Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2004, 19:41
Verwijderd
Hoi!

Ik ben op zoek naar het theorieboek voor het normale autorijbewijs. Het liefst van "Vekabest" (daar heb ik het vragenboek al van) maar een andere uitgever mag ook. Over de prijs valt altijd te praten maar ik dacht zelf aan iets van €25,- (hooguit).

Heb jij toevallig net je rijbewijs gehaald en doe je niks meer met je theorieboek? Reageer of PM me.

Bij voorbaat dank,

Emma
Advertentie
Oud 12-02-2004, 19:52
Balance
Balance is offline
Als ik jou was zou ik eens in de bieb kijken. Daar hebben ze namelijk ook veel theorieboeken.
Zonde om hem te kopen als je hem maar eenmalig (als het goed is ) gebruikt.

En theorieboeken kosten meestal zo'n 14,95, dus 25 euro lijkt me overdreven
Oud 12-02-2004, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 12-02-2004 @ 19:52:
Als ik jou was zou ik eens in de bieb kijken. Daar hebben ze namelijk ook veel theorieboeken.
Zonde om hem te kopen als je hem maar eenmalig (als het goed is ) gebruikt.

En theorieboeken kosten meestal zo'n 14,95, dus 25 euro lijkt me overdreven
Maar meestal kan je ze niet los kopen. Altijd in combinatie met vragenboek en dat kost samen €44,- ....
Oud 12-02-2004, 20:57
luckyleo
luckyleo is offline
ik heb die boeken voor je:

Auto Rijden - De Theorie

en

900 Theorie-examen vragen

Winkelwaarde was toen: 20,45 + 15,85 euro = 36,30 euro

ze zijn van Veka Best en ik heb ze 1,5 jaar geleden voor mijn theorie examen gebruikt. Kweet niet of er in die tussentijd nog aanpassingen zijn geweest, maar van mij mag je ze overkopen. Wil je ze beiden of alleen het theorieboek?

Reageer hier, of pm me er maar over.

Leon
Oud 12-02-2004, 21:17
AngelLena
AngelLena is offline
Volgens mij heb ik ook boeken van Vekabest ja. Theorie en vragen. Maar die zien er anders uit dan hierboven op het plaatje... Beetje blauwig zeg maar.

Als je er belang bij hebt, ik vraag 20 euro voor theorieboek, 10 euro voor vragenboek, (ook los verkrijgbaar) verzendkosten zijn dan wel voor jou...
Oud 13-02-2004, 00:23
Verwijderd
20 euro voor het theorieboek? Ik heb dat theorieboek los gekocht bij de bruna voor 16 euro. En dan heb je mensen die 20 euro vragen voor een tweedehands en verouderd boek.
Oud 13-02-2004, 11:13
merijn
merijn is offline
Ik heb een cd-rom van ZEBRA. Deze heb ik 3 weken geleden gekocht voor 14,95. Bonnetje zit er nog bij. Op de cd-rom staat de complete theorie en na ieder hoofdstuk kan je je kennis testen. Er staan meer dan 1000 vragen op. Ook kan je je kennis testen over alle theorie. Dit gaat dan ook echt op tijd en na afloop zie je of je geslaagd bent en wat je nog moet oefenen.

NU: 10,= eurootjes
Oud 13-02-2004, 15:18
Balance
Balance is offline
Citaat:
! am mE schreef op 12-02-2004 @ 19:58:
Maar meestal kan je ze niet los kopen. Altijd in combinatie met vragenboek en dat kost samen €44,- ....
wat raar. ik kon hem bij m'n rij instructeur gewoon los kopen als ik dat wilde en dat hebben vrienden van mij ook gedaan.

maar goed, ik heb dus gewoon dat boek bij de bieb geleend, omdat het me dan 10 cent kostte.
Oud 13-02-2004, 15:53
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Alex schreef op 13-02-2004 @ 00:23:
20 euro voor het theorieboek? Ik heb dat theorieboek los gekocht bij de bruna voor 16 euro. En dan heb je mensen die 20 euro vragen voor een tweedehands en verouderd boek.
Sorry, maar die van mij heeft een winkelwaarde van 50 euro... Dan mag ik toch zeker 20 vragen of niet?
Oud 13-02-2004, 17:09
Verwijderd
Mijn moeder heeft er ineens een voor me gekocht! Dus dit topic mag dicht, bedankt voor de moeite
Advertentie

Regels voor berichten