Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
norma jean
underoath As I Lay Dying mewithoutYou Dead Poetic Hopesfall The Agony Scene zijn christelijk geloof ik volgens http://www.christianrocklyrics.com/ maar the agony scene christelijk?? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
nouja, die cd is vet. ik wou toevoegen: Norma Jean Zao Project 86 Frodus Living Sacrifice Embodyment Symphony in Peril Craig's brother
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en teksten lezen en dan kiezen een vriend van mij schreef ooit een gedichtje: 'dit is je zoon het was de pater die me dit vertellen wist en vanaf die dag ben ik overtuigd atheist'
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb niks tegen of met christelijke teksten, mits niet prekerig.
Doe mij dan maar eerder shelter - mantra ofzo....
|
![]() |
|
comeback kid live gezien...
dunno... snelle stukken vond ik te punkrock mosh te metal maar goede liveband hoor en topicstarter: check ff http://www.peacedog.nl zitten veel christelijke mensen en gaat voornamelijk over muziek (damn volgens mij sta ik nog steeds in de top10 van posters ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik luister dan wel 'christelijke' bands, maar echt niet zozeer omdat ze christelijk zijn. Gewoon omdat 't goeie bands zijn.
Tourniquet bijv. is een zeer goeie (imho) metalband. Waar ik dan ook erg fan van ben. P.O.D. is ook christelijk. (Destiny's Child schijnt 't ook te zijn, maar dat valt niet binnen mijn smaak. ![]() ![]() En d'r zijn nog een hele hoop meer christelijke bands, wat niet zo gek is. En over 't algemeen zijn de bands die proberen te evangeliseren via hun muziek de slechtere bands, omdat het muziek maken daar niet de hoogste prioriteit is. En ach ja. zo heel veel maakt het nou ook weer niet, of de band christelijk is of niet. Je hoort het meestal niet aan de muziek, en ook niet zo gauw aan de teksten.
|
Verwijderd
|
Ik ben zelf Christelijk, ik erg mij alleen ongelofelijk aan Christelijke-popmuziek omdat het gewoon 100% ruk is.
Het element wat het meest ontbreekt is echtheid, wat je juist van Christenen zou moeten verwachten. Ook is een duidelijke lading Amerikaanse "gladde" invloed.......je hoort zo dat ze 10 jaar bezig zijn geweest om het zo gelikt en gladjes mogelijk te maken. Hetzelfde zie je bij de door de EO gepromote muziek.....Ik vind het echt jammer |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
o dank je wel.... ik heb in tijden niet zo hard gelachen ![]() WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA hoe hilarisch |
![]() |
|
ik heb niks tegen christelijke muziek... ik let toch niet op de tekst... net zoals rechts extremistische muziek, kan ook wel vet zijn, maar zodra ik dingen ga verstaan...
the insyderz (nee niet br33z4h, is christelijke skapunk ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en verder, ska is ook niet echt super serieuze muziek dus serieus neem ik skabands over het algemeen niet |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat is geen moslimmuziek, maar sikhmuziek!
||
Citaat:
ik vind dit een beetje een trieste reply ![]()
|
![]() |
ik ben niet christelijk ofzo, maar ik vind dat men tegenwooordig veel te snel het label christelijke muziek op artiesten plakt....
DC talk vin ik namelijk niet echt christelijk terwijl het wel zo wordt aangeprijst... so kun je nog wel een paar opnoemen... als je echt christelijke muziek wil luisteren moet je dus absoluut niet mnaar NECROPHOBIC luisteren want dat is je reinste satansaanbidding... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Waarom vind ik gospel muziek minder leuk? vragenvragen | 2 | 06-11-2014 21:40 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Lyrics Marzs | 114 | 28-01-2007 22:04 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
gospel ikkuh56 | 55 | 02-06-2005 21:37 | |
Muziek |
christelijke muziek JennyMindTricks | 103 | 07-07-2004 11:21 | |
Muziek |
wat is er mis met christelijke muziek Meartje | 113 | 22-04-2003 19:22 | |
Muziek |
christelijke muziek Meartje | 330 | 11-03-2003 20:47 |