Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-02-2004, 15:12
:) L. :)
:) L. :) is offline
Ik heb een probleemtje. Het is wel heel dom, maar ja, misschien heeft iemand een tip. Ik heb een van m'n ringen om de verkeerde vinger gedaan. Toen ik besefte dat ie er niet om paste was ik al zo ver dat ie niet meer terug ging, dus toen moest ik wel doorduwn. Nu zit ie om m'n vinger en gaat er echt niet meer af. Hij past niet meer over m'n knokkel, en ook met zeep en m'n vinger heel koud maken helpt niet. Heeft iemand een ideetje hoe ik die ring eraf moet krijgen?
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 15:18
Verwijderd
Misschien met iets anders glibberigs...boter of (zonnebloem- of olijf-) olie ofzo misschien? En anders door (laten) knippen.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 15:26
Divina Flor
Divina Flor is offline
Boter/olie of gewoon je handen wassen (met zeep, werkt ook goed). Geen zoute dingen eten (dat houdt vocht vast waar je handen van uitzetten).
Oud 16-02-2004, 16:15
Ik heb het nu ook met olie en met boter geprobeerd, maar dat helpt ook niet, het lijkt alsof mn knokkel gewoon veel te dik is. Dan snap ik alleen niet hoe ik hem eraan heb gekregen. Helaas eten we vanavond friet (zout), maar ja. Volgens m'n moeder helpt het misschien om het 's ochtends nog een keer te proberen, dus dan doe ik dat maar, en anders moet ik hem maar moeten laten doorknippen dan jah
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 16:35
Ieke
Ieke is offline
Proberen er een touwtje onderdoor te krijgen en hem dan met een draaiende beweging omhoog trekken. Meestal werkt het wel, maar doe voorzichtig.
Oud 16-02-2004, 16:56
MoonWolf
MoonWolf is offline
Vervelend! Ik zou het morgen ochtend dan maar proberen. En verder zou ik proberen de huid van je vinger een beetje strak te houden, zodat als je de ring omhoog schuift de huid niet mee gaat, want dan gaat ie nog moeilijker om je knokkel. En eigenlijk moet hij er ook af kunnen als hij er over heen gaat, maar heen is altijd makkelijker.

Succes!
Oud 16-02-2004, 17:16
[QUOTE]Ieke schreef op 16-02-2004 @ 17:35:
Proberen er een touwtje onderdoor te krijgen en hem dan met een draaiende beweging omhoog trekken. Meestal werkt het wel, maar doe voorzichtig. [/QUOTE

Met wat voor draaiende beweging? Want een touwtje gaat er wel tussen, maar verder lukt het niet om hem omhoog te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 17:17
Verwijderd
koude vingers zijn minder dik dan warme vingers. ga dus in een bak ijs hangen ofzo, en probeer het dan met iets dat glijd *boter, olie, zeep, enz*

raak alleen niet onderkoeld
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 17:19
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
probeer er niet aan te trekken maar langs onder te duwen. Blijf er ook geen uur lang aan trekken want dan wordt je vinger warm en dik en gaat het helemaal niet meer. Houd je vinger een poosje onder de koude kraan en probeer het eventueel met zeep of afwasmiddel ofzo.

Bedenk wel: hij is er gekomen dus moet er ook weer afkunnen
Oud 16-02-2004, 17:26
Floortje
Floortje is offline
meestal als ik in bad zit vliegt mn ring er altijd van af dus ga in bad zitten met veel schuim(of anders als je geen bad hebt een bakje met shampoo of een andere schuimding ofzo)
misschien helpt dat
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 17:30
Briseīs
Briseīs is offline
Mijn vingers zijn juist dikker 's ochtends... Maar eh, tsja, lastig! Blijven proberen zou ik zeggen, al betekent het dingen twee keer proberen.
Oud 16-02-2004, 20:24
Tiņo
Tiņo is offline
iemand op mn werk had dat gister, t werd echt helemaal paars en opgezwollen,uiteindelijk hebben we de ring eraf moeten knippen bij dr.
Das misschien t beste want erg goed voor je vinger is het niet zolang afgekneld te zijn...
Oud 17-02-2004, 09:21
Verwijderd
volgens mij helpt het ook als je je hand een tijdje hoog boven je hoofd houdt, want dan stroomt het bloed er een beetje uit en wordt ie iets dunner.. had mn broer namelijk toen hij met zn vinger vast zat in een flesje
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 11:01
ekki
ekki is offline
Citaat:
de_lieke schreef op 17-02-2004 @ 10:21:
volgens mij helpt het ook als je je hand een tijdje hoog boven je hoofd houdt, want dan stroomt het bloed er een beetje uit en wordt ie iets dunner.. had mn broer namelijk toen hij met zn vinger vast zat in een flesje
Inderdaad, dat wou ik dus ook zeggen. Hand een tijdje (hele tijd ) omhoog houden. En dan met olie ofzo de ring eraf halen.

Niet te veel eraan trekken nu, daar wordt je vinger alleen maar dikker van.
Oud 17-02-2004, 12:10
D-sire
D-sire is offline
Om welke vinger zit die ring dan? En wordt je vinger echt afgekneld of is de grootte van de knokkel het probleem? Anders zou je misschien kunnen overwegen om em ff te laten zitten In een ander geval zou ik je aanraden om hem of door te laten knippen, of met iets glibberigs eraf proberen te laten glijden. Afwasmiddel is een goede aanrader
Oud 17-02-2004, 17:40
Bedankt voor de tips allemaal. Ik heb bijna alles al geprobeerd, maar hij is er helaas nog steeds niet af. Het lijkt gewoon of m'n knokkel te groot is, dus dan maakt het niet uit hoe glad je het maakt. Ik snap niet hoe ik hem er dan overheen heb gekregen maar ok. Hij zit zo dat ie m'n vinger niet afknelt, dus ik laat hem nog maar ff zitten en probeer het af en toe nog eens. Ik vind alleen het idee dat ie niet af kan heel vervelend, en ik vind het vervelend om bijvoorbeeld met die ring aan te moeten slapen enzow. Als er nog andere tips zijn hoor ik het graag
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 17:45
Qamra
Qamra is offline
Je moet niet trekken maar draaien en wrikken. Anders duw je de huid van je onderste kootje naar je knokkel, waardoor die dikker wordt en waardoor die ring dus niet meer pas.

Beetje vage beschrijving, maar goed

Regels voor berichten