Advertentie | |
|
![]() |
|
- kan goed dingen uitleggen
- MAAR kan zelf niet zo heel goed tegen kritiek - vraag me altijd af wat mensen van me denken - vraag me sowieso altijd af wat mensen, waar dan ook over, denken - wil mensen helpen als ze problemen hebben - heb de neiging mezelf weg te cijferen - onzeker maar ook zeker (onzeker over toetsen en uiterlijk maar zeker over bepaalde andere zaken) - heb wel doorzettingsvermogen <<heb er veel meer hoor, maar ga nu trainen>>
|
ik schijn wel mysterieus, maar toch bertrouwbaar te zijn... en lief... en kan goed luisteren... rustig, maar niet saai rustig...
mensen noemen mij ook wel eens geweldig ![]() tja... en dat kan ik ook zijn zonder arrogant te zijn ![]()
|
![]() |
* stronteigenwijs
* trouw * kan niet goed tegen onrechtvaardigheid * bevlogen/enthousiast en fanatiek * heel direct * eerlijk (ik kan niet eens liegen, laat staan dat ik het zou doen) * veel behoefte aan vrijheid * beetje introvert * doorzetter * perfectionistisch * vaak beetje impulsief * luister vaak naar m'n gevoel bij beslissingen * hou niet zo erg van verliezen. maar kan er tot op zekere hoogte wel beetje tegen. * om even wat enters te besparen: intelligent, sportief/actief, dromer (soms), soms beetje wantrouwend, doe niet aan roddelen en stel het ook niet zo op prijs als er over mij geroddeld wordt. * en heel lief ![]() nu is deze lijst wel lang genoeg, maar ik wel wat gecompliceerder dan dit hoor ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Sollicitatiegesprek: wat vind jij lastige vragen? Lilything | 143 | 24-09-2010 14:52 | |
De Kantine |
hoeveel kinderen wil jij? Mark52 | 191 | 28-08-2010 21:50 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat na de dood? Love & Peace | 288 | 21-12-2006 21:13 | |
Liefde & Relatie |
Wat is jouw ideale man/vrouw? Optima | 116 | 11-08-2006 10:48 | |
Seksualiteit |
Ideale bedpartner? Zebra | 56 | 23-05-2006 16:41 | |
De Kantine |
Gegronde zelfkennis. Tandpasta | 47 | 28-07-2004 23:59 |