Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En het is niet alleen maar van belang om naar de universiteit te mogen, ook als je HBO blijft doen is het belangrijk, bij (vrijwel?) alle studies moet je binnen twee jaar je propedeuse (en dat is dus het eerste jaar) gehaald hebben om verder te mogen met de opleiding. |
![]() |
||
Proppedeuse
![]() ![]() Beetje zelf zoeken zou ook kunnen toch? Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat van 't HBO kan volgens mij wel kloppen, maar op de uni is de P grotendeels afgeschaft?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik heb zelf een HBO Propedeuse certificaat, maar ik heb daar geen examen voor hoeven doen hoor. Je moest gewoon binnen twee jaar alle 60 credit points van het eerste jaar hebben gehaald. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Alleen ik was er toch echt van overtuigd dat propedeuse een synoniem is voor "eerste jaar van je studie", en niet "uitreiking certificaat" of "examen aan het einde v 1e jaar". ![]()
||
Citaat:
In Delft gelden dergelijke eisen voor veel studies neit (ik weet van een vriend voor informatica sowieso niet) aangezien men compromissen sluit op de kwaliteit om zoveel betastudenten te kunnen behouden.
||
Citaat:
||
Citaat:
Dat had ik op 't HBO ook en daar bestond nog wel het P-jaar. Nou ja, het is wel duidelijk dat het in Nederland allemaal behoorlijk verschilt en het lijkt me beter dat er geen beweringen worden gedaan over heel Nederland, want dat werkt dus niet. ![]()
|
![]() |
|
|