Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik zeg toch niet dat ze meteen moet stoppen? Maar help haar dan iig met het stoppen, maarja dan moet je ook wel weten of ze het wel wil en meewerkt toch? Straks doe jij alles eraan om jou te helpen en slikt ze achter je rug maar door..toch? Ik zeg dus niet dat dit waar is.. maarja.. Vind het lastig te verwoorden, maar probeer haar iig dus wel te helpen, maarja.. ik vertelde het dus ook vanuit mijn inzicht en principes en waarschijnlijk zijn die van jou heel anders dan de mijne dus vandaar. Ben het over het algemeen trouwens een met wat Paranoide zegt |
![]() |
|
D'r dwingen om te kiezen lijkt me dan nog de enige optie. Haar laten kiezen jou en de drugs. Als ze dan nog altijd volhoudt dat ze niet zou kunnen kiezen lijkt het me het beste om gewoon even afstand te nemen. Dat is dan misschien het enige dat haar nog tot bedaren kan laten komen. Haar gewoon met de werkelijkheid laten confronteren dus...
|
![]() |
laat haar niet vallen!! probeer samen met haar van haar drugs problemen af te komen. ze houd van je, das wel duidelijk als ze dat zegt. ga samen iemand opzoeken ofzow, iets in die richting. ze moet van die drugs af zien te komen!!
liefs kim
|
Ik zou voor haar vechten als ik jou was. Haar steunen en troosten. Ze moet echt hulp zien te krijgen, een afkick kliniek ofzo.
Ze is verslaafd, dat gaat niet zomaar in een weekje over. Dus heb geduld. Ze houd van je maar ze is verslaafd dus kan ze moeilijk tussen jou en drugs kiezen. Ze wil het maar ze is te zwak. Als het zo door blijf gaan,als niks helpt en als er na een tijd geen vooruitgang zit in haar gedrag wat het gebruiken van drugs betreft tja ..dan zou ik wel goed nadenken of je nog wel met haar door kunt gaan.
Laatst gewijzigd op 16-02-2004 om 20:35. |
![]() |
|
![]() Ik heb echt enorm veel aan jullie reacties, thank you all so much. Vrijdagnacht en zaterdag heeft ze XTC gedaan en erg veel geblowed.Nou zit ik opzich niet echt met het blowen, ik zou wel willen dat ze daar ietwat mee zou minderen.Maar de andere shit doet gewoon zo zeer.Dan zie ik haar op zondagochtend en klaagt ze dat haar kaak zo'n zeer doet omdat ze de hele nacht heeft zitten knarsen van de coke...Die dag hadden we toch een kleine breakthrough ![]() Mochten er nog reacties zijn, ik lees ze graag! ![]() Thank you all so much, ~Frozen~
|
Verwijderd
|
Ik ben het helemaal met loontje eens. Waarom kan je zo'n iemand nou niet voor een keus zetten? Dat kan wel degelijk, als het echte liefde is kan ze denk ik best stoppen. Als jij echt zo belangrijk voor haar bent dan moet ze wel stoppen. Als ze niet stopt tja dan zal ik haar laten gaan. Heeft ze ook wel eens hulp gevraagd met stoppen dan? Ik vind het trouwens erger als ze veel zou blowen/roken dan af en toe een pilletje. Maar coke, tja dat gaat wel wat ver in mijn ogen. Dat maak je lichaam echt helemaal kapot. Ik zag afgelopen zaterdag nog een meisje van 16 afgevoerd worden door de ambulance, met zon koel deken, echt eng...... Maar stel haar voor een paar keuzen zou ik zeggen, je niet eeuwig bij haar blijven als het zo doorgaat.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Silver Mt. Zion Memorial Orchestra & Tra-La-La Band - Horses In The Sky botulismf | 16 | 28-03-2005 16:12 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |