Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar voor misbruik hoef je je geen zorgen te maken als je zeker bent dat je de internationale wetten hebt gerespecteerd. En dat is onder andere de VS niet ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is een leuk initiatief, sociale controle op globaal niveau, maar het werkt gewoon niet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Die wat was in de jaren stilletjes toen die gemaakt was, geweldig. Maar het leven gaat verder, wetten veranderen, levenstijlen veranderen. Wet heeft geen nut meer. Moest al veel eerder afgeschaft zijn.
|
ik vind het jammer dat die wet aangepast. Uiteindelijk kon België niet anders, omdat de VS dreigde de Navo uit Brussel te halen (al kan de VS dat niet op eigen houtje doen, daar is unanimiteit binnen de Navo voor nodig en dat zou er zeker niet geweest zijn), maar tja dan zouden de betrekkingen tussen België en de VS helemààl verzuren.
Het bewijst wéér maar eens het New American Century Plan van de VS, en hoe meer we eraan toegeven, hoe meer grootheidswaan ze zullen krijgen. Een referendum in heel belgië over die hele zaak was nog niet zo slecht geweest. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Los van het feit of die wet wel of niet allang afgeschaft had moeten worden, is het gewoon weer zo: Vs beveelt, Europa gehoorzaamt. Die Amerikanen denken dat ze alles en iedereen maar hun wil kunnen opleggen. En anders dreigen ze wel met het stopzetten van financiële middelen en militaire hulp. Hun superioriteit is veel te hoog geworden. Kijk alleen maar naar die landen die ze 'zogenaamd' bevrijden, maar vervolgens dat land niet meer uitkomen. Het lijkt China wel destijds in Nederlands-Indië.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik vind die wet belachelijk, ze kunnen zelf hun eigen processen voeren en dan zullen ze de problemen van heel de wereld even gaan oplossen.
![]()
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dit is echt onozel...
![]() Dit is een typisch voorbeeld van hoe we da "in den Belgique" oplossen... Ben zelf Belg, maar de wet is nu (ik schrijf: februari 2004) zodanig afgezwakt dat ze er eigelijk niet meer is. De nieuwe federale regering heeft ze overigens afgeschaft. Op zich is het een "nobele" wet, maar België kan zélf zijn eigen processen niet behoorlijk afwerken... de achterstand in justitie is enorm... Nederlanders klagen wel eens over de wachtlijsten in de gezondheidszorg... wèl... wij hebben er in justitie!! Ik vind wel dat België niet zomaar moest toegeven aan de "Bush-administration", maar ja... |
![]() |
|
|