Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik denk dat heel veel mensen "gewoon" doorgefietst waren (had ik ook gedaan). Wat had je anders moeten doen? Terugschelden, gevatte opmerkingen maken? Heb je nog kans ook dat ze voor de lol achter je aan gaan. Denk dat je wel juist gehandeld hebt.
En dat je in huis 100 dingen gaat verzinnen die je eventueel had kunnen zeggen is ook logisch toch? Doe ik ook altijd. En trouwens, mensen die zulke dingen gaan zeggen zonder dat ze je kennen, zijn gewoon ontzettend zielig. Meestal doenze het ook nog eens zodat ze zichzelf stoer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ontopic goed gehandeld...dit soort mensen moet je gewoon negeren, als je daarop gaat reageren dan wordt t alleen maar erger...later merken ze toch wel dat ze eigenlijk gewoon een stelletje bij elkaar geraapte trieste figuren zijn...en komen ze tot de conclusie dat hun stoere gedrag tot niks heeft geleid...helaas gaan daar wel een aantal jaren overheen...
Laatst gewijzigd op 10-12-2003 om 19:11. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Of is dat gek?
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Sorry... ik word weer te extreem
|
Ik schiet eigenlijk altijd in de lach als ik word uitgescholden. Dan denk ik: "daar gaan we weer", vervolgens zet ik m'n verstand op nul en probeer het te negeren. Maar dat lukt vaak niet omdat ik moet lachen. Trieste mensen die zich eigenlijk zo belachelijk maken.
|
Verwijderd
|
Tsja, ik ben ook een soort magneet wat betreft uitlachen en uitschelden. Ook gewoon op straat, zeggen ze (zogenaamd achter mn rug om) "nou dat is een lekkerding." Ik zie er niet uit als een fotomodel maar ik heb meer te bieden dan uiterlijk.
Vandaag wilden twee jongens oversteken en ik fietste net langs. Zij keken niet uit en ik reed gewoon door want ik heb voorrang. Krijg ik vervolgens een rotje naar mn hoofd geslingerd en een paar scheldwoorden. Tsja, het liefste sla ik ze allemaal in elkaar maar gelukkig weet ik me dan te beheersen. Negeren is echt de beste oplossing. Wat het dan ook is; uiterlijk (bij mij dus), op hun fouten gewezen worden (geen voorrang hebben en toch doorlopen) of een type zijn die hun niet aanspreekt (alto), sommigen mensen zoeken gewoon altijd een zwak punt of rare eigenschap uit om iemand mee te kwetsen. Raar in hun ogen dus. Meestal doen die mensen dat als ze in een groep zijn, om te bewijzen hoe 'stoer' ze wel niet zijn. Daar kan je als buitenstaander en slachtoffer weinig aan doen. Wat ik dan altijd maar probeer is erboven staan. Gelukkig dat ik niet zo'n idioot ben om mensen te kwetsen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar goed je doet jammer genoeg zo weinig aan dat soort types... Toch vraag ik me weleens af of het niet beter is om ze gewoon ns een keer goed de stuipen op het lijf te jagen, dan bedenken ze zich de volgende keer tenminste eerst even.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En die zwakke punten die ze bij anderen zoeken zijn vaak een herkenning in zichzelf. Wat ze zelf negatief vinden zeg maar, en waar ze zelf niets mee kunnen. Jammer is dat. |
![]() |
|
om de een of andere rede krijg ik ook altijd opmerkingen naar mijn hoofd gegooid, en wordt er ontzettend over me geroddeld, dat ik de hele week dezelfde broek aan heb enzo... ik hoor het al haast niet meer, en ik weet dat het nergens op slaat, omdat ik niet echt opval ofzo, en ik gewoon weet dat ik niet een hele week dezelfde broek aan heb(en so what, problemen mee als ik het zou doen?). soms zijn het echt gemene opmerkingen, zo kreeg ik van de week weer naar mijn hoofd gesmeten dat ik een waterhoofd heb... nou, ik weet niet waar ze het vandaan halen..
in ieder geval is het mij al veel te vaak voorgekomen dat ik een grote smoel opzette, en tsja, als je 1.56 meter bent, heeft dat niet echt een uitwerking... eerder averechts. dus ik houd tegenwoordig wijselijk mijn mond. wordt het spelletje ook minder leuk voor ze
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
leer jezelf te verdedigen... breek een keer een armpje ofzo...
