Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ken het (heb btw geen andere reacties gelezen) heel erg. Voordat mijn vader overleed wat ik een hyperactief, heel maf en gestoord, totally geflipt en lekker gek meisje. Na zijn overlijden ben ik een stuk rustiger geworden (wat ik zelf ook niet leuk vind). Ik heb het hier wel eens met hem over gehad.. Dat ik dat zelf ook niet leuk vind enzo.. Hij zegt dat hij het niet erg vind. Hij houdt toch wel van me. Soms vraag ik mezelf ook af: wat heb ik hem te bieden.. en soms vraag ik het hem ook .. en dan weet hij altijd weer een goed antwoord te geven zodat mijn zorgjes weggenomen worden. Meis, praat er met hem over. Je zegt dat hij altijd luistert, nou hij zal nu ook luisteren en hij zal het heus wel begrijpen dat je wat minder spontaan en maf en gek bent, want het is niet niks, een ouder verliezen. Want dat is nog het ene, maar er zijn ook gevolgen van en hij ziet dat ook.
Twijfel niet aan jezelf en als je dat wel doet, vraag het hem, zodat jij je ook weer wat beter kan voelen en je weer wat meer kan concentreren op de heel moeilijke dingen. Succes en sterkte! |
![]() |
||
Citaat:
Maar misschien zie ik het wel helemaal verkeerd, en als ik dit dan tegen hem zeg, voelt hij zich misschien wel gekwetst... Ik ben zoiezo heel erg onzeker, ben altijd bang dat hij me niet meer mooi vind ofzo (of voordat me vader overleed (sinds hij overleden is hebben we niet echt sex gehad) was ik altijd bang dat ik zeg maar de enige was die van de sex genoot..)
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb nu meer dan een jaar een relatie met hem en toen wij ongeveer twee maanden hadden overleed mijn vader. (19 maart is ie een jaar overleden) Mijn vriend laat ook minder merken dat hij blij met me is en me leuk vind dan eerst. Dat hoort er misschien wel bij. Ik laat het hem op mijn beurt dan extra merken. En ja, zoals deze week: dan heb ik zoiets van: Laat jij maar eens merken dat je aan me denkt en op een of andere manier contact met me opnemen.. En daar weet ik me dan ook wel redelijk aan te houden (beetje trots op zichzelf is) Ik denk dat het belangrijk is dat je hem je onzekerheid laat merken, want dan kan hij daar rekening mee houden. Verwacht niet dat ie nu continue elke tien minuten iets van zich laat horen ofzo. Ik had mijn vriend gezegd dat ie meer moest laten zien dat ie van me hield om mijn vertrouwen terug te krijgen, dat duurde een week en toen smste hij me echt elke dag. dat duurde een week en daarna is het niet meer voorgekomen. Maar ik weet dat ie van me houdt en er voor me is. Ik heb net een periode achter de rug dat ik niet echt het gevoel had dat ik alles kon zeggen, wat ik dacht en voelde, maar dat is na het weekend weer over, omdat hij heel begripvol was enzo. dat geeft me dan meteen weer een oppepper. Naja, praat er met hem over.. Succes meid! |
![]() |
||
Citaat:
1. Je gaat niet met m praten hierover en je zult blijven twijfelen, want wat hij ook doet, jij zult denken dat t uit medelijden ofzo is. 2. Je gaat er met hem over praten en vraagt een eerlijk antwoord. Als hij je nog altijd lief vindt enzo dan is t goed. En als dat niet zo is, dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Bovendien heeft hij zich in dat geval tenminste als vriend getoond door er voor je te willen zijn. Dit is mijn visie erop, ik ken hem niet en kan t natuurlijk niet helemaal inschatten, maar goed... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
droom / 2e leven / heb hulp nodig JoeyFischer | 41 | 21-01-2013 14:25 | |
Liefde & Relatie |
Het gevoel dat ik niet meer belangrijk voor hem ben. RedRibbon | 31 | 26-11-2009 15:50 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen :S sara89 | 19 | 01-12-2006 14:21 | |
Liefde & Relatie |
Moeite met praten over de telefoon ed Giovanna | 26 | 20-02-2004 11:18 | |
Liefde & Relatie |
Ik schaam me hier eigenlijk best wel voor... Yab-Yum | 14 | 30-12-2003 18:32 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
wat de meeste christenen niet weten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vervreemd | 7 | 26-11-2002 20:08 |