Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Laatst een krantenartikel over twee groepen Nederlanders op wintersport in Oostenrijk. Na wat te veel alcohol raakten ze slaags met elkaar. Omdat er gewonden vielen zijn ze naar het ziekenhuis gegaan, en daar vochten ze gewoon door. Er is zelfs verplegend personeel gewond geraakt toen ze de twee gropen uit elkaar wilden halen.
![]() Eigenlijk is het dieptriest, maar ik moest er wel om lachen. Misschien wel omdat het zo triest is.
||
![]() |
Citaat:
![]() dit stond dus ook in onze krant, en ik had het ook willen posten. maar je was me voor. Laatst gewijzigd op 04-02-2004 om 12:21. |
![]() |
||
Citaat:
Een uitspraak van een professor van mij: "voor al uw datamassage, bel mij" (geen idee waar ie het over had though). Multilot, natuurlijk mogen het ook gedichtjes zijn ![]()
|
Tiener op reis met vaders creditcard
door Pieter van Erven Dorens AMSTERDAM - Een Britse tiener heeft tijdens een vierdaagse vakantie 12.000 pond (17.500 euro) stukgeslagen met de creditcard die hij van zijn vader had gestolen. Het geld ging onder meer op aan limousines, hotelkamers tot 500 euro en een koffer van 2400 euro. De 17-jarige Tom Smith had de creditcard uit zijn vaders portefeuille gestolen toen deze even aan het joggen was. De jongen vloog nog dezelfde dag vanuit Londen naar Rome, waar hij zijn intrek nam in een relatief bescheiden hotel. De Louis Vuitton-koffer van 2400 euro. De volgende dag kocht hij bij Versace onder meer een zijden broek, juwelen en twee paar schoenen voor een totaalbedrag van 2800 euro. Ongeveer hetzelfde bedrag spendeerde hij bij de exclusieve kledingwinkels van Prada en Dolce & Gabbana aan broeken, ondergoed en laarzen. "Als mijn vader die dingen gewoon voor me had gekocht, dan had ik zijn creditcard niet hoeven stelen," zei de jongen tegen het Britse dagbad The Sun, dat het verhaal als eerste bracht Na het inchecken in het Hassler Roma Hotel, voor 500 euro per nacht, kocht Smith nog even een Louis Vuitton-koffer à 2400 euro. "Ik had iets nodig om mijn kleren in te doen." aldus Smith. Eenmaal terug uit Rome trakteerde Smith drie vriendjes op een nachtje in een duur hotel in de Engelse badplaats Brighton. Tijdens de rit met een limousine terug naar Londen, bleek dat de creditcard zijn limiet had bereikt. De eigenaren van de limousinedienst, die al 1980 pond (2900 euro) aan de jongen hadden verdiend, scholden hem het laatste halfuur kwijt. De vader van de jongen, een bankier met een jaarinkomen van omstreeks 145.000 euro, heeft zijn zoon vergeven en een advocaat ingehuurd om te zien wat er te redden valt. Zoontje Tom - door zijn vader omschreven als 'a little shit' - wil zijn nieuwe spullen graag houden. http://reiskrant.nl/reiskrant2/reisn...cle7867581.ece
|
![]() |
|
Och, een jaar of wat geleden was er hier in Zwart Nazareth iemand die dacht stoer te doen.. Op de Broersvest liep een of andere, niet al te slimme, jongen met een alarmpistool. Om stoer te doen zette hij dat ding tegen z'n hoofd.. Per ongeluk ging het af, en die jongen is er aan overleden.
Helaas heb ik het niet gezien, ik zou me een breuk gelachen hebben. Eigenlijk verdient hij een Darwin Award, want volgens mij was hij nog niet echt aan het kinderen maken.
|
![]() |
Anekdote van mij:
Ik zit in de klas, jongen (met bril) naast me is iets aan het tekenen omdat hij zich doodverveelt. Hij laat de tekening zien: Hij: Vind je het mooi? Ik: Nee, ik vind het eigenlijk ontzettend lelijk. Wat moet het eigenlijk voorstellen? Hij: Masturbeer je vaak? Ik: Hoezo? Hij: Daar krijg je namelijk slechte ogen van. Ik: Vandaar dus dat je een bril op hebt. Heel flauw, ik weet het.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 |