Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-02-2004, 08:42
ricky_kruys
ricky_kruys is offline
hey hey

Heeft iemand een werkstuk over appelmoes?
We moeten voor school een werkstuk maken en dan moet je vertellen hoe appelmoes gemaakt wordt en hoe het wordt vervoerd en of er een betere oplossing is om appelmoes maken beter voor het milieu te maken.

bedankt angela
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-02-2004, 12:38
Verwijderd
Kijk eens op scholieren.com, misschien hebben ze daar wel een verslagje over appelmoes..
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 12:40
Verwijderd
En btw, ben je fan van ricky kruys van utrecht...?
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 16:41
Verwijderd
Ze verzinnen ook de gekste dingen bij ANW...
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 07:48
ricky_kruys
ricky_kruys is offline
haha ja bent zeker fan van ricky kruys!
hij is echt tof!!!

maar niemand weet ik iets over appelmoes????
dat wordt dus een dikke onvoldoende die mensjes van HAK willen er niets over zeggen omdat ze daar geen tijd voor hebben echt zielig!!!
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 11:38
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Neeeeeee niet dat hoofdstuk
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 15:30
ricky_kruys
ricky_kruys is offline
Wat bedoel je daar mee?
met niet dat hoofdstuk!
Oud 12-02-2004, 17:36
Sherco
Sherco is offline
Wij moesten zelf appelmoes maken...
Er is op Internet toch genoeg te vinden over hoe je dat doet... wat denk je van google
Oud 13-02-2004, 13:08
ricky_kruys
ricky_kruys is offline
jah al lang geprobeerd! maar het mag geen eigen appelmoes zijn maar van een merk! dus van hak ofzoiets!
Oud 14-02-2004, 18:22
Verwijderd
Citaat:
ricky_kruys schreef op 11-02-2004 @ 09:42:
Heeft iemand een werkstuk over appelmoes?
zelfs een stageverslag... deze mag (en zal) ik niet zomaar aan iedereen geven...
Citaat:
We moeten voor school een werkstuk maken en dan moet je vertellen hoe appelmoes gemaakt wordt en hoe het wordt vervoerd en of er een betere oplossing is om appelmoes maken beter voor het milieu te maken.
- informatie over appelmoesproductie valt in tal van bronnen te vinden, dat ga ik niet toelichten. Je kan bij die bieb van de WUR (www.wur.nl) wel documenten aanvragen daarover (paar euro)
- vervoer van appelmoes of appels? Zal verschillen, maar met vrachtwagens met grote laadbak, of vrachtwagens met houten boxen van ca 1,5^3 meter. Heeft beide zo zijn voor en nadelen. Appelmoes.. tsja, in potten of blikken, afhankelijk van de afnemer (horeca/consument) en wensen van de afnemer. ook in een vrachtwagen, meestal op palet.
- elke vorm van industie is in de regel niet goed voor het milieu. Enkele voorbeelden om het minder milieubelasatend te maken zijn: minder afval door foute productie, afvalwaterzuivering, bewust gebruik van chmicalieen in eventueel bijbehordend lab.
Er zijn echter nog tal van andere antwoorden te geven, er kan heel wat bij komen kijken.
Citaat:
bedankt angela
graag gedaan

Citaat:
maar niemand weet ik iets over appelmoes????
genoeg.

Citaat:
dat wordt dus een dikke onvoldoende die mensjes van HAK willen er niets over zeggen omdat ze daar geen tijd voor hebben echt zielig!!!
Ze hebben wel tijd, ze willen alleen niet zoveel kwijt. Bedrijfsbelangen. Niet iedereen mag weten hoe bepaalde zaken daar gaan omdat de concurrentie meekijkt (zoals mij enige tijd geleden)

Als je meer informatie wilt voeg je me maar toe op msn.
Succes!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten