![]() |
|
![]() |
Hm, mijn vriend doet dat wel. Hij gaat eerst ALTIJD even naar de wc, daarna een kus geven, welterusten zeggen en dan omdraaien en slapen. Mijn ex deed dit ook al. Maar volgens jullie is dit dus NIET normaal? Hm, vond dit zelf ook niet, heb dan dat gevoel wat sarahb beschreef.. ik wil dan graag altijd nog ff knuffelen of in zijn armen in slaap vallen/. Niet friemelen ofzo.. Maarja, hij heeft daar blijkbaar geen behoefte aan.
![]() |
![]() |
|
De enige keren dat we na het vrijen niet uitgebreid naknuffelen en zoenen is bij vluggertjes
![]() Verder vind ik het heerlijk om na de sex bij mijn vriend in de armen te liggen, luisteren naar zijn hartslag, hem ruiken, zijn huid tegen de mijne aanvoelen... ik zou eigenlijk niet zonder dat willen. Bah meteen gaan plassen en slapen is ook niet wat.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Naspel is heerlijk. En dan niet weer geile dingen doen zoals bij het voorspel, maar het lief afmaken: knuffelen, aaien, strelen, eventueel masseren, praten, elkaar laten uithijgen en dáárna pas dicht tegen elkaar aankruipen en in slaap vallen.
||
![]() |
Citaat:
|
I'm back
![]() Ik noem het niet echt naspel, maar wij knuffelen wel altijd na de sex, en liggen wat te kletsen en lieve dingetjes te zeggen enzo... Als ie meteen in slaap valt of wil vallen (zoals jij dus topicstarter) voel ik me een beetje in de steek gelaten, want hij weet dat ik het fijn vind en alsnog geeft ie me geen aandacht... Ik denk dat jouw vriendin zich ook zo voelt.. Misschien kun je toch een beetje proberen te knuffelen enzo, je merkt vanzelf wel hoe fijn het is om samen een beetje na te genieten!
||
Citaat:
En ja, naspel is belangrijk, vind ik. Het is ook leuk trouwens. Gewoon nog tegen/op elkaar liggen, beetje lachen en kletsen, en dan lekker samen in slaap vallen ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Bij ons is het altijd afbouwen bij mijn vriendin, daarna uitzweten, knuffelen en een beetje zoenen. Als we dan niet in slaap vallen dan wordt het omdraaien met de rug naar elkaar toe en snurken maarrr.
Ikzelf heb zelfs liever niet dat ik meteen zou gaan slapen. Seks zonder naspel is voor mij zoiets als lekker eten zonder toetje (om maar eens in de metaforen te blijven hangen). |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Foto van sixpack na spelletje... 13122001 | 6 | 21-05-2016 04:11 | |
Games |
Wij maken een computer spel en hebben je hulp hard nodig! HKU_Smee | 26 | 13-04-2010 10:46 | |
De Kantine |
[spel]Wie is de mol? Verwijderd | 122 | 30-01-2009 13:07 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Computerspel uit de schappen na moord Mr. Pignati | 55 | 21-08-2004 18:11 | |
Games |
semi-nieuw gratis MMO turnbased strategy spel Mardrax | 0 | 03-12-2003 22:30 | |
Games |
Super vet spel ontdekt Titus | 13 | 07-08-2003 14:32 |