nou ja, iemand DOODmaken hoeft niet gelijk, maar bang maken gewoon... tenminste... zou ik doen(h) tja.. wat hasseltboy zegt... als je zo vaak wordt uitgescholden ofzo dan geloof ik best dat je zoiets zou kunnen gaan doen... tja, als ze het zoeken kunnen ze het krijgen...
|
die moet je laten lullen
die weten niet beter en zijn: 1. zelf heel onzeker (en lopen daarom maar mee met de rest) 2. vinden zichzelf fantastisch en hebben daarom geen ruimer beeld dan zichzelf. ze zijn gewoon zielig, en jij weet wel beter. dat jij je alternatief kleed en alternatief gedraagd zegt toch niet dat je minder bent! helemaal niet, juist niet... ik heb echt respect voor mensen die zo zichzelf helemaal durven te zijn. gewoon laten gaan die gasten! komop joh!! xxx
|
![]() |
|
![]() |
ik zeg nooit wat terug, heb ik 1 keer gedaan en toen begonnen ze gelijk te schoppen e.d., iets terug zeggen is misschien "stoer" ofzo, maar de mensen die zich zo gedragen zijn meestal van die figuren die gewoon uit zijn op ruzie. dus moet je ze gewoon geen aanleiding daarvoor geven.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
In feite is het precies hetzelfde gedrag als van die jochies alleen zonder nare gevolgen voor de ander...zij zetten zich ook af, door middel van ander uit te schelden...dat anderen dat doen door kledingkeuzes, kan weer worden opgevat als een aanval op de ander...Dus ik heb eerder respect voor mensen die niet zo nodig hoeven te laten zien dat ze anders zijn in hun uiterlijke kenmerken en uitroepingen, maar die laten ze dat ze op een positieve manier verschillen van een ander door wat ze bereiken en doen... Amen ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
duidelijk een vorm van: groepsgedrag
heel stoer uch maar zodra ze alleen zijn doen ze het niet meer, bang dat ook zij er niet bij horen, stiekem hebben ze wel bewondering voor iemand die anders is jij hebt goed gehandeld, ik had waarschijnlijk gaan meppen, maar daar krijg je alleen maar meer problemen mee
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 11-12-2003 om 19:18. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik geloof wel dat er een deel van die mensen zich zo kleedt om dat ze het mooi vinden, al betwijfel ik of dat een groot deel is en de rest het niet meer ziet als een afzetmiddel. De wil om zo graag anders te zijn, maar niet anders als in je eentje maar als groep...
|
![]() |
negeren. proberen niks van aan te trekken.
of keihard lachen, dan weten ze ook niet wat ze daar mee aan moeten. persoonlijk zou ik al gemeend gelacht hebben om de opmerking 'wat kijk jij lelijk uit je ogen'. aangezien me dat heel moeilijk lijkt (of keek je toevallig scheel?). bij sommige types boeit het ook niet wat je zegt. wat natuurlijk jammer is als je een ontzettende intellectuele tegenreactie hebt. maar ja, als je op het moment niks weet te zeggen is het in je voordeel. dat soort types luisteren niet écht naar wat je zegt. het is niet alsof ze geraakt worden door je opmerking. |
![]() |
||
Citaat:
![]() @Pientjeuh: ik zou me er gewoon niets van aantrekken. Negeren werkt nog altijd het beste...
||
Citaat:
en al is dat zo. dan is het nog geen reden iemand daarom uit te schelden. enfin, daar ging het niet om, het ging erom dat ik respect heb voor zulke mensen. voor alternatieve mensen. maar dan niet de groep die het draagt om zich af te zetten tegen de rest van de wereld, maar om mensen die het dragen omdat het mooi vinden, en het ze niet kan schelen dat het niet in het 'normale beeld' past.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Stellingen suzana | 2 | 11-05-2008 15:39 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
stellingen gothicje | 1 | 25-06-2007 10:49 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Plan strafbaar stellen Holocaust-ontkenning wint steun Relief | 115 | 19-02-2007 10:47 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 | |
Liefde & Relatie |
hoe stel je je op Verwijderd | 22 | 16-08-2002 00:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Stel.. gedichtje ove reen gebeurtenis van laatst.. :( Joyce-b | 7 | 07-01-2002 21:46 |