![]() |
|
Nee ik ben er heeeel blij mee
![]() Mja ik heb het nu eenmaal, af en toe is het minder (???) maar goed, het valt gelukkig niet heel erg op, maar het voelt gek op mijn bovenbenen
|
Er schijnt een zalfje te bestaan dat striae erg vermindert, het vervaagt dan heel erg en met een beetje geluk is het zelfs weg. I heb zelf ook striae en ik denk er over naar de dokter te gaan om naar zo'n zalfje te vragen... Misschien ook wat voor jou?
|
Verwijderd
|
Vroeger vond ik het echt heel erg! Ik had echt het idee dat ik de enige was in heel nederland. Maar dat blijkt dus niet zo te zijn. Gelukkig. Nu boeit t met niet zo heel erg meer, want ja, dat ben ik gewoon en ze moeten me maar nemen zoals ik ben.
Ik heb zalfjes geprobeerd, maar dat doe ik al heel lang niet meer. Ik laat het gewoon. Als het vervaagt, dan vervaagt t.. anders niet. En mijn vriend is heel dun, en ja, ook hij heeft striae.. ![]() Kop op. Het is niet het ergste.. Ze moeten je maar accepteren hoe je bent.. Met of zonder striae.. KUS |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
jullie klinke allemaal erg vol met zelfvertrouwe ![]()
||
Citaat:
![]() Joh er rennen ook nijlpaarden verkleed als mens over het strand, dus het kan al-tijd erger ![]() Maar misschien heb ik wel makkelijk praten.. En Gimson of Gloin; je krijgt straie meestal als je té snel groeit. Bv je borsten, buik, heupen, etc. Het heeft weinig met je gewicht te maken.. Hoewel het vaak wel meespeelt..
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
mn armen, mn heupen, mn bovenbenen, knieholtes en natuurlijk ook mn borsten.. en zoals ik al in de post boven jou zei: mn vriend is dun en ja, ook hij heeft striae.. Maarja, hij is dus ook heel lang.. --> snel gegroeid dus ![]() et voilá |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij mij (en nog meer mensen) gaat t gewoon niet weg met zalfjes etc. Sommigen vervagen nu gewoon en ach, mn vriend vind het helemaal niet storend of erg ofzo (hij moest ns ![]() En zwemmen doe ik dus gewoon. Tuurlijk valt het me zelf ook wel op, maarja, kan er weinig aan doen toch? En als je bruiner word, vallen ze ook minder op dus --> bikini aan ![]() |
![]() |
|
Cellulitis heb ik gelukkig niet, straie wel helaas.
Wat zover ik weet helpt is veel water drinken, lekker invetten met babyolie oid (de striae dus) zo houd je je huid elastisch en sporten kan nooit kwaad natuurlijk om cellulitis te voorkomen/verminderen. Maarja ik zou me idd niet teveel zorgen maken over straie, dat heeft bijna iedereen en als je wat bruiner wordt valt het denk ik ook wel minder op.
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 15-07-2003 om 12:36. |
![]() |
|
Ik sta van onder tot boven onder de straie (oke, niet helemaal maar van bovenbenen tot aan onder mijn armen)
Op mijn buik is het echt heel erg. Tja, lastig als je altijd enorme gewichtsschommelingen hebt... (ik ben zo'n beetje een spons wat het aankomt op vet ![]() Maar goed, ik ga dan eens kijken naar dat biodermal ofzo wat ze hier hebben genoemd. Misschien als het werkt dat ik mezelf daarna weer in een zwemshort durf te vertonen.... (niet dat ik het niet tegen kan dat anderen het zien maar ik wil het zelf niet zien ![]() PS: Ik = mannelijk Dus helemaal vrouwelijk is het niet
|
![]() |
Ik heb het op mijn rug, ik ben best dun maar in korte tijd erg lang geworden. Ik heb een zalfje gebruikt dat ik bij een of andere reform winkel heb gekocht, hierdoor vervaagde de strepen wel, ze gingen van rood/roze naar een iets tint die iets donkerder is dan mijn huidskleur. Ik weet niet meer hoe het heet, wat ik wel weet is dat er vitamine E en caffeine in zat. Het koste iets van 7 of 8 euro.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb super veel straie op mijn buik, bovenarmen en borsten, maar dit komt door mijn zwangerschap. En omdat ik ook nog in mijn puberteit zit wordt dat nog eens verergerd.....
![]() Mja, je moet er iets voor over hebben om moeder te worden he ![]() ![]()
|
![]() |
Ik heb straie op m'n borsten en benen. Dit komt omdat ik een paar maanden geleden met de pil ben begonnen en toen zo'n 10 kg ben aangekomen binnen zeer korte tijd. Benen is het niet zoveel, borsten wel en ook heel erg. 't Zit 'r helemaal onder, Met 'n bikini zie je 't zelfs.
Cellulitis heb ik heel erg op m'n dijen. Heb ik al sinds groep 5 ofzo. Hele domme vraag misschien, maar hoe spreek je straie eigenlijk uit ![]() Laatst gewijzigd op 19-07-2003 om 15:24. |
![]() |
|
Volgensmij heb ik het niet, ik zal er nog eens naar kijken.
Maar; het valt alleen jezelf op, een ander ziet dat soort dingen echt niet. Ja, het is misschien cliche, maar het is wel zo. (iig bij mij, mij valt het niet op als iemand zoiets heeft) Calendula zalf ofzo (van VSM) wil wel wat helpen, vervaagd littekens een beetje.
|
|