Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn broer is er geweest, hij is Sergeant-adelborst bij de marine. Het schijnt wel een leuk feestje te zijn, als je ervan houdt. Maar heeft het niet iets te maken met studentes die 'debuteren'?
|
Verwijderd
|
Dan mag je wel ontzettend snel zijn, het volgende bal is op al 6 februari (dat haal je dus niet meer). Het mooiste bal is het weense bal en dat is dus al op 6 februari.
Je moet nog wel door het Comité van Aanbeveling komen en heel veel oefenen met dansen ![]() Er is er ook nog 1 in Den Haag... maar daar weet ik weinig van... Laatst gewijzigd op 02-02-2004 om 22:07. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
enniewee, over dat bal
je hebt het haags debutantenbal en het wienerbal in noordwijk als je op stijldansen zit kun je je gewoon opgeven en dan moet je na een beoordeling door een of andere commissie bepaalde dansen leren. verder moet je een witte baljurk laten maken en dus elke week voor iets van 3 maanden lang naar den haag gaan om daar die dansen te leren. je hoeft niet van adel te zijn, maar behalve de mensen van adel die meedoen, doen er verder alleen van die omhooggevallen types mee aan de ballen. als je echt cool bent doe je aan beide ballen mee, want hoewel het wienerbal mooier aangekleed is, is het debutantenbal het enige 'echte' bal. veel plezier in ieder geval\ ![]()
|
Ik heb het Wienerbal gedanst, ik vond het in ieder geval heel erg leuk. Bij mij hielp het dat ik werd opgegeven met mijn toenmalige vriendje die een goede naam heeft (van mezelf hoef ik het niet te hebben
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|