Natuurlijk een heel goede tip van Matrix21. Vul de 4 uur op met verlof. Het hangt er natuurlijk vanaf hoe lang je stage moet lopen en of je dat dan wel redt.
Zijn er helemaal geen andere manieren om die 12 uur vol te maken. Dat je met je baas regelt dat je die uren in vakanties inhaalt of zo?
Tis wel jammer dat je nu echt lekker met je baas door een deur kan. Wat is de reden hiervoor, doe je je werk niet goed of kom je vaak te laat? Kijk als jij goed kan opschieten met je baas kun je natuurlijk eerder een potje breken.
Een andere mogelijkheid is om minder uren te gaan werken, dus een nieuw contract, maar ja ook dan is de vraag of je baas wil meewerken omdat het niet goed gaat tussen jullie.
Op de vraag of ze je op basis van je stage kunnen ontslaan?
Dat hangt ervan af of je die andere 4 uur op komt dagen of niet, je kunt natuurlijk nooit zeggen 'ik kom niet want ik moet stage lopen' dat zal de AH worst wezen. Je zult daar goede afspraken over moeten maken. Ze kunnen je in ieder geval niet ontslaan omdat je stage loopt.