Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-02-2004, 20:25
Shox
Shox is offline
yo dis mn vraag: soms zitten hier andere mensen achter mn pc (zoals vrienden familie etc.) en die loggen dus op mijn mns. maar telkens al ik wil inloggen heb ik dr nu een lijst staan van allemaal mensen die een keer achter mijn mns hebben gezeten. niet dat het storend is, maar vroeg me af of je dit kunt verwijderen.
Advertentie
Oud 20-02-2004, 20:43
Martin
Martin is offline
Het MSN Messenger topic
Oud 20-02-2004, 22:14
Verwijderd
Ga naar run/uitvoeren

Type: control userpasswords2

Ga dan naar advanced

Druk op de knop Manage Password en verdwijder die mailadressen.... het staat niet in de grote msn-topic.. voordat je die helemaal gaat doorlezen
Oud 20-02-2004, 22:19
Shox
Shox is offline
...had het msn topic nog niet ontdekt sorry! maar ik heb ut antwoordt dus bedankt!!!!!!!
Oud 20-02-2004, 22:30
colL
colL is offline
Citaat:
Alex schreef op 20-02-2004 @ 23:14:
Ga naar run/uitvoeren

Type: control userpasswords2

Ga dan naar advanced

Druk op de knop Manage Password en verdwijder die mailadressen.... het staat niet in de grote msn-topic.. voordat je die helemaal gaat doorlezen

dacht dat doe k ook is ff, maar als ik op het 'verwijderen' klik gebeurt er niks... heb je daar toevallig ook een oplossing voor Alex of doe k gwoon iets nie goed...
Oud 20-02-2004, 23:43
Verwijderd
Citaat:
Reamonn schreef op 20-02-2004 @ 23:30:
dacht dat doe k ook is ff, maar als ik op het 'verwijderen' klik gebeurt er niks... heb je daar toevallig ook een oplossing voor Alex of doe k gwoon iets nie goed...
Selecteer je wel een mailadres Anders zou ik proberen om in te loggen op een andere account (beheerders account)
Oud 21-02-2004, 04:34
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Martin schreef op 20-02-2004 @ 21:43:
Het MSN Messenger topic

Regels voor berichten