Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-02-2004, 16:20
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Hoe was jouw carnaval dit jaar? Hoe zag die eruit? Waar ben je geweest (steden, café's)? Als wat verkleed? Veel gedronken? Heeft het pijn gekost om het vol te houden? Nog wat gesjanst? Nog wat minder leuke dingetjes mee gemaakt? Vertel hier alles!

Mijn carnaval was top! Misschien ook omdat ik geen vrijgezel meer ben (tenminste ja als het aan mij ligt ). Ik heb altijd pijn in mijn voeten op dinsdag, zo'n pijn dat ik moeite heb om de dag erna te lopen maar nu valt het echt mee. Ik was boef dit jaar, vond ik wel leuk, misschien word ik het volgend jaar weer, liepen echt veel collega's rond van me deze drie dagen. Veel gedronken heb ik wel, ongeveer even veel als verwacht, maar ik had meer kunnen drinken voor mijn doen maar heb het vooral zondag en maandag een rustig tempo gedronken zodat ik meer fit blijf voor de dagen erna.

In drie woorden over mijn carnaval:
HET WAS TOP!!!!!!!!!!!!!!!!!

Details over mijn "feestschema" met carnaval volgen nog wel... waar en wanneer ik geweest ben etc.

Laatst gewijzigd op 25-02-2004 om 16:22.
Advertentie
Oud 25-02-2004, 16:24
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
BTW: overmorgen sluit het forum, als mensen zin hebben om toch nog na 27-2 in dit topic te posten, kunnen jullie dit misschien verplaatsen, FB's??? Als het kan/mag...

Laatst gewijzigd op 25-02-2004 om 17:22.
Oud 25-02-2004, 16:33
_Moby_
_Moby_ is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 25-02-2004 @ 17:20:
HET WAS TOP!!!!!!!!!!!!!!!!!
Quote zegt eigenlijk genoeg...

Vanwege de talloze ruzies in de stad vorig jaar en het geldgebrek van dit jaar, zou ik eigenlijk thuis blijven. Maar gelukkig hebben een aantal vrienden me weten over te halen, daar ben ik ze de rest van het jaar dankbaar voor . Ik heb van zaterdag t/m dinsdag carnaval gevierd, elke nacht tot 3 uur ongeveer (en om 5 uur weer de krant gaan bezorgen).

Ik heb echt een toptijd gehad, gigantisch veel plezier gemaakt. De massale polonaise in de dominicanerkerk in Maastricht zal ik niet snel vergeten, of de gigantische kring van misschien wel 50 mensen die de zorba's dance deden.

De laatste drie dagen heb ik de hele dag met een big smile rondgelopen, ik heb nog nooit zo veel plezier gehad. En op de laatste carnavalsdag verdronk ik in de ogen van een bloedmooi meisje. Ik hoop dat ik haar nog vaker mag zoenen
Oud 25-02-2004, 17:49
droomkoningin
droomkoningin is offline
Mijn carnaval was ook top!!!!!

Vrijdagavond tot gisteravond.
Zaterdagmorgen/middag naar Venlo (Zoepkoel) geweest op mn oude schoenen en 's avonds pijn!! Maar dat was mn eigen schuld.
Dinsdagmiddag naar Maastricht met een groep van zeventig man, was echt !! En gisteravond hier in het dorp was de afsluiting en echt, de hele raad was zat. Echt leuk!
Heb over het algemeen 'genoeg' gedronken, alleen maandagmiddag was ik ontzettend melig en gisteravond had ik echt drie keer teveel op (maar nergens last van gehad)
En gisteravond met een jongen gezoend waar ik zeven of acht jaar geleden helemaal verliefd op was. Wel komisch eigenlijk.
Oud 25-02-2004, 19:07
Briseïs
Briseïs is offline
Tegen mijn carnavalshaat in ben ik dit jaar toch maar weer (!) een avondje geweest, en het was toch wel leuk. Meer avonden moet ik niet doen, maar een keer per jaar kan toch wel.
Oud 25-02-2004, 19:31
zoef de haas
zoef de haas is offline
zeker het was top
zaterdag eerst naar venlo geweest naar zoepkoel/parade
en toen zaterdag, zondag,maandag en dinsdagavond naar de tent hier int dorp geweest met paar vrienden was zeker erg gezellig
alleen gisteravond echt teveel op maar moet kunnen...
maandagavond was er hier ook hardcore impact in de Dingus...
Stelletje extreemrechtse gasten met allochtonen op de vuist geweest 8 politiewagens uit Venlo geweest
waren 100 man geweren, messen,knuppels alles derop en eraan dus ... btje jammer
maar buiten dat was het echt helemaal geweldig
Oud 25-02-2004, 21:06
very drunk driver
very drunk driver is offline
alvast verplaatst.

