![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
als je niet graag bij de dokter komt moet je misschien een andere zoeken waar je makkelijker heen kan...Hier kunnen we wel advies en tips geven maar de dokter is uiteindelijk degene die er voor gestudeerd heeft en je echt kan onderzoeken en eventueel doorverwijzen. Zeker in dit geval is het denk ik het beste dat je er even langs gaat. Okee, ik zou dit ook niet graag aan mn dokter vertellen maar ik ben er wel met raardere dingen geweest.
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb precies hetzelfde gehad...ik heb toen pilletjes bij de apotheek gehaald waardoor de poep dunner werd. Ook veel sinaasappelsap drinken kan helpen. Bij mij heeft het geholpen en ik heb er sindsdien geen last meer van gehad. Waarschijnlijk heb je een wondje die nu telkens openspringt en door de pilletjes wordt je poep dunner en "glijdt" het er makkelijker doorheen, waardoor het wondje niet meer openspringt en kan genezen.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb soortgelijke symptomen gehad en ik had toen een darminfectie. In principe gaat het vanzelf over maar je moet veel drinken en Oral Rehydration Salts halen bij de apotheek om uitdroging te voorkomen. Als je ontlasting donkerder wordt of het bloed krijgt een andere kleur, dan moet je even langs de dokter.
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik zou direct en onmiddelijk naar de dokter gaan en absoluut niet afwachten! Het hoeft niets ernstigs te zijn, maar bloed in de ontlasting is nooit goed! Die dokter is er voor dit soort dingen en als het zo veel bloedt zou ik zeker gaan.
||
![]() |
hoihoi
mn krampen zijn weer wat over, heb der trouwens wel de hele dag last van gehad.. ik ben nog niet weer naar de wc geweest dus kan nu ook niet zeggen hoe het nou met het bloeden is.. Citaat:
maja ik kijk het nog even aan... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Want bloed bij de omtlasting en diaree dat zijn 90% zeker geen aambeien. Heb zelf een darm ziekte en heb daarmee al het een en ander in meegemaakt. Misschien is het gewoon een simpele darm ontsteking, die zijn erg makkelijk optelossen. Dus ik zou niet telang wachten dta maakt het alleen erg lastig voor jou. Als je meer info wil stuur maar PB |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is niet eng en wie weet ben je er dan zo vanaf... kop in het zand steken heeft geen zin! Even moed verzamelen en gaan... en trouwens, waar ben je bang voor bij de dokter?? |
![]() |
||
Citaat:
dokters zijn wel wat gewend hoor ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Dit was inderdaad te voorbarig...salmonella geeft wel bloed bij ontlasting en ook krampen maar ook koorts en dat lees ik hier niet. Nee, het kan ook colitis ulcerosa of ziekte van Crohn zijn. Goed dat je me er op wees. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bij een buikgriepje heb je vaak wel krampen maar niet zo snel bloedverlies. |
![]() |
|
Ik zou gewoon naar een dokter gaan.. Daar is niks ergs aan..
Ik zou liever niet een hele tijd met pijn rondlopen en mezelf continu afvragen wat ik nou zou kunnen hebben... Als je gewoon even bij je arts langs gaat weet je snel of je je zorgen moet maken of niet.. Nu zit je in spanning en dat is niet echt bevordelijk voor je buikkrampen/pijn..
|
|