Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, 't blijft een stomme krant... maar misschien leren mensen zo dat je misschien toch anoniemer moet blijven dan je denkt... als je niet wil dat iedereen je privé foto's kan zien, zet ze dan ook niet op internet... net zoals andere persoonlijke dingen. Misschien een lesje voor velen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En eerlijk is eerlijk: het is allemaal informatie die openbaar toegankelijk is. Wij als leden vergeten dat misschien wel eens, maar voor elke forummer die ingelogd is kunnen er tig gasten meelezen. Het zijn echt niet alleen forummers die die gewaagde-fototopics inkijken en zich daarbij rukken. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Een poos geleden hadden we de OnzinKrant, met flauwe, maar leuk bedoelde artikeltjes en roddels (maar zeker geen negatieve) Het was in het begin erg leuk, maar door tijdgebrek werden ze niet meer gemaakt (door NielZ die zo leuk kon schrijven). Later is er nog een korte comeback geweest, die snel doodbloedde. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Eigenlijk is het gewoon een Underground krant zoals het Verzet dat in de 2e wereld oorlog ook hadden..
Nee, maar even zonder gein.. Het gaat idd tever, alhoewel die foto's voor vele forummers echt niet nieuw meer waren.. Ik wist er nl zelf al een aantal die ze hadden, maar ga er dan geen uitspraken over doen.. 'Wat niet weet, wat niet deert' in dit geval.. Nu is het uitgekomen (wat wel te verwachten was) en nu komen de problemen.. Ik hoop iig dat de betreffende gebruiker gebanned word.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
In elk geval heb ik wel te doen met de mensen die er nu naakt instaan, zeker nu een site als GeenStijl er lucht van heeft gekregen. |
![]() |
||
Citaat:
Als je die foto's gebruikt, is dat gewoon misbruik maken van iemands onwetendheid. ![]()
|
t was me btw nog niet opgevallen dat ze t ontdekt hadden bij geenstijl. t is dat nare man t zei.
Van geenstijl geplukt "Laat u door de titel scholierenforum niet misleiden, de subjecten schijnen allemaal al lang te studeren of een baan te hebben" ![]()
||
Citaat:
![]() Misschien moet Simon maar eens manier vinden om al die overjarige studenten van het forum te schoppen ![]()
|
Is geenstijl.nl op de hoogte gebracht van de ware aard van deze forumkrant? Dat het dus los staat van s.com en dat 1 of andere fipo die ooit op het forum zat - maar geband is - dit heeft opgezet en dat de verhalen smeuiger zijn dan dat ze in werkelijkheid zijn?
Dus m.a.w.: dat er naast waarheden ook onwaarheden in te vinden zijn?
|
Op zich zijn die stukjes best grappig geschreven en leuk gevonden, zeker als je ervan uitgaat dat het allemaal ontzettend uit de duim gezogen is. Ik zie er wel een zekere humor in.
De naaktfoto's echter gingen te ver, ondanks de (minimale) censuur. Iemand met naam en toenaam en met hoofd bloot op internet zetten zonder toestemming, dat kan niet. Wie ze naar Geenstijl heeft gelekt is nog niet bekend. Opvallend is wel dat later ook de ongecensureerde foto's naar Geenstijl gingen. De oorspronkelijke foto's zijn aan de Forumkrant geleverd door Sinix. |
![]() |
|
![]() |
@Gatara.
Ik denk niet dat GS weet dat deze krant niet door scholieren.com is geschreven. Dat onderscheid heb ik nergens aan kunnen treffen dus ik betwijfel of men weet dat een gekke ex-forummer (of meerdere forummers) dit allemaal in elkaar heeft gezet. Of men er dan ook vanuit gaat dat er enkel waarheden in staan is mij ook niet geheel duidelijk. Beschouw het maar als een exorbitant roddelblad. Geloof ervan wat jij denkt dat waar is. Meer kom je zeer waarschijnlijk toch niet te weten.
||
Citaat:
Die krant bestond voor 99% uit verzinzels. Dat ik gebanned was, is correct (dat mag iedereen weten), maar niet dat ik dreigmail naar Simon en Koen gestuurd heb. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze weten echt wel dat het niet door de beheerders van S.com gedaan is.. Of de krant waarheid bevat intereseert GS zich echt niet hoor.. Alhoewel het meeste wat erin staat op waarheid berust is.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() waarheid: je was geband onwaarheid: je had een dreigmail gestuurd. Nouja, lees mijn zin +enkele en +vele. Dus: "Dus m.a.w.: dat er naast enkele waarheden ook veel onwaarheden in te vinden zijn?"
||
Citaat:
|
![]() |
|
De enige waarheden in de Forumkrant is dat de genoemde personen ook inderdaad bestaan. En wat droge feitjes dat sommige FB's ermee stoppen en opgevolgd zijn door anderen. Tjee.
Maar ja, GS heeft baat bij zoveel mogelijk bezoekers, die zullen hun bronnen heus niet als ongeloofwaardig onderuit halen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het pas triest anderew af te gaan zeiken omdat jezelf zo naief bent.. En ik hoop dat je zelf ook wel inziet dat iets op s.com ook niet binnen s.com blijft, daarvoor is het internet.. het is openbaar voor iedereen.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
boos op mede-forummers... sjoeltie | 90 | 19-09-2004 19:37 | |
De Kantine |
Kameraden VIULenin | 140 | 04-06-2004 15:26 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[Hoax] GeenStijl.nl stopt webloggen na zware mishandeling "de Chileen" Gatara | 67 | 21-04-2004 15:54 |