![]() |
|
om even voor te borduren op complot theorieën enzo, al is dat wel met meer feiten onderbouwt en je kan aannemen dat dit ook echt waar is(of een gedeelte in ieder geval):
dat was laatst in het programma van Rob Muntz: De rijken en machtigen der aarde komen elkaar overal tegen. Zij verenigen zich in geheime genootschappen zoals Skull & Bones, de Bilderberggroep, vrijmetselarij, Cabuls (geheime cellen binnen geheime diensten), etc. Hebben ze het over koetjes en kalfjes of beschikken ze gezamenlijk over leven en dood? en dit stond op CBS: "Skull and Bones, with all its ritual and macabre relics, was founded in 1832 as a new world version of secret student societies that were common in Germany at the time. Since then, it has chosen or "tapped" only 15 senior students a year who become patriarchs when they graduate -- lifetime members of the ultimate old boys' club. “Skull and Bones is so tiny. That's what makes this staggering,” says Robbins. “There are only 15 people a year, which means there are about 800 living members at any one time.” But a lot of Bonesmen have gone on to positions of great power, which Robbins says is the main purpose of this secret society: to get as many members as possible into positions of power. “They do have many individuals in influential positions,” says Robbins. “And that's why this is something that we need to know about.” http://www.prisonplanet.com/021104skullandbones.html http://www.propagandamatrix.com/arch...and_bones.html http://www.yaleherald.com/article.php?Article=2523 http://www.parascope.com/articles/0997/skullbones.htm de skull & bones club heeft meer dan 10 amerikaanse presidenten afgeleverd.. en kerry zit dus bij het zelfde eliteclubje als bush, is getrouwd met een Hines(Miljonair) en ze zijn zelfs verre neven(dat laatste is een beetje vergezocht).. ![]() ik zeg niet dat dit allemaal waar is, maar interessant is het wel, en het komt ook een stukje dichterbij de illuminatie-theorie..
Laatst gewijzigd op 12-02-2004 om 23:14. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zie het probleem niet. Bij een gewone studentenvereniging bouw je ook een netwerk op waarvan je later kunt profiteren. Maar omdat deze zo klein en geheimzinnig is worden mensen ineens zenuwachtig. Ik kan me er in ieder gevaal niet druk om maken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik ben er de laatste dagen mee bezig hier dingen over te zoeken enzo.. tis allemaal zo onwijs freaky en bizar dat t moeilijk te geloven is..
heb je ook die stukjes op prisonplanet.com gezien waar bush en kerry toegeven lid te zijn van skull & bones, cheops? ..en die jaarlijkse feesten in Bohemian Grove, waar de machtigste mannen van de wereld 3 weken lang leuk met zn allen rituelen gaan doen.. wtf!! |
![]() |
|
![]() |
liever geloofde ik t allemaal niet.. maar ik heb er nu zoveel over gelezen van ook (in mijn ogen) betrouwbare bronnen (bijv. alex jones) dat ik t wel begin te geloven
maaruhhh wanneer wordt deze shit eens wat bekender!!? nah in ieder geval gaat Het Grote Complot maandag ook ff over S&B.. trouwens, in t Parool van 7 februari stond ook n stuk Kerry, Bush en skull & bones |
![]() |
||
Citaat:
en kleine elitaire groepjes zijn juist het meest gevaarlijke van allemaal... Als kerry en bush in hetzelfde groepje zitten dan vraag je je toch ook af waar kerry de meest loyaliteit heeft , bij zijn eigen partij of bij zijn elitaire groepje, we hebben het hier wel over de machtigste en de misschien toekomstige machtigste man ter wereld.. alleen vond ik die rituelen en shit wel een beetje onzin, wie zegt dat daar alle machtige mannen heen gaan, en die videobeelden zijn maar wazig..
||
Citaat:
Wie zijn dan Hermione en Ron? ![]() Ik dacht niet direct aan politieke leiders, btw, maar ook aan bedrijfsleven en dergelijke. Bij studentenverenigingen leg je nu eenmaal contacten aan die handig kunnen zijn voor later.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maandag inderdaad op dat programma met Muntz. Jammer dat ik geen TV heb, het is na te zien op www.omroep.nl (bij RVU) dacht ik, voor de geinteresseerde.
|
The Project of a New American Century
met o.a.: Jeb Bush, Dick Cheney, I. Lewis Libby, Donald Rumsfeld, Paul Wolfowitz ![]()
||
Citaat:
Ze zijn tenminste niet zo geheimzinnig, en hun uitgangspunten zijn zo ongeveer wel in de officiele missionstatement van de VS vervat.
|
![]() |
||
Citaat:
|
Als je het hebt over ouwe jongensclubjes en conspiracy theories in de VS is het leuk om eens te kijken naar de namen van hoge officials in de vorige eeuwen. Daar komen dezelfde, sommigen van ons welbekende, achternamen steeds weer terug in mooie functies. Zo was er een George Clinton de Vice-President onder Jefferson en Madison. Nelson Rockefeller, van de beroemde familie van industriëlen, was ook Vice-President. Er zijn ook allerlei Senatoren (geweest) met namen als Bush, Gore, Kennedy en zo voorts. Sommigen van die namen gaan heel ver terug.
||
Citaat:
die hebben beiden 't originele statement ondertekend, wat streeft naar 'n oppermachtig Amerika als enige wereldmacht.
|
![]() |
|
|