Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() 1) Vinea 2) Eerste keer was leuk omdat ik toen nog niet kon zeilen, tweede keer was minder leuk omdat ik toen met te veel mensen in een bootje zat, heb ik dus ook niet vaker gedaan.. 3) Ja 4) Die haal je daar als het goed is.. maar vinea stelt opzich niet zoveel voor, zijn wel soepel volgens mij |
![]() |
|
Zeilen is echt super.
Ik ben zelfs wel eens 2 keer in een zomer naar een zeilkamp geweest! Ik zeil bij de MORRA (hemelum, bij de Fluessen, in de buurt van stavoren) Absoluut waar voor je geld! Super gezellig, elke avond super programma's en erg goede instructeurs. Ze zijn daar erg streng in het aannemen van instructeurs! Je krijgt echt super les, je moet er alleen wel wat voor doen om een diploma te krijgen en dat is op andere zeilscholen vaak wat soepeler, maar nu weet je natuurlijk wel zeker dat je het ook echt verdiend hebt. Ik heb zelf wel een beetje het gevoel dat, hoe beter je kunt zeilen, hoe vervelender een kamp wordt, omdat er toch altijd wat meer rekening wordt gehouden met mensen die niet zo goed kunnen zeilen, dus misschien ga ik dit jaar ook helemaal niet, maar ga ik op zoek naar een zwefzeiltocht ofzo! (heeft iemand dat al eens eerder gedaan?) Ik kan je zeker de MORRA aanraden! Echt super! Zeker in verelijking met Neptunus (waar ik ook wel eens gezeild heb)! Veel succes en plezier in elk geval (o, ja, ik zeil valk en 16kwadraat. Prijs hangt ook van de boot af enzo, ik zou zeggen, zoek gewoon eens op internet en je komt heel veel te weten!) Charlotte
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben 2 jaar geleden en het jaar daarvoor op zeilkamp geweest, dus ik vul het wel even voor je in:
1. met welke organisatie ben je gegaan? Met Vinea, allebei de keren. 2. was het gezellig en waren er veel mensen? Ik vond het echt heel gezellig ![]() 3. kreeg je waar voor je geld? ( heb gehoord dat het rond de 400,- euri voor 1 week kost ) Ik vond van wel: je kreeg prima les, goed eten en de accomodatie was ook goed ![]() 4. had je er een of ander zeildiploma voor nodig? Nee, dat had ik ook niet voor ik de eerste keer ging. Je leert daar gewoon zeilen en haalt dan een diploma (dat is tenminste zo bij Vinea). Bij andere instellingen zal je dat moeten vragen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
1. met welke organisatie ben je gegaan?
Zeilschool 't Garijp in Goingarijp 2. was het gezellig en waren er veel mensen? Super gezellig... als het jouw soort mensen zijn. In mijn geval viel het dus zwaar tegen. 3. kreeg je waar voor je geld? ( heb gehoord dat het rond de 400,- euri voor 1 week kost ) Als je wilt blijven slapen: 415 euri en anders 350... Hangt ook van de cursus af: Ik zat in n valkje.. 4. had je er een of ander zeildiploma voor nodig? Die heb ik daar juist gekregen: CWO1 |
![]() |
|
![]() |
1 keer op zeilkamp geweest, in Lauwersoog. Het zeilen op zich was superrrleuk en zo'n kamp is er om het te leren, dus wat dat betreft...je krijgt daar als het goed is een zeildiploma. En het is inderdaad rond de 400 euro. Ik zou het doen als ik jou was, zeilen is echt geweldig
![]()
|
1. Vinea
2. Het waren iets van 20 mensen o.i.d maar daar zaten ook surfers bij. Je zit wel met je eigen leeftijdsgroep dus dat is wel leuk. 'S avonds zit je gezellig bij elkaar maar waar ik was werden er niet echt leuke activiteiten georganiseerd buiten het zeilen. 3. kreeg je waar voor je geld? Je leert wel goed zeilen en kan je diploma halen, als alles goed gaat. 4. had je er een of ander zeildiploma voor nodig? Nee hoor!
|
![]() |
Haiiii
Ja zeilkampen zijn super leuk. Zelf als het de hee week regent!!! Ik was op zeilschool de vinkeveense plassen in Vinkeveen.Wel duur (ong. 400 euri) maar je krijgt super goed les. Enige diploma dat je nodig hebt, is je zwemdiploma ![]() Tenzij je in een Laser wil varen = hel snelle boot) Was aboluut waar voor je geld. het is wel vermoeiend.......... Je zit ongeveer 6 uur per dag in je boot.......... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
gegroet DWW |
![]() |
|
![]() |
ik spreek niet uit ervaring, maar uit wat ik van anderen hoor, en hoe mensen op zeilscholen over vinea denken.
voor mijn motivatie, zie het vinea-topic: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=740111 |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
Omdat t kan! Laatst gewijzigd op 19-02-2004 om 19:25. |
![]() |
|
![]() |
nee idd vinea is niet echt het beste wat je kunt doen,
ik zou je zelfs aanraden te annuleren en een ander te zoeken, je zal het er wel naar je zin hebben, maar de opleiding zuigt vaak, en het is ongeorganiseerd (krijg ik de indruk) wel altijd grappig als zei weer eens het riet in varen, hehe 1. Op de helling: www.helling.nl 2. Ja, hangt ervan af wa je doet: Zwerweken is met geloof ik 6 boten, ieder 4 mensen en dan nog leiding, heel kick en gezzeli, als je op de boerderij blijft zijn er nog meer mensen 3. Jazeker, opleiding is goed, (als je voor een diploma wil gaan) dus aan het einde van de week kun je ook nog een diploma hebben 4. geen diploma nodig, maar die kan je wel krijgen (CWO) het leren voor je CWO is heel goed te doen, en daarnaast veel plezier is zeker een feit! gezzelige boel, ik ga er dit jaar voor de derde keer heen, altijd fun! zwerfweek helling kost 275 euro, check de site Op de helling
|
![]() |
||
Citaat:
en met Nautilus. 2. Op de Helling is echt heel gezellig ![]() ![]() 3. 375,- euro kost het als je gewoon in een valk zeilt. En zeker waar voor je geld, want er wordt echt goed gekookt. ![]() ![]() 4. Je moet kunnen zwemmen, maar zeildiploma is niet nodig. DIe krijg je... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|||||
![]() |
Citaat:
Neeeeeee, niet nog 1 ![]() ![]() Citaat:
![]() zoef de haas > Citaat:
't Garijp is overigens erg aan te raden!! Tha#1ChiLL > Citaat:
Heleentju!, ga niet met vinea mee, ok? Plz ![]() Owja, laatste, @ jet666 (als die dit nog leest): jammer dat de ZOL je tegenviel. Maar dat gaat deze zomer veranderen, want dan hebben ze er een nieuwe instructeur bij ![]() |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Jeugd reine claude | 194 | 06-08-2006 11:20 | |
Vrije tijd |
Zeilscholen Th@ Wolf | 10 | 14-10-2003 22:38 | |
Vrije tijd |