Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
mmm ik heb een keer snachts over een rotonde gereden zonder licht, bleek dat er een politie auto achter het verkeersbord van de rotonde stond.
vreemd genoeg lieten ze me gewoon doorfietsen, wel zo aardig van ze verder nog nooit boetes gehad, maar ja ik ben ook supernetjes ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik ga uit,ik drink veel teveel,ik raak al mijn vrienden kwijt ik moet pissen ik loop om een uur of vier naar een shoarmazaak en ga daar tegen de raam aan staan pissen. op een gegeven moment voel ik dat iemand op mn schouders klopt,ik draai om staan er twee pliesies. ik denk "oh kut" en zeg "even wachten,ben bijna klaar" kun je je voorstellen hoe kut je je eigen voelt als je staat te pissen,je word op je schouders geklopt en er staan 2 agenten? |
![]() |
|
2x voor zonder licht.
1x was onterecht, want het schemerde net 2 min. en de straatverlichting was ook nog niet aan. Dat samen was 50 euro. en 1x. zonder helm op scooter. Ik kon niet meer naar huis, dus een jongen bracht me wel ff, maar we hadden maar 1 helm. De jongen, zo galant als hij was, gaf mij de helm. We werden aangehouden en toen kreeg hij de boete, en zo galant als ik was besloot die te delen, en dat was ieder toen nog 45 gulden. Al met al +/- 70 euro kwijt geweest aan boetes. |
![]() |
|
1x keer omdat er een gat in mijn uitlaat zou zitten (ben er nog steeds van overtuigd dat als ik dit had laten voorkomen dat ik hem niet had hoeven te betalen)
2x voor fout parkeren aantal keren voor te hard rijden 1 of 2 keer voor door rood licht rijden
||
Citaat:
![]()
|
Nee nog geen boete gehad.
Had het vorig jaar eentje kunnen krijgen toen ik uitflipte op een Franse politieagent ![]() ![]() Maar toch vanaf nu raad ik aan: Scheld NOOIT een politieagent uit, ook al heb jij gelijk, ze hebben een machtige positie en daarmee kunnen ze altijd de baas spelen.
|
Nooit een boete gehad behalve van de bieb.
Over dat wildplassen: op je schouder tikken is nog best lief van meneer agent. Er zijn er ook bij die zachtjes van achteren naderen en plotseling je broek optrekken. Zo snel kan je niet afknijpen. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nederland in verval.... TefnachT | 101 | 22-08-2002 00:01 |