Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Tgaat een oude peogot 205 worden. Iemand enig idee wat dat kost? Zo'n auto laten spuiten? Kan ik 'm dan niet gewoon zelf graffitiën?
|
Verwijderd
|
Je hoeft het volgens mij niet door te geven als je je auto schildert. Op het kentekenbewijs staat wel een kleur aangegeven, maar niemand naait je als dat niet klopt. Mijn vader heeft een eend die eerst rood en toen zwart was, maar officieel is ie beige....
En schilderen iha: charter de plaatselijke graffiti-artiest ![]() Wil ik ook gaan doen als ik later groot ben ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het schijnt best goed te doen om 'm gewoon zelf te spuiten..
Als je een Ska Patroon wilt is dat nog makkelijker doordat je geen grote vlakken hoeft te doen.. Bij een verfwinkel kunnen ze je wel verder aan info helpen over verf ed, die hebben daar nl speciale verf enzo voor.. Wel eraan denken om altijd dezelfde afstand te hebben van de spuitbus en de auto.. |
![]() |
|
ik heb mijn fiets ooit in Mondriaanpatroon geverfd (daarmee fiets ik overigens niet door Amsterdam. Heb ik wel eens gedaan
![]() ![]() Anyway, ik had de fiets eerst wit gespoten en toen was ik aan de slag gegaan met waterbestendige verf. Weet eigenlijk niet meer precies wat voor een soort.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
De grootste wegpiraat van vandaag - deel 7 Hawahaai | 409 | 09-02-2015 09:43 | |
ARTistiek |
Verschil tussen verven en schilderen? Verwijderd | 15 | 25-04-2013 14:30 | |
De Kantine |
Jouw dag #4 TopDrop | 500 | 20-11-2007 17:41 | |
De Kantine |
weerwolfspel #21 Verwijderd | 473 | 17-08-2006 18:44 | |
Verhalen & Gedichten |
verloren in een droom Kanya | 2 | 28-06-2005 22:22 | |
Vrije tijd |
Heracles Almelo geen punt. | 48 | 24-05-2005 17:55 |