Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar aan de andere kant is hij ook de enige die me een beetje vrolijk kan stemmen en heeft hij me zonder dat hij dat zelf weet door een paar heel moeilijke momenten heen geholpen, momenten waarop het echt niet meer ging. Maar nu heeft het niets meer met hoop te maken, sorry maar ik moest het toch even kwijt ![]()
|
Hoop is idd een heel dubbel iets..
K vind het op dit moment wel fijn.. ik hoop op dingen die ook waar kunnen worden. Maar k hoop ook op dingen die me heel bang maken. Ik hoop dat dingen niet verder verteld worden, omdat ik dan weer eens heel diep kan vallen. Maar dan staat geloof er ook weer bij in de buurt, ik geloof in een goeie toekomst. Maar nou haal k dingen erbij die er niet bij hoeven.. ![]()
|
Verwijderd
|
Hoop doet leven, maar je hebt ook hoop terwijl je weet dat je er niet op moet hopen. Je weet dat het onmogelijk is en dat het niet zal gebeuren en toch maak je jezelf ongelukkig door telkens er weer aan te denken en erover weg te dromen... wat als. Af en toe is dat niet zo erg, maar je moet je daar niet in laten meeslepen, die hoop mag er wel zijn, zolang je je er maar niet in verliest, hou de realiteit in het oog. Anders doe je jezelf alleen maar meer pijn.
Zo 's avonds, ik kan moeilijk in slaap komen, vooral als ik aan alles denk wat nog gaat komen en wat moet gebeuren, dan sta ik mezelf toe aan bepaalde dingen te denken en ook nog te hopen op dingen die onmogelijk zijn. Dan raak ik makkelijker in slaap, droom ik fijn en toch laat ik mezelf niet meeslepen door iets wat niet kan. Hoop dat ik ook te volgen ben ![]() |
![]() |
|
Het klopt allemaal wat gezegd word, maar hoe kan je proberen te stoppen met hopen, en dan bedoel ik de slechte manier van hopen. Want ik kan het niet, ik weet dat ik niet kan of mag hopen op hetgene waarop ik hoop, ik wist vanaf het begin dat het toch op niets uit zou lopen. Maar ik kan niet zomaar een knop omzetten en stoppen met hopen
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Hoping Verwijderd | 6 | 06-03-2005 14:08 | |
Verhalen & Gedichten |
Hoop (kerstkaartgedicht, graag meningen!) Sannetje | 8 | 19-11-2003 08:45 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De Hoop Scheffer nieuwe Secretaris-Generaal NAVO Dr. Oetker | 48 | 23-09-2003 21:17 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De Hoop Scheffer: beleid overlaten aan grote EU-landen Blitzkrieg Bop | 70 | 23-09-2003 09:51 | |
ARTistiek |
Hoop doet leven... Noortje_S | 3 | 30-05-2002 19:26 | |
Verhalen & Gedichten |
kleine hoopjes valse hoop sunflouwer | 1 | 04-03-2002 19:43 |