Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Uiterlijk is TOTAAL geen indicatie. Bezittingen wel, en ik meen dat het daar om ging. Dat is een prima idee. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar ok, speculeren om toch nog tot een zinnig onderwerp te komen lijkt me niet helemaal de bedoeling ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik bedoel, als je bijv. iemand ziet rijden in een Mercedes van € 100.000 en die woont ergens in een achterstandsbuurt waarbij de auto nog meer waard is dan de hele straat bij elkaar, dan vind ik het geen enkel probleem om gewoon even na te trekken hoe degene aan zijn geld komt. Logisch toch? Ik had zo'n iemand op school! Die had eerst helemaal niks, ging van school af en kwam een half jaar later in de pauzes naar school toe om een beetje rond te hangen in een BWM 5 serie cabrio (en dat was echt een aso bak)! Allemaal hartstikke leuk, maar dat is niet legaal gebeurd. Hij is ook later opgepakt voor iets anders. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe moeten we de criminaliteit in (grote) steden aanpakken? Gatara | 191 | 27-10-2003 22:11 |