![]() |
|
Om welke vinger zit die ring dan? En wordt je vinger echt afgekneld of is de grootte van de knokkel het probleem? Anders zou je misschien kunnen overwegen om em ff te laten zitten
![]() ![]()
|
![]() |
Bedankt voor de tips allemaal. Ik heb bijna alles al geprobeerd, maar hij is er helaas nog steeds niet af. Het lijkt gewoon of m'n knokkel te groot is, dus dan maakt het niet uit hoe glad je het maakt. Ik snap niet hoe ik hem er dan overheen heb gekregen maar ok. Hij zit zo dat ie m'n vinger niet afknelt, dus ik laat hem nog maar ff zitten en probeer het af en toe nog eens. Ik vind alleen het idee dat ie niet af kan heel vervelend, en ik vind het vervelend om bijvoorbeeld met die ring aan te moeten slapen enzow. Als er nog andere tips zijn hoor ik het graag
![]() |
![]() |
|
Je moet niet trekken maar draaien en wrikken. Anders duw je de huid van je onderste kootje naar je knokkel, waardoor die dikker wordt en waardoor die ring dus niet meer pas.
Beetje vage beschrijving, maar goed ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Ring maat ?! BennoJulian | 1 | 23-01-2013 15:26 | |
Lifestyle |
Ringen Sv3nie | 5 | 13-03-2011 21:10 | |
Muziek |
Tub Ring naar NL! Paniccore | 38 | 24-01-2005 20:52 | |
Verhalen & Gedichten |
Vragen over de Ringen van Macht [LOTR] M. Arnoldi | 68 | 24-10-2003 14:12 | |
Films, TV & Radio |
dvd box van the ring Blitzkrieg Bop | 12 | 01-10-2003 23:38 | |
Liefde & Relatie |
Hoe zit dat hele gedoe met trouw- en verlovings ringen? Dr_Love | 5 | 11-09-2002 10:22 |