Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-02-2004, 19:09
Zyndel
Zyndel is offline
Superleuke knalrode Doc. Martens maat 38. De neuzen zijn een beetje kaal (schoenpoets!). Verder zijn ze nog in erg goede staat, omdat ze heeeel weinig gebruikt zijn.

Prijs: 30 euro inclusief verzendkosten.
Oud 17-02-2004, 19:55
Luna
Luna is offline
Hmmja, ik vind ze wel vet, maar ben bang dat ik er net niet in pas, heb normaal 39, zal dus wel net te klein zijn.
Oud 17-02-2004, 22:32
Zyndel
Zyndel is offline
Citaat:
vizz schreef op 17-02-2004 @ 20:55:
Hmmja, ik vind ze wel vet, maar ben bang dat ik er net niet in pas, heb normaal 39, zal dus wel net te klein zijn.
Ze zijn Doc. Martens maat 5... Misschien dat -als je echt interesse hebt- je in een winkel even een stel aan kan passen in die maat om te kijken of dat past?
Oud 18-02-2004, 09:27
[Het Engeltje]
[Het Engeltje] is offline
Hip, maar te klein.
Oud 18-02-2004, 17:52
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
vizz schreef op 17-02-2004 @ 20:55:
Je kunt mijn doc's kopen Zijn maat 39 en nog helemaal mooi. Ook rood, maar dan meer bordeaux, wel hetzelfde model als hier staat.
Oud 19-02-2004, 16:53
Luna
Luna is offline
Vet! voor hoeveel verkoop je ze? (Ik wil ze al heel lang maar heb nooit geld, nieuwe zijn onbetaalbaar voor mij, en 30eurie is de moeite waard maar om nou mn voeten te verneuken door ze in n maatje38 te proppen)
Oud 20-02-2004, 11:15
Verwijderd
Doc Martens vallen groot uit (of is het klein?)
Als je maat 39 normaal hebt, dan moet Doc Martens maat 38 wel passen
Oud 20-02-2004, 13:35
Luna
Luna is offline
ik ga wel even in de winkel passen.
Oud 20-02-2004, 18:07
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
vizz schreef op 19-02-2004 @ 17:53:
Vet! voor hoeveel verkoop je ze? (Ik wil ze al heel lang maar heb nooit geld, nieuwe zijn onbetaalbaar voor mij, en 30eurie is de moeite waard maar om nou mn voeten te verneuken door ze in n maatje38 te proppen)
Ze waren nieuw 92.50euro en heb ze bijna niet gedragen, omdat ze eigenlijk ietsje te groot zijn (heb 38/39). Ze zien er dus nog mooi uit. Kheb niet echt een idee wat ik ervoor wil, maar hier staan ze ook maar te staan..ook een beetje zonde.
Oud 21-02-2004, 15:24
Luna
Luna is offline
ik heb ze gepast in de winkel maar ik vond ze afschuwelijk zitten, k heb er een te hoge wreef voor. Misschien dat ik een ander model wel pas, het standaard model zegmaar, maar deze zaten, jammer genoeg, echt voor geen meter.
Oud 21-02-2004, 18:25
Ramble On
Ramble On is offline
Ik heb ook een hoge wreef, maar dat was geen probleem voor mn schoenen.
Mijne zijn gewoon het standaardmodel hoor, gewoon zoals deze maar dan in het bordeaux rood:
Oud 21-02-2004, 18:26
Ramble On
Ramble On is offline
Eigenlijk lijkt die kleur van die foto best wel
Oud 21-02-2004, 18:40
Luna
Luna is offline
ja, die wil ik eigenlijk ook, t standaard model, maar op het moment heb ik er niet echt veel geld voor. (weetnie wat jij ervoor wil hebben en of je ze nu meteen kwijt wil, anders duurt het mss even voordat ik ze kan kopen, hangt dus af van prijs, 30 euro is voor mij nu wel te doen maar ik weet nie of jij er meer voor wil.)
Oud 22-02-2004, 13:21
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
vizz schreef op 21-02-2004 @ 19:40:
ja, die wil ik eigenlijk ook, t standaard model, maar op het moment heb ik er niet echt veel geld voor. (weetnie wat jij ervoor wil hebben en of je ze nu meteen kwijt wil, anders duurt het mss even voordat ik ze kan kopen, hangt dus af van prijs, 30 euro is voor mij nu wel te doen maar ik weet nie of jij er meer voor wil.)
Ik hoef ze echt niet nu kwijt hoor, ze staan al een half jaar in de kast dus kunnen nu ook nog wel even wachten
Tsja, de prijs, ik weet dat nooit echt goed, maar kheb er dus 92,50 voor betaald en nauwelijks aangehad. Dus ik denk dat ik er toch wel 50 euro ofzo voor wil hebben.
Oud 22-02-2004, 13:22
Ramble On
Ramble On is offline
Trouwens, jij woont in Amsterdam toch?
Dan hoef ik ze niet op te sturen, kunnen we gewoon in Amsterdam afspreken zodat jij ze kan ophalen
Oud 22-02-2004, 13:28
*Special:K*
*Special:K* is offline
Citaat:
Zyndel schreef op 17-02-2004 @ 20:09:
Superleuke knalrode Doc. Martens maat 38. De neuzen zijn een beetje kaal (schoenpoets!). Verder zijn ze nog in erg goede staat, omdat ze heeeel weinig gebruikt zijn.

[afbeelding]

Prijs: 30 euro inclusief verzendkosten.
kan je even een foto van de voorkant maken?
Oud 23-02-2004, 12:19
Luna
Luna is offline
Citaat:
Nirvanaat schreef op 22-02-2004 @ 14:22:
Trouwens, jij woont in Amsterdam toch?
Dan hoef ik ze niet op te sturen, kunnen we gewoon in Amsterdam afspreken zodat jij ze kan ophalen
Ja, idd. Dat scheelt ook weer verzendkosten.
Maar ik moet dan dus nog even sparen, laat ik wel weten wanneer ik ze van je koop.
Ik krijg ook nog schoenen van mn ouders maar ik denk niet dat ze de doc's willen betalen aangezien ik zomerschoenen moet kopen.
En nieuwe schoenen zijn toch veel duurder dus dan laat ik die mn ouders wel betalen en koop ik de doc's zelf wel.
Oud 23-02-2004, 16:38
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
vizz schreef op 23-02-2004 @ 13:19:
Ja, idd. Dat scheelt ook weer verzendkosten.
Maar ik moet dan dus nog even sparen, laat ik wel weten wanneer ik ze van je koop.
Ik krijg ook nog schoenen van mn ouders maar ik denk niet dat ze de doc's willen betalen aangezien ik zomerschoenen moet kopen.
En nieuwe schoenen zijn toch veel duurder dus dan laat ik die mn ouders wel betalen en koop ik de doc's zelf wel.
Ok, dan hoor ik het wel van je tegen die tijd, ze staan reserveerd voor je

Regels voor berichten