![]() |
|
Verwijderd
|
www.hoofdpijntest.nl (oid)
Geeft je misschien een idee? 't kan misschien best stress zijn...ook dan bestaan er veel verschillende soorten hoofdpijn... Als het aanhoud zou ik zeker een keer terug gaan naar je huisarts (lijkt me sowieso geen slecht idee). Hoofdpijn kan zo verschrikkelijk veel oorzaken hebben. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En je moet echt niet inzitten met wat een dokter van je denkt, hij is er om je te helpen. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Jezus, hoe kan dat van voorbijgaande aard zijn?!
||
Citaat:
op je schouders legt, en ik denk dat dát best een grote invloed op hoofdpijn ed kan hebben. En of je nou echt aan de "eisen" van stress moet voldoen.. (zijn die er überhaupt wel?)
||
Citaat:
![]() Stress is niet enkel een gevolg van een druk werkschema op school of zo, het kan veel oorzaken hebben. Het kan goed zijn dat men sterk verdriet benoemt als stress, dat is toch niet erg? Denk je mss dat stress een minderwaardig begrip is? Zeker niet, hoor. Het kan grote gevolgen hebben, zoals die vervelende hoofdpijn van je. Als het overlijden van je vader de oorzaak zou zijn (het is mogelijk), zou ik mss proberen om (nog meer) erover te praten met je gezin of met vrienden. Ik heb ook wel eens hoofdpijn gehad (paar maanden na elkaar) en het was ook te wijten aan stress. Bij mij noemde de dokter het spanningshoofdpijn en pijnstillers hielpen niet. Ik heb toen vooral veel gepraat met anderen en manieren gezocht om me meer te kunnen ontspannen. Ook nam (en nu nog soms) ik sint-janskruid om wat minder te piekeren en wat rustiger te worden. Sorry als mijn vorige reply je kwetste, dat bedoelde ik niet. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
An Ordinairy Girl Schrijfstertje | 6 | 05-05-2004 09:35 | |
Psychologie |
Antidepressiva, hoe werkt het? [BESCHRIJVING] Eend | 27 | 24-02-2003 18:49 |