Citaat:
ricky_kruys schreef op 11-02-2004 @ 09:42:
Heeft iemand een werkstuk over appelmoes?
|
zelfs een stageverslag... deze mag (en zal) ik niet zomaar aan iedereen geven...
Citaat:
We moeten voor school een werkstuk maken en dan moet je vertellen hoe appelmoes gemaakt wordt en hoe het wordt vervoerd en of er een betere oplossing is om appelmoes maken beter voor het milieu te maken.
|
- informatie over appelmoesproductie valt in tal van bronnen te vinden, dat ga ik niet toelichten. Je kan bij die bieb van de WUR (
www.wur.nl) wel documenten aanvragen daarover (paar euro)
- vervoer van appelmoes of appels? Zal verschillen, maar met vrachtwagens met grote laadbak, of vrachtwagens met houten boxen van ca 1,5^3 meter. Heeft beide zo zijn voor en nadelen. Appelmoes.. tsja, in potten of blikken, afhankelijk van de afnemer (horeca/consument) en wensen van de afnemer. ook in een vrachtwagen, meestal op palet.
- elke vorm van industie is in de regel niet goed voor het milieu. Enkele voorbeelden om het minder milieubelasatend te maken zijn: minder afval door foute productie, afvalwaterzuivering, bewust gebruik van chmicalieen in eventueel bijbehordend lab.
Er zijn echter nog tal van andere antwoorden te geven, er kan heel wat bij komen kijken.
graag gedaan
Citaat:
maar niemand weet ik iets over appelmoes????
|
genoeg.
Citaat:
dat wordt dus een dikke onvoldoende die mensjes van HAK willen er niets over zeggen omdat ze daar geen tijd voor hebben echt zielig!!!
|
Ze hebben wel tijd, ze willen alleen niet zoveel kwijt. Bedrijfsbelangen. Niet iedereen mag weten hoe bepaalde zaken daar gaan omdat de concurrentie meekijkt (zoals mij enige tijd geleden)
Als je meer informatie wilt voeg je me maar toe op msn.
Succes!