Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik weet het ongeveer wel, maar hou me er niet te veel mee bezig, verandert toch weer. Het wordt iig n begrafenis. |
![]() |
|
Ik wil sowieso gecremeerd worden en m'n as komt níet bij iemand op de open haard te staan. De crematie in een besloten kring zijn, verder niet teveel bijzonders.
|
![]() |
Ik wil een afscheid-neem-dienst (tja...) voor alle mensen die daar behoefte aan denken te hebben. en de begrafenis in besloten kring, daar hoef ik geen huilende mensen bij te hebben die me 3 jaar niet gezein hebben! De mensen die mij lief hebben mogen zelf indelen hoe zij het willen hebben, wat zij het fijnst vinden, zodat hun er een goed gevoeld aan overhouden. Rekening houden met de wensen van degene die dood is, gebeurd toch wel. Dus mijn muziekvoorkeur word toch wel gedraaid enzo.
|
Ik heb het allemaal vast laten leggen, althans alles staat op papier, van een adressenlijst tot de tekst op het rouwkaartje.
-op een paar mensen na mag iedereen komen, en die mensen die niet welkom zijn wil ik er ook echt niet bij hebben - een advertentie in de regionale krant en de telegraaf -een rouwkaart gedrukt op rood papier met een gedicht erop (ik heb geen zin om het gedicht ook te posten, maar het staat wel al op papier -een rode kist met een glazen deksel zolang als dat mogelijk is -gecremeerd in Driehuis -rode bloemen -een glazen sierurn -een urnengraf op de Noorderbegraafplaats (in haarlem) -een grafsteen met alleen naam, geboorte- en sterfdatum -na de plechtigheden een borrel in de kroeg -de muziek wordt door de nabestaanden gekozen van een cd die ik zelf samengesteld heb. (je mag geloof ik maar 3 nummers en ik heb er 20 waar ik niet uit kan kiezen dus dat laat ik aan hun over -na de crematie wil ik dat iedereen de eerder genoemde cd krijgt. het enige wat dus nog niet vast ligt is welke kleding ik aan wil
|
Ik wil dat er dan in ieder geval een beetje lekkere rockmuziek gedraaid wordt, misschien November Rain van Guns 'n Roses. Verder zou ik het een heel goed laatste eerbetoon vinden als er een flesje Hertog Jan mee de oven in zou gaan. O, en ik wil graag in m'n tweedelige krijtstreeppak opgebaard worden, als die dan nog niet af is.
|
![]() |
|
ik EIS dat niemand in zwarte kleren komt en het heel gezellig gaat maken en elkaar daardoor kan steunen.
en na de begravenis geen broodjes, koffie of cake maar gewoon lekker zuipen en gezelligheid, der is nog genoeg tijd om te treuren.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|