Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
als hij zo doet vind ik het dom van je om zo beschermend te blijven.. en dat gezeik over problemen altijd.. das zoon standaard argument
||
Citaat:
![]()
|
Ach, wat schattig jeugdliefdes.
Meisje, je bent 14. Je vindt een jongen uit je klas leuk, maar hij heeft ff geen behoefte aan jou, want hij heeft het uitgemaakt. Blijkbaar heeft ie vervolgens gevoelens voor je vriendin gekregen. Jij hebt nog eens met hem gezoend en dat heb je aan je vriendin verteld en nu is iedereen boos op iedereen en ben vooral jij ook heel erg verward. Je moet gewoon ff die jongen uit je hoofd zetten qua relatie. Wees liever een goede vriend voor hem, want vriendschap is veel belangrijker dan een relatie en hij kan wel wat steun gebruiken. Als je nu niet als een gefrustreerde puber hem benaderd, maar als vriendin dan zal hij ook wel normaal reageren. En ga nooit met een ex zoenen die inmiddels 'iets' met een vriendin van je heeft.
|
hij weet dat ik geen nee zeg.
hij wil niet eens meer iets over mij horen, zien, en nog meer dingen. hij is ook boos dat ik hem hierop heb gezet.. hij heeft het gezien dus ![]() een vriendin van mij die wou met hem praten maar hij zei: als het over diaan gaat dan kan je meteen al oprotten. Hij zit er zielig bij en verdrietig. z0u hij ermee zitten? |
![]() |
|
![]() |
Volgens mij wil hij jou helemaal niet terug en wordt hij er gewoon gek van dat je achter hem aan loopt.
Helemaal niet gek van jou kant gezien, want jij vind hem nog leuk. Toen het uitging met mijn vriend wilde ik hem ook helpen en had ik ook medelijden met hem.... maar halloo hij heeeft het uitgemaakt. Maak jij je maar eerst eens zorgen over je eigen verdriet dat het uit is en zet je over hem heen! Daarna kun je hem steunen als vriendin (als je dan nog medelijden met hem hebt.) Is heel moeilijk om je over hem heen te zetten, maar lijkt me de beste oplossing. Sterkte ermee |
![]() |
|
tja maar ik wil helemaal niet dat hij gek van me wordt
ik kan het verwerken door normaal te doen tegen elkaar zoals we eerst deden. Hij praat nu weer tegen me en hij heeft me een dikke knuffel gegeven hij zag het leven niet meer zitten en ik heb verteld dat hij heel veel dingen achterlaat al is hij weg heel veel mensen geven om hem ookal weet hij dat niet. zelfs mijn ouders missen hem nogsteeds en hopen dat hij weer snel langs komt. Hij weet dat ik doe en dat vind hij niet leuk. Mike, als je dit leest: Ik heb hulp nodig... kben een beetje radeloos ik weet niet wat ik moet doen. IK zit thuis ook met gezeik Ik hou echt nog heel veel van je en ik wil je alleen maar helpen liefs diana |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
tja, dat was hij...
kweet niet of hij dat nu nog is en zo maar kvind het ook wel lullig.. tis ook wel mijn eigen schuld.. want al had ik niet gezegt het mag.. tja.. khou nog gewoon heel erg veel van hem en ik zou niet weten hoe ik nog indruk op hem kan maken hij ging vandaag met dat meisje afspreken hij is verliefd op haar zij vind hem ook super leuk en ik ben super super super verliefd op hem!!! |
Advertentie |
|
![]() |
|
Weet je, ik zou hem maar gewoon laten. Ik denk dat hij gewoon profiteert van je, hij weet dat jij er toch wel voor hem bent, en als hij wat nodig heeft dan weet ie je te vinden. Maar ik heb eigenlijk sterk de indruk dat hij het helemaal niet leuk vindt, dat jij je zoveel met hem bemoeit. Misschien kun je beter afstand van hem nemen en gewoon afwachten of hij op een gegeven moment weer contact met jou zoekt. Maar je moet niet als een kip zonder kop hem achterna blijven lopen, want daar krijg je hem zeker niet mee terug!
Succes ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Hopelijk raak je niet te erg gekwetst. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ben verliefd op mn beste vriend, alleen hij maakt me in de war. wiese1997 | 9 | 04-03-2013 14:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Spel - deel II Roosje | 196 | 17-05-2005 21:04 | |
Liefde & Relatie |
Ik voel me behoorlijk rot, de jongen die ik leuk vond voelt niks meer voor mij.... meisje833 | 6 | 17-08-2004 21:51 | |
Liefde & Relatie |
Waarom moet het zo zijn.. *~Angel~* | 25 | 03-06-2004 08:00 | |
Liefde & Relatie |
M'n ex maakt me zo onzeker... devilcat | 73 | 13-01-2004 11:49 | |
Liefde & Relatie |
ik wil niet negeren.. *ineedhelp* | 4 | 24-11-2002 11:23 |