Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2004, 15:46
Puta
Puta is offline
Nou als ik uit ga dan drink ik wel eens een biertje, en als het wat veel biertjes worden dan heb ik de dag erna een soort buikloop? Is dat normaal? en kan dat door het bier komen ofzo? Alvast bedankt
Oud 15-02-2004, 15:59
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Erbij of iig vantevoren (goed) eten.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 16:07
*Madel*
*Madel* is offline
Of gewoon geen bier meer drinken
Oud 15-02-2004, 16:10
Verwijderd
Citaat:
*Madel* schreef op 15-02-2004 @ 17:07:
Of gewoon geen bier meer drinken
ik vrees dat dat geen optie is.

gewoon een goede bodem leggen
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 16:20
Auntie M
Auntie M is offline
het schijnt dat melk een goede ondergrond is. Ik heb een paar vrienden met vakantie meegemaakt, die ontbijten met een flinke plas melk en gaan door op het bier (af en toe wat eten) tot weet ik veel hoe laat. Ze worden niet eens echt dronken die sukkels
Oud 15-02-2004, 16:29
qghp
qghp is offline
Citaat:
Auntie M schreef op 15-02-2004 @ 17:20:
het schijnt dat melk een goede ondergrond is. Ik heb een paar vrienden met vakantie meegemaakt, die ontbijten met een flinke plas melk en gaan door op het bier (af en toe wat eten) tot weet ik veel hoe laat. Ze worden niet eens echt dronken die sukkels

Dat heeft weinig te maken met de dag erna, het zorgt er alleen voor dat je wat minder snel dronken wordt, omdat de alcohol op de mlek blijft drijven.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 16:31
Gatara
Gatara is offline
Overstappen op rode wijn.
Oud 15-02-2004, 16:36
Divina Flor
Divina Flor is offline
Citaat:
Gatara schreef op 15-02-2004 @ 17:31:
Overstappen op rode wijn.
Ja, ik krijg ook wel eens last van m'n maag als ik bier drink. Dus ik drink geen bier maar andere dingen (wijn b.v., vind ik vaak ook lekkerder).
Oud 15-02-2004, 17:09
Auntie M
Auntie M is offline
Citaat:
mat-ice schreef op 15-02-2004 @ 17:29:
Dat heeft weinig te maken met de dag erna, het zorgt er alleen voor dat je wat minder snel dronken wordt, omdat de alcohol op de mlek blijft drijven.
ehm had ik er al bij verteld dat ze de volgende dag net zo vrolijk verder gaan, dus geen kater of buikloop what so ever
Oud 15-02-2004, 17:33
Verwijderd
Als je echt enorm lam bent is het niet zo verwonderlijk dat je de dag erna goed aan de schijterij bent. Je krijgt gewoon een lading vergif in je maag.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 18:25
Puta
Puta is offline
Citaat:
nare man schreef op 15-02-2004 @ 18:33:
Als je echt enorm lam bent is het niet zo verwonderlijk dat je de dag erna goed aan de schijterij bent. Je krijgt gewoon een lading vergif in je maag.
mja maar kheb het niet altijd, misschien heeft het idd met de ondergrond te maken, khad pizza op bedankt voor de adviezen iedereen iig
Oud 15-02-2004, 22:40
Verwijderd
De ondergrond maakt niets uit wat betreft alcohol die blijft drijven ofzo, het gaat er gewoon om dat je die dag gezond en genoeg gegeten hebt en de nacht ervoor goed geslapen, dan ben je minder gauw dronken; gewoon omdat je lichaam de alcohol beter aan kan als het op dat moment in een goede conditie is. Daardoor kun je beter tegen alcohol als je goed gegeten hebt. En ja, ik neem aan dat je dan ook minder gauw diarree krijgt.
Hoe dan ook krijg je vaak al ietsje zachtere ontlasting door veel drinken, maar daar kun je geen diarree door krijgen als het goed is
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 23:58
Harry1984
Harry1984 is offline
hahaha watje kun je daar geeneens tegen .

Maar wat je moet doen is brood eten, de volgende dag en meteen als je thuis komt, en ff tussendoor een pattatje ofzo dat helpt wel!
Oud 16-02-2004, 14:12
qghp
qghp is offline
Citaat:
Harry1984 schreef op 16-02-2004 @ 00:58:
hahaha watje kun je daar geeneens tegen .

Maar wat je moet doen is brood eten, de volgende dag en meteen als je thuis komt, en ff tussendoor een pattatje ofzo dat helpt wel!

Vet eten is juist af te raden.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 16:03
Needle_damage
Needle_damage is offline
Als het zorgen voor een goede basis niet werkt, kan het maagzuur zijn dat niet helemaal naar boven komt (bekend probleem) maar in de maag zelf heel 'onstuimig' doet. Hiervoor heb je verschillende middeltjes.

Het beste voor je maag is dus geen bier meer drinken.. Maar er zijn genoeg alternative he
Oud 16-02-2004, 17:03
Puta
Puta is offline
Citaat:
Needle_damage schreef op 16-02-2004 @ 17:03:
Het beste voor je maag is dus geen bier meer drinken.. Maar er zijn genoeg alternative he
dan ga ik voor de alternatieven

Regels voor berichten