Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-05-2004, 20:27
Mir-idiotA
Ik heb net een ticket geboekt voor 3 tot 15 Juli naar Glasgow.
Ik ben van plan de West Highland Way te gaan lopen.
+/- 150 Km. zoals ik lees op de sites.

Ik kan niet wachten. Zijn er meerdere mensen die deze route hebben gelopen?! Tell me!
Advertentie
Oud 20-05-2004, 15:09
Blenderhead
Blenderhead is offline
Oud 20-05-2004, 15:33
Ieke
Ieke is offline
Dit valt ook onder Europa.
R&V algemeen ---> Europa.
Oud 25-05-2004, 13:15
_Moby_
_Moby_ is offline
Citaat:
Mir-idiotA schreef op 19-05-2004 @ 21:27 :
Ik heb net een ticket geboekt voor 3 tot 15 Juli naar Glasgow.
Ik ben van plan de West Highland Way te gaan lopen.
+/- 150 Km. zoals ik lees op de sites.
[afbeelding]

Ik kan niet wachten. Zijn er meerdere mensen die deze route hebben gelopen?! Tell me!
ik ga ook naar Schotland . Van 21 juni tot 8 juli. Ik probeer op zoveel mogelijk plaatsen te komen, ik reis per fiets en trein. Pm maar 'ns als je zin hebt om wat ideeen uit te wisselen
Oud 10-07-2004, 18:34
Verwijderd
Mijn moeder en zus hebben het gedaan, een paar jaar geleden.

Moet er nu nog verhalen van aanhoren, ze vonden het geweldig. Ik heb de foto's gezien en het ziet er wel heel mooi uit.

Tip: neem zo min mogelijk mee, want je moet het allemaal op je rug meesjouwen en dat is nogal zwaar. Neem bijvoorbeeld ondergoed mee voor twee dagen, wat je dan steeds tussendoor uitwast. (nu zul je denken: 'ondergoed, dat is hartstikke licht', maar alles telt). Ook is het heel makkelijk om van die regencapes mee te nemen, omdat je die ook over je rugzak heen kunt trekken.
En zorg voor goede schoenen, maar dat spreekt voor zich
Oud 11-07-2004, 09:46
Toet0r
Toet0r is offline
nee, dat niet gedaan, maar wel gewoon naar Schotland geweest. Het is daar prachtig, veel plezier
ik ben trouwens wel bij Fort William geweest, daar helemaal bovenaan op je kaartje. Daar wil ik zooooooo graag naar terug!
Oud 11-07-2004, 11:49
Gilbert
Gilbert is offline
Ik vlieg woensdag naar Schotland. Daar blijf ik 10 dagen, met mijn ouders en dan ga ik weer terug.
Ben niet superenthousiast, vooral vanwege het weer.
Heb wel gehoord dat het een heel erg mooi land is.

OT: het regent nu behoorlijk hier, dus misschien is Schotland toch wel beter.
Oud 11-07-2004, 11:49
Gilbert
Gilbert is offline
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef op 11-07-2004 @ 10:46 :
nee, dat niet gedaan, maar wel gewoon naar Schotland geweest. Het is daar prachtig, veel plezier
ik ben trouwens wel bij Fort William geweest, daar helemaal bovenaan op je kaartje. Daar wil ik zooooooo graag naar terug!
Wat is daar allemaal te zien/doen dan?
Oud 11-07-2004, 16:27
Martin Chaos
Martin Chaos is offline
schotland is te koel. En regen, grauwe lucht maakt het iets minder leefbaar misschien maar 't hoort er bij
Oud 11-07-2004, 17:48
Verwijderd
Zo'n rampzalig weer is het daar echt niet hoor. Iedereen zeurt altijd dat Engeland en Schotland zo'n pokke weer hebben, maar dat valt serieus erg mee. Ben er rond de 25 keer geweest, en heb er nog nooit een verregende vakantie gehad.

Afgelopen jaar was er gewoon een hittegolf hoor
Oud 29-07-2004, 22:42
Gilbert
Gilbert is offline
Ik ben (al) een halve week terug.

Geen zin om hele verhalen te typen, dus klik hier voor mijn foto's van Schotland
Oud 07-08-2004, 22:32
TRXD
TRXD is offline
Mooie foto's Gilbert!

Ben zelf 2 keer in Schotland geweest. 1 keer een week in Edinburgh + wat uitstapjes naar het Noorden (de Mid en Highlands, noord). 1 keer een paar dagen in Glasgow. Ben van plan om er zeker nog terug te gaan. De mensen en hun mentaliteit en de natuur daar spreken me aan. Mooi land. 1 van de nadelen is dat het vrij duur is. Al is Nederland tegenwoordig ook duur.

Maar nogmaals: mooie foto's en het lijkt me dat je een mooie tocht hebt gehad.
Oud 11-08-2004, 15:18
Multilot
Multilot is offline
Dit was wel het laatste topic wat ik hier had verwacht.
Ik ben eergisteren teruggekomen van de west highland way! Ik ben met vinea geweest en het was echt een supervakantie!!! Ik wil absoluut nog een keer terug, alleen de muggen waren niet erg nice...

Hoe was het bij jou?
Oud 11-08-2004, 15:26
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
Gilbert schreef op 11-07-2004 @ 12:49 :
Wat is daar allemaal te zien/doen dan?
Fort William is het eindpunt van de West Highland Way, bovendien ligt het maar 5 km van de Ben Nevis af, dus het is redelijk druk bezocht. Ze hebben er een winkelstraat, en daar zitten leuke winkels als je 15 dagen geen winkel hebt gezien. Er is daar ook een museum over de West Highland Way, ook een aanrader!

Ooo, ik wil terug!!!!

Regels voor berichten