiezen dan zou ik weer N&G kiezen met m&o en iets anders (misschien Duits 2 ofzo) maar scheikunde 2 vind ik opzich wel leuk maar 5 uur scheikunde bij een rotleraar is geen doen. Bij ons kan je niet alles kiezen. Bij de N-profielen kan je alleen de N-vakken uit het andere N-profiel kiezen, m&o, informatica, Duits 2, Frans 2, ckv 3, economie of Latijn of Grieks. Bij de M-profielen kan je alleen de M-vakken uit het andere profiel kiezen, m&o, informatica, biologie 1 of Latijn of Grieks. Verder mag je wiskunde a1,2 omruilen voor wiskunde B1.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En ik heb nu het profiel: E&M, met Latijn en M&O Maar ik zou dat wel willen ruilen voor: E&M, met Latijn en Filosofie
|
|