en mijn planning komt er ook nog aan eerst effe ontkateren en vanavond (jah ik weet het is woensdag) nog effe een laatste carnavalsfeest. horeca afterparty mocht ik naar binnen toen ik ze lief aankeek
Oud 25-02-2004, 21:13
happy human being
happy human being is offline
Mijn carnaval was best leuk. Er waren wel n aantal minpunten. Mijn ex begon me uit te schelden omdat die me met een andere jongen zag kussen en de volgende dag kuste die jongen met n ander. Maar verder ging t wel. Heb t gewoon weg gedronken
owja ik was als indiaan en ben 5 dagen in apollo deurne geweest
Oud 25-02-2004, 21:47
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Voor de duidelijkheid: ik was dus zaterdag t/m dinsdag gaan carnavallen.

Zaterdag naar Maastricht geweest. Eerst ff een paar uurtjes 's middags naar de Vastelaoftrap gaan kijken en 's avonds "normaal" uitgaan in de Celebration.

Zondag (naar Maastricht) van ongeveer 7 uur 's avonds tot 3 uur 's nachts gefeest: Vrienden opgehaald op het station (2 vrienden, de rest was al in de stad) en de stad ingetrokken, toen achtereenvolgens Dominicanenkerk, Celebration, ff bij cafe Boelen voor gestaan, Nightlife, Lavita, nog 2 mensen bij de klok van het Vrijthof opgehaald, bij cafe Boelen / Dominicanenkerk buiten gestaan met alles en iedereen, was vet gezellig! Iedereen al beetje melig. Toen Domicanenkerk, tot-ie ging sluiten... was leuk ondanks dat een vriend irritant aan het doen was die kwam ook daar nog een aantal vrienden tegen, 1tje was ook vervelend bezig, waren eigenlijk de enige momenten waarbij ik het wat minder naar mijn zin had daar, toen naar Cafe Clinique en als laatste Celebration, kwam meisje tegen, moest afscheid nemen en... kussss
Rond 4 uur in mijn nest, tot 12 uur uitgeslapen.

Maandag (naar Maastricht): Vrienden opgehaald op het station en de stad in, toen minikroegentocht gehouden: Cafe Clinique, Coopers Bar, Cafe Millennium, De Feestfabrik, toen naar Dominicanenkerk, daarna wat op het vrijthof rondgewandeld, gegekt, gevreten en nog meer vrienden tegengekomen, weer terug naar de Feestfabrik, als laatste weer Celebration en ook dus met dat ene meisje... kussss
Rond 4 uur in mijn nest, tot 12 uur uitgeslapen.

Dinsdag (naar Maastricht): Vrienden opgehaald van het station en de stad in, toen was het vooral switchen tussen de Celebration en de Dominicanenkerk. Wel iets voor twaalven naar buiten, kijken naar het Mooswief dat omlaag ging (officieel einde van de carnaval). Toen nog ff Celebration, meisje naar huis gebracht v, naar shoarmatent gegaan, thuisgekomen, carnavalskleren in de was gegooid, meisje geSMSt, GTST gekeken en rond 3 uur maffen.
Oud 25-02-2004, 22:47
Verwijderd
Ik ben alleen zaterdag geweest, in Eindhoven.
Vet druk, agressief sfeertje en kutmuziek, maar met m'n vrìnden was het wel gezellig.
Het was m'n eerste keer carnaval, hiervoor heb ik het altijd geboycot. Ik snap opzich wel waarom.
Ik was samen met de bassist van m'n band verkleed als nerd. Bitches pimpen met de calculator.
Oud 25-02-2004, 22:50
Risce
Risce is offline
Carnaval is stom en ik heb de hele week, vanaf 0800u geveegd in een zure bierlucht, dankuwel Prins Sjaak 1
Oud 26-02-2004, 06:56
Verwijderd
Citaat:
Ufke schreef op 25-02-2004 @ 23:47:
Ik ben alleen zaterdag geweest, in Eindhoven.
Vet druk, agressief sfeertje en kutmuziek, maar met m'n vrìnden was het wel gezellig.
Het was m'n eerste keer carnaval, hiervoor heb ik het altijd geboycot. Ik snap opzich wel waarom.
Ik was samen met de bassist van m'n band verkleed als nerd. Bitches pimpen met de calculator.
Ik ben zaterdag ook in Eindhoven geweest..
Het was idd druk,maar agresief, nee totaal niet voor de veandering (pratend over de parrot en dfe schoen)..
Kwasm doordat alle 14 jarige met hun ouders op tap gingen

En die muziek overal :r

Heb de helft van de tijd in de bakkerij gezeten want daar draaide ze geen carnavalsmuziek...
Oud 26-02-2004, 12:50
Amnesiac84
Amnesiac84 is offline
Ik heb nog nooit in mn leven zo'n grote vrouwenaandacht gehad, dus mijn carnaval kon niet kapot... En heb een paar hele mooie fotos aan carnaval overgehouden...

Volgend jaar natuurlijk weer, al zal mijn succes onevenaarbaar zijn...
Oud 26-02-2004, 16:31
tinus11
tinus11 is offline
mijn carnaval was gewoon super, liep niet zo als gepland (de klassering van de wagen viel tegen). maar het aantal pilsjes wat ik deze dagen op had was gewoon niet te overtreffen, en altijd kon ik nog goed naar huis lopen...
verder waren 123o heel leuk en klopenstoempte we de carnaval wel door.
Oud 26-02-2004, 23:01
grensgeval
grensgeval is offline
niet veel carnaval gevierd, maar wel genoeg...

twas reuze gezellig

zelfs nog iemand van het forum gemeet (k noem geen namen)

en natuurlijk genoeg gedronken
Oud 27-02-2004, 09:54
lipglossnblack
lipglossnblack is offline
ja carnaval was echt supergezellig dit jaar

zaterdag naar discotheek in Echt geweest waar ik vroeger altijd uitging en er waren alleen maar oude bekenden
en vanaf zondagmiddag tot woensdagochtend in Maastricht geweest met een groep van 8 man op de kamer van een vriendin.
Elke avond gaan stappen en we zijn voornamelijk in de Take Five geweest, waar ze helemaal geen carnavalsdmuziek draaiden, maar het was er wel supergezellig. Heb echt LITERS bier weggezopen en veel te vaak zonder jas naar buiten gweest en nu heb ik keelontsteking, maarja dat is standaard elk jaar

...en ik heb ook paar mensen vant forum ontmoet hehe
Oud 29-02-2004, 15:00
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
up

(er moeten toch nog lwel euke carnavalsverhalen hiero zijn, niet?)
Oud 29-02-2004, 15:21
Quantes
Quantes is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 29-02-2004 @ 16:00:
up

(er moeten toch nog lwel euke carnavalsverhalen hiero zijn, niet?)
ja

zatredag: gewerkt, groot carnavalsfeest voor 200 man, echt geweldig leuk, met alle werkers tot 6.00 sochtends doorgegaan

zondag: met 3 vriendinnen naar krabbegat (bergen op zoom)gegaan, heel leuk, veel bier, op de fiets terug, dus dat was ook weer laat

maandag: beetje rustig aan gedaan, later bij vriendin geweest, ouders waren niet thuis, zon bierspelletje gespeeld

dinsdag: naar bergen op zoom, optocht, druk, heel veel bier, echt top

zoals je ziet, was het heel okee.
Oud 29-02-2004, 18:26
Cyra
Cyra is offline
1 woord: GEWELDIG!!!
Advertentie

Regels voor berichten