Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2004, 16:04
Aileen
Aileen is offline
Hey, ik moet een presentatie houden voor CKV en dat moet je dan houden over een activiteit, en ik wilde eigenlijk iets leuks gaan doen, een keer eens wat anders dan een film e.d. En nu lijkt het Groninger museum me wel erg leuk, maar ik vroeg me af of het echt de moeite waard is. Aangezien ik in Deventer woon, en dus niet voor niets naar Groningen ga, dat zou een beetje zonde zijn.
Maar zijn er dus mensen in het Groninger museum geweest, en wat vonden jullie daar van?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-02-2004, 17:21
alpha
alpha is offline
Helemaal als je er nog nooit geweest bent, dan is het (vind ik) zeker de moeite waard! Het is erg origineel allemaal, kleine verassinkjes in en om het museum enzo. Het is wel zo dat er een erg grote 'standaard' collectie is, vandaar dat ik ook zei dat het helemaal een aanrader is als je er nog nooit bent geweest.
Als je toch in Groningen bent, dan zou ik ook de stad uitvoerig bekijken (leuke shopstad, believe me) en misschien een NNT-voorstelling bezoeken (ook voor ckv) die zijn, vooral in de machinefabriek, erg goedkoop!
Oud 20-02-2004, 11:57
Verwijderd
Ik ben er al een keertje of 10 geweest. Ik weet niet helemaal wat jij leuk vindt natuurlijk. Maar ik kan je wel zeggen dat het gebouw op zich al, erg interessant is. Op de website kun je er ook meer over lezen.

De collecties vind ik minder interessant maar dat komt vast omdat ik niet zo'n kunstfanaat ben. Er is momenteel een tentoonstelling over Russische schilders. Verder is er een tentoonstelling van Chinees porselein, zilveren serviezen, De Ploeg en Gronings aarderwerk.

ALs je nog vragen hebt dan hoor ik ze graag (heb net een enorm werkstuk erover gemaakt)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten