Advertentie | |
|
![]() |
|
In Soest kan je wel uitgaan, op het verlengde van de van weedestraat (de winkelstraat van Soest) richting hartje Soest (Soest-Zuid). Daar zijn een aantal cafes. Mijn ervaring met Soest is dat je of tussen de voetballers, of tussen de boeren zit. Beide niet echt mijn ding.
Maar dat is natuurlijk een vooroordeel. Mijn zusje gaat regelmatig met haar collega's uit in Soest en heeft dan erg naar haar zin. Ik kom er te weinig om je de naam van zo'n tent te kunnen geven. Als je over de heuvel via de molenstraat richting het verlengde van de van weedestraat fietst, heb je op die kruising een van de cafe's van Soest. En er bestaat ook nog zoiets als artishock: http://artishock-soest.nl/ Amersfoort is een half uur fietsen en biedt al een stuk meer mogelijkheden.
|
hmm.. soest en uitgaan.. geen perfect match...
maare, wat er door verschillende mensen nog wel eens als leuk word omschreven: in soest: Oude Enghe Vinnie's Bar (naast elkaar, 1 tent geworden. Kom er nooit, zelf geen mening over.. schijnt veel voetbal volk te zijn) Cardinal (op stadhouderslaan, richting baarn aan de linker kant, vlak voor griftland. leuk, als je 15 bent... leuk, als je op BrEeZaH-sLeTjEs valt en wat te neucken zoekt, zeg maar...) in baarn: The Jungle (was tijdje een leuke bar-dancing, maar gaat er achteruit. te klein, te warm. richten zich de laatste tijd meer op het hiphop publiek. het is er niet druk, maar het ziet er zwart van de mensen..zeg maar.. ![]() naar mij mening kan je beter de fiets pakken naar amersfoort, voor mij vanuit baarn klein halfuurtje fietsen, zit ik in de stad.. (op de terug weg is het nogwel eens langer.. ![]()
|
Soest is echt erg saai! Ik zou als ik jou was lekker met je vriendinnen naar Utrecht gaan, doe ik ook. Juh mag me ook wel mailen als je je verveelt, ga je maar een keertje meej
![]() Het enige in Soest wat wel leuk is (mwaaah) is de Oude Enghe
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Krakers ontheffen man van eigen woning kalinho | 196 | 13-06-2009 12:08 | |
Lifestyle |
Promoot je hometown Otis | 250 | 25-07-2004 16:46 |