Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-02-2004, 23:01
Ingemar
Ingemar is offline
Zie titel.
Is hier iets tegen, pilletjes, druppeltjes?
Ik wil liever niet aan de pil, vind ik te veel hormonen in zitten en als voorbehoedsmiddel heb ik het niet nodig.
Ik heb hier elke keer weer last van en nu word ik er echt wel een beetje gek van, dus als iemand iets weet...?
Oud 11-02-2004, 06:56
Auntie M
Auntie M is offline
Tsja toch blijft dat pms-gebeuren een hormonenkwestie en ik heb er meer last van als ik de pil niet slik. Ikzelf heb zoiets van lekker een paar dagen zielig doen wan tik weet het te verklaren, maar goed jij zit daar niet op te wachten.

Ik heb ff voor gegoogled en heb wat resultaten gevonden, misschien kun je er wat mee:
klik1
klik2
klik3
Oud 11-02-2004, 07:42
*Madel*
*Madel* is offline
Ik gebruik tegen die menstruatie-probleempjes altijd een middel van dokter vogel voor de vrouw genaamd 'Ovosan'. Bij mij werkt dit prima en is misschien voor jou ook de moeite van het proberen waard Kunt het overigens gewoon krijgen bij de kruidenier en bij de apotheek
Oud 11-02-2004, 08:07
Gwenniej
Gwenniej is offline
He ja indd, iets homeopatisch is heulmaal zo gek nog niet eens een x te proberen

Ik zit nu ook alweer 3 dagen in het 'mijn leven is zo kut boe-hoe-hoe' hormoon.
Oud 11-02-2004, 16:36
:) L. :)
:) L. :) is offline
Misschien moet ik ook maar zoiets proberen want ik krijg er ook steeds meer last van.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 16:38
Verwijderd
Ik ben niet neerslachtig, alleen ontzettend chagrijnig dan. *grinnik* Maar wat *Madel* zegt is waarschijnlijk dus wel een goed middel. Even halen?
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 16:56
Ingemar
Ingemar is offline
Ja, hier heb ik denk ik wel iets aan, ik morgen misschien wel even kijken, of ik het kan vinden (en betalen!) dankjewel
Het gaat nog neit veel beter, ga vanavond lekker naar me ouders toe voor een heerlijk warm bad!
Oud 11-02-2004, 17:02
Verwijderd
Er zijn tegenwoordig pillen die heel licht zijn, dat het argument 'te veel hormonen' bijna niet meer op gaat. Van het beetje dat in de nieuwere pillen zit, krijg je, volgens mij, geen enge dingen. En als je je er beter door voelt...?

Anders zou je misschien Sint Janskruid kunnen proberen (is gewoon voor neerslachtigheid, weet niet of het bij ongsteldheidsneerslachtigheid ook helpt). Of idd iets homeopatisch van Vogel ofzo.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten