Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dit programma verwijdert, zonder problemen, alle onnodige en ongebruikte bestanden van je pc,..zoals temporary files, cookies, je cachec, enz. Ik zweer het bij dit programma, omdat windows washer in één keer 3.2 gb aan rotzooi heeft gewist! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik gebruik VOPTXP. Is ook fijn, vind ik. Alleen jammer dat de temporary internet files alleen voor internet explorer gelden en niet voor andere browsers.
|
Temp files zorgen ervoor dat je ofweg minder geheugen voor cache gebruikt of dat je minder hoeft te downloaden. Desgewenst kun je configgen dat je temp. files geleegd worden zodra je je browser afsluit, als die 30MB echt zo'n ramp is.
Geen nood voor nog meer progs die alleen maar kostbaar geheugen afsnoepen.
|
Om dus je eerste vraag goed te beantwoorden
Coockies zijn kleine textbestandjes die sommige site's op jou PC opslaan om dingen te onthouden, dit kan zijn van inlogegevens (automatisch inloggen) of kijken of je al 'ns op de site geweest bent. Je kan ze zonder problemen weghalen, maar je zal wel overal weer opnieuw moeten inloggen Het handigste vind ik om voordat elke keer coockies worden opgeslagen een vraag te krijgen of je dat wil, zodat er alleen coockies opgeslagen worden wat jijzelf wil (Die optie zit ergens bij Beveiliging in IE oid)
|
Wat een gedoe, ik zie het bezwaar van cookies niet zo. Het is niet zo van hey nu heb ik een mooie db die ik eens ga verkopen! Je kunt er alleen wat mee voor interne statistieken of je ergens al bent geweest, meestal zijn cookies er voor de mensen zelf, om b.v. sessies mogelijk te maken.
Cookies zijn onschuldig. Die paar doubleclick cookies doen er ook niet veel toe, vind ik.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
scholieren.com/studiekeuze - feedback gevraagd Simon | 36 | 15-09-2011 14:57 | |
Software & Hardware |
[Software] phpBB: cookie-instellingen testement | 6 | 01-02-2005 09:06 | |
Software & Hardware |
cookies DaDude | 1 | 20-12-2001 22:37 |