Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En zoals WishfulDreaming al zegt, is een apart topic dan handiger ![]() |
![]() |
|
Daarbij moet je ook kijken naar de waarde van het topic.
Een Lj-code van toen, daar was nog redelijk makkelijk aan te komen. Maar ik heb zelf nog geen een keer gezien dat iemand een kamer had gevonden via dit forum. Dr zal er vast wel eentje of meerdere geweest zijn, maar echt veel is het niet. |
![]() |
|
één topic vind ik misschien wel een idee (eventueel één topic per stad of regio maar hierover zal ik eerst eens met ekki moeten kletsen).
Tsja. als ik een britney-poster zoek moet ik me ook door de MP3-spelers heen worstelen dus dat is op zich niet een erg sterk argument. Maar ik zal (na de vakantie) eens kijken of er niet iets gedaan kan worden. Als je trouwens nog een paar goede sites weet waar je terechtkunt met een kamervraag dan mag je die aan me PM-en en ik zal die wel toevoegen aan het announcement...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En iemand anders ook bijna, maar die kwam niet op dagen, dus ja. Maar goed, ik ben het eens met Tampert en 'de rest'. ![]() |
![]() |
|
misschien is een apart forum toch wat overdreven, maar kunnen jullie al die verdwaalde kamers dan niet in een (sticky)topic zetten, zoals al eerder hier werd gemeld. Zou in ieder geval wat overzichtelijker zijn. Natuurlijk maak je via grote site meer kans, maar als je hier in dat ene topic zou kijken en je ziet nét die perfecte kamer waar jij al maanden naar zoekt... dan is dat toch alleen maar mooi? Bovenaan het kamertopic zouden we eventueel een lijst met site waar je kamers kunt vinden (zoals kamernet en kamerweb) kunnen zetten, net zoals er een topic met allerlei links naar veiligingssites staat.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Een verzameltopic vind ik op zich wel een goed plan. |
![]() |
|
ik heb even met ekki overlegd en angezien we nog even willen nadenken in hoeverre het wenselijk is heb ik een discussie op admin gestart. Als hier op korte termijn noiets over naar buiten komt moet je mij maar even 'aanspreken'.
Verder heb ik de announcement een beetje uitgebreid. Aanvullingen zijn welkom.
|
Op Admin vroeg Tampert om een reactie, daarom deze up op Beleidszaken.
De laatste twee links in de announcement onder 'informatie over kamers' oid, werken niet. 2xhttp. Ik denk dat een sticky topic niet per se duidelijker hoeft te werken: reacties op verschillende kamers gaan door elkaar lopen, kamers die aangeboden worden worden over het hoofd gezien. Misschien is het slimmer een duidelijke tag [kamer th]/[kamer gez] plus titel ('Utrecht, Lunetten - 14m2, 200 euro') te promoten. En wijs de leden op de zoekfunctie, waar volgens mij vrij weinig van gebruik wordt gemaakt. Een apart forum lijkt me, zeker gezien de doelgroep, geen goed idee.
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
actieve moderatie?
Hoeveel topics worden er per dag/week dan geopend met dat soort aanvragen, niet veel volgens mij... Het is trouwens wel een geslaagd id om daar zo'n verplichte topictitel in die vorm toe te passen... Offtopic: ik wil wel helpen modereren ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Vrijwilligers gezocht in tibetaans boeddhistisch klooster losang_gendun | 1 | 06-12-2006 10:48 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Bleef bij me Roosje | 16 | 08-04-2006 15:47 | |
Algemene schoolzaken |
hoe lang ingeschreven voor een kamer? strawberry | 91 | 14-07-2005 13:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal: Enkele reis. Last_Mohican | 61 | 25-01-2005 21:28 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |