Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ten tweede, hotels zijn luxer dan thuis want schoonmaken, bed opmaken en koken hoeft niet. ten derde....... het is gewoon veel leuker dan kamperen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ach, bed opmaken en koken hoef ik thuis toch niet en schoonmaken, daar gaat de tijd ook niet inzitten. Leuker, nee vind ik niet. Ik vind het altijd geweldig om 's avonds, als we dan ein-de-lijk klaar zijn met afwassen, in een stoel neer te ploffen om dan gezellig te kletsen, een boek te lezen of een spelletje te doen bij het licht van de gaslamp. Of s avonds nog even een wandelingetje ofzo.. Pff nu ik dit typ heb ik zin om op vakantie te gaan ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je hoeft ook niet de hele dag voor je tentje te gaan zitten ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Eerst was ik ook heel erg tegen kamperen en leek het mij niets aan. Ik vond ook dat een vakantie luxe moest zijn, maar we hebben nu 2x met een camper een rondreis gemaakt en geloof me het is zeker zo leuk als in een huisje zitten. Eigenlijk is het veel gezelliger, maar wel wat krapper.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() wat moet je trouwens in letland? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Doe mij maar kamperen? (Wie gaat er mee en betaalt ook even voor mij? ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik ben ook niet echt een kampeerfan, maar dat komt vooral door mijn ervaring van vorig jaar (middan in de zon staan zodat je om 8 uur je tent uit wordt gebrand)
kamperen is idd wel gezelliger dan een appartement/hotel, je ziet veel meer mensen, maarja, dit jaar hopelijk wel in de schaduw! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
ik vind kamperen echt super. op een camping is de sfeer zooo anders dan in een appartementencomplex oid. je wordt s ochtends wakker en rolt je tent uit en met jou nog 100 andere lamme mensen. je kunt er lekker de hele dag lam bij lopen. beetje sjokken over de camping
![]() voor mij wordt t dus na vorig jaar appartementje in calella zeker weer kamperen
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou willen dat we eens gingen kamperen. Maar mijn ouders houden er niet van, dus huren we vaak een huisje/stacaravan. Maar als ik alleen met vrienden op vakantie mag wil ik graag kamperen, het lijkt me juist gezellig, en zoals velen al zeiden, je gaat alle luxe thuis veel meer waarderen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @ topicstarter heb je eigenlijk wel eens ooit gekampeerd? Ik vind dat je een beetje domme dingen zegt, je zou wel naar Lowlands willen, maar niet naar een gewone camping ![]() En op een camping zijn de wc's niet altijd vies hoor, natuurlijk kan het voorkomen, maar het kan ook gebeuren dat je in een heel vies hotel terecht komt. Kamperen is echt leuk! Er hangt altijd een hele relaxe sfeer op een camping. Nu hoef je even geen tv te kijken, maar kan je naar fluitende volgetjes luisteren ![]() Of midden in het bos op een camping staan, die lekkere boslucht om je heen. De hele dag buiten zijn; alles doe je buiten (nou ja bijna alles dan). Iedereen is aardig tegen elkaar. Zo kan je nog wel even doorgaan. Nee kamperen is super! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
-lowlands is wat anders, dat is een groot evenement waar je niet de hele dag voor je tentje zit. Ik zou wel naar het festival willen maar dat kamperen, dus wat is zeg is niet dom :@ - bij een hotel heb je je eigen kamer waar je met een paar mensen een wc/douche gebruikt. Op een camping gebruikt iedereen dezelfde. Dat kan nooit schoon zijn. Wat als iemand diaree heeft en jij gaat daarop, lekker schoon ![]() -als je je gordijn open laat in een hotelkamer wordt je ook wakker door de zon. En bij centerparcs wordt je altijd wakker door de vogeltjes. Die fluiten daar maar aan. -je hoeft ook niet verplicht de hele dag voor je kamer te gaan zitten of voor je huisje. Je kan lekker op pad, veel hotels staan ook midden in de bossen dus dat is onzin. je loopt zo je kamer af en je bent al buiten. -En wie zegt dat de mensen op een park of in een hotel niet aardig zijn tegen elkaar. je ontmoet juist altijd andere mensen in het zwembad en tijdens het eten. op zo'n megacamping in frankrijk zit iedereen ver van elkaar. En als dr klachten zijn klaag je gezellig met zn allen. Dr zijn altijd verschillende nationaliteiten harstikke goed voor je talen. En naturlijk laggen om de engelsen en duitsers die erniet uitzien. Dus al deze dingen die jij zei slaan nergens op want dat krijg je ook in een hotel of een bungalow park. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() De zon recht op de tentdoek is toch wel anders dan door een raam. En vogeltjes fluiten, tjsaa die hoor ik hier nog wel. Maar vanuit je tentje is dat echt anders! Ik heb nog nooit diaree gehad hoor op een camping. En vind je een wc niet al te fris, dan ga je toch gewoon een wc verder. Bovendien worden de wc's schoongemaakt, vaak 2 keer per dag. En ik zeg niet dat mensen niet aardig zijn hoor die in hotels zitten. Dat zal vast wel, maar het is echt anders dan op een camping. Maar goed ieder het zijne... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar heb je wel ooit echtgekampeerd?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nou die vraag nog, heb je wel ooit gekampeerd? |
![]() |
|
een tentje op 20 meter afstand van een prachtigmooie zee, geweldig
![]() ik moet wel toegeven dat ik nooit een hele vakantie in een hotel of appartement heb gezeten, dus echt vergelijken kan ik het niet. Wel vind ik het heerlijk om 's avonds buiten te koken en te eten, overal vlakbij te zitten, makkelijk contact te kunnen maken met andere mensen en en en ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |