Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-02-2004, 11:23
Backwardsman
Backwardsman is offline
Ok, ik ben dus bevriend met een collega van mn werk, en we gaan best vaak met elkaar om buiten het werk en zijn ook echt heel close. Bijna iedereen denkt dat we vriend/vriendin zijn zo erg is het al
Ik vindt haar natuurlijk echt heeeeel leuk enzo maar ze heeft al een vriend(volgens haar dan), ik weet dat ze hem echt haast NOOIT ziet en ze doet ook echt zo keiiiiiaardig enzo... Met valentijn ben ik de hele dag bij haar geweest en met haar uitgeweest, dan ga je toch ook dingen denken hè

Anyway, deze zaterdag wil ze weer langskomen en ze zei dat ze niet uitwou maar gewoon naar me toe wou komen

Nahja anyway, wat moet ik hiermee... ik bedoel... ik WEET dat het echt supergoed klikt tussen ons... ALs ze zaterdag hierkomt ga ik tegen haar zeggen dat ik van haar hou(ook al heeft ze een vriend) of zou dat onze vriendschap verpestten??!!?

aaah ik weet t echt niet
Oud 19-02-2004, 11:27
Betamethason
Betamethason is offline
Ik zou zeker niet zeggen dat je van haar houdt. Dat is namelijk een major turnoff.

Zeg haar gewoon dat je verliefd bent, maar wees niet bang om een blauwtje te lopen.
Oud 19-02-2004, 11:28
Doopy
Doopy is offline
Citaat:
Backwardsman schreef op 19-02-2004 @ 12:23:
uitleg & vraag
Ik zou het zelfde doen, als je niets zegt kan het ook je vriendschap gaan kosten.
Ik bedoel; als je niets zegt en volgende week komt ze iemand tegen wordt je natuurlijk schijtjaloers, dat kan natuurlijk ook niet goed zijn voor je vriendschap.
Als ze nee zegt dan weet je waar je aan toen bent en kan je proberen dat gevoel te laten slijten of omzetten in vriendschap.

Sterkte zaterdag!
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 11:29
Doopy
Doopy is offline
Citaat:
Betamethason schreef op 19-02-2004 @ 12:27:
Ik zou zeker niet zeggen dat je van haar houdt. Dat is namelijk een major turnoff.

Zeg haar gewoon dat je verliefd bent, maar wees niet bang om een blauwtje te lopen.
idd houden van is misschien wat te zwaar, je kan haar vertellen dat je haar leuk vind/verliefd bent.....
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 11:29
Clover
Clover is offline
ik denk ook dat je t haar moet vertellen, maar je moet niet meteen verw88 dat ze ook verliefd is op jou. maar ik vind wel dat t erop lijkt dat ze jou ook wel leuk vindt want anders ga je toch niet zo met elkaar om toch? suc6
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 11:43
Backwardsman
Backwardsman is offline
Citaat:
Betamethason schreef op 19-02-2004 @ 12:27:

Ja duh ik ga het natuurlijk ook niet zo zeggen van 'OOH IK HOU VAN JE' maar wel laten merken dat ik haar echt een heeeeeel leuk meisje vind enzo

Citaat:
Doopy schreef op 19-02-2004 @ 12:28:
Ik zou het zelfde doen, als je niets zegt kan het ook je vriendschap gaan kosten.
Ik bedoel; als je niets zegt en volgende week komt ze iemand tegen wordt je natuurlijk schijtjaloers, dat kan natuurlijk ook niet goed zijn voor je vriendschap.
Als ze nee zegt dan weet je waar je aan toen bent en kan je proberen dat gevoel te laten slijten of omzetten in vriendschap.

Sterkte zaterdag!
ja maar ik ben nu al jaloers(op haar 'vriend')
nee maar thanks

Citaat:
Clover schreef op 19-02-2004 @ 12:29:
ik denk ook dat je t haar moet vertellen, maar je moet niet meteen verw88 dat ze ook verliefd is op jou. maar ik vind wel dat t erop lijkt dat ze jou ook wel leuk vindt want anders ga je toch niet zo met elkaar om toch? suc6
Ja ik weet het, we gaan heel vaak met elkaar om enzo en zelfs als we niks doen(tv kijken, btje door de stad lopen) hebben we echt dikke schik. Ze zei laatst ook zo van 'het is zelfs leuk om bij je te zijn als we helemaal niks doen'
maargoed.. uuh ja.. thx iig
Oud 19-02-2004, 11:51
miekmuis
miekmuis is offline
Hmm, je twijfeld al of ze wel echt een vriend heeft? Misschien heeft ze dat alleen maar gezegd omdat ze een stok achter de deur wou houden voor als je toch niet zo leuk blijkt te zijn ofzo? Het lijkt me niet dat als je een viend hebt, je valentijnsdag bij een andere jongen gaat doorbrengen.

Nouja, zoals al eerder gezegd is, gewoon zeggen dat je verliefd op d'r bent, maar hou het wel een beetje rustig. Ga haar niet lopen benauwen.
Oud 19-02-2004, 12:21
Backwardsman
Backwardsman is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 19-02-2004 @ 12:51:
Hmm, je twijfeld al of ze wel echt een vriend heeft? Misschien heeft ze dat alleen maar gezegd omdat ze een stok achter de deur wou houden voor als je toch niet zo leuk blijkt te zijn ofzo? Het lijkt me niet dat als je een viend hebt, je valentijnsdag bij een andere jongen gaat doorbrengen.

Nouja, zoals al eerder gezegd is, gewoon zeggen dat je verliefd op d'r bent, maar hou het wel een beetje rustig. Ga haar niet lopen benauwen.
ja ik vind het ook een btje vaag van haar vriend... ik weet dat ze hem de hele week niet gezien kan hebben, want of ze moest werken, of ze ging sporten en als dat niet het geval was was ze bij mij en dan deze zaterdag ook nog eens.....

en nee ik ga haar niet benauwen... op een of andere manier weet ik gewoon dat er zaterdag wel iets MOET gebeuren
Oud 19-02-2004, 14:29
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Jongen, ga ervoor! Vertel haar dat je verliefd op haar bent, maar hou er inderdaad wel rekening mee dat het ook zo kan zijn dat ze wél heel close met je kan zijn, maar niet verliefd is (been there, done that, bought the T-shirt... ).

Succes!
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 19:56
Backwardsman
Backwardsman is offline
Citaat:
MarkB schreef op 19-02-2004 @ 15:29:
Jongen, ga ervoor! Vertel haar dat je verliefd op haar bent, maar hou er inderdaad wel rekening mee dat het ook zo kan zijn dat ze wél heel close met je kan zijn, maar niet verliefd is (been there, done that, bought the T-shirt... ).

Succes!
hahaha thanks

Ja stel dat ze niet dezelfde gevoelens heeft dan is dat niet erg natuurlijk Maar ik hoop niet dat ze gaat denken dat ik alleen maar met haar omga omdat ik iets met haar wil ofzo

Maargoed, ik zal wel laten weten hoe het gegaan is zaterdag thx mensjes
Oud 19-02-2004, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Backwardsman schreef op 19-02-2004 @ 12:23:
Ok, ik ben dus bevriend met een collega van mn werk, en we gaan best vaak met elkaar om buiten het werk en zijn ook echt heel close. Bijna iedereen denkt dat we vriend/vriendin zijn zo erg is het al
Ik vindt haar natuurlijk echt heeeeel leuk enzo maar ze heeft al een vriend(volgens haar dan), ik weet dat ze hem echt haast NOOIT ziet en ze doet ook echt zo keiiiiiaardig enzo... Met valentijn ben ik de hele dag bij haar geweest en met haar uitgeweest, dan ga je toch ook dingen denken hè

Anyway, deze zaterdag wil ze weer langskomen en ze zei dat ze niet uitwou maar gewoon naar me toe wou komen

Nahja anyway, wat moet ik hiermee... ik bedoel... ik WEET dat het echt supergoed klikt tussen ons... ALs ze zaterdag hierkomt ga ik tegen haar zeggen dat ik van haar hou(ook al heeft ze een vriend) of zou dat onze vriendschap verpestten??!!?

aaah ik weet t echt niet
Ik had precies exact hetzelfde en heb de kans gewaagd! En nu alweer 3,5 jaar samen !Maar ja, ik weet jouw situatie niet maar ik zou zo zeggen, je kan maar 1 keer proberen en je weet nooit als je het niet doet .... (je zal maar spijt krijgen achteraf als je niet gedaan had)

Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 21:47
Verwijderd
tja, het lijkt alsof dat meisje ook zwaar verliefd is op jou, dus ga er gewoon voor.. kan jou het schelen
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 21:57
Jordi
Jordi is offline
Als ik jou was, zou ik er eerst maar eens proberen achter te komen of ze een vriend heeft. Als jullie zulke goede vrienden zijn, dan lijkt het me dat ze jou wel eerlijk kan vertellen of ze een vriend heeft of niet. Als ze zegt dat ze en vriend heeft, dan zou ik ook maar niets proberen, want ook al is het dan misschien niet zo, het lijkt me geen uitnodiging om iets bij haar te gaan proberen...
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 22:47
kayce
kayce is offline
spannend!
Jammer alleen dat het vandaag pas vrijdag is.

veel s6
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 23:16
Mederiacvm
Mederiacvm is offline
Ik bevind me in een soortgelijke situatie. Zij heeft een vriend, ik ben gek op haar en ik we kunnen heel goed met elkaar opschieten. Ik heb haar gezegd dat ik haar heel aardig vind, meer dan normaal, maar heb haar meteen gezegd dat ik er geen werk van zal maken omdat ze een vriend heeft. Ze was blij dat ik dit tegen haar uitsprak. Het heeft onze vriendschap zomogelijk nog versterkt.

Ik vind dat je niet moet zeggen dat je van haar houdt, ook al is dat misschien wel zo. Ik zou wel aangeven dat je gek op haar bent, en dat je de tijd die jullie samen doorbrengen als heel prettig ervaart. Hoe ze hierop reageert weet ik niet, maar houdt rekening met alles. Gezien de beschrijving van de situatie denk ik dat ze hier niet heel erg afwijzend op zal reageren, maar je weet het nooit. Ik wens je heel veel succes, ik hoop voor je dat het wat mag worden.

Ik hoop wel dat je begrip kan opbrengen als ze uiteindelijk voor haar vriend kiest en niet voor jou.

Laatst gewijzigd op 19-02-2004 om 23:19.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 01:27
kayce
kayce is offline
Ondertussen al weer maandag uh........ dinsdag en ik ben erg benieuwd.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 09:05
beckytjuhh
beckytjuhh is offline
HEt is bij mij ook het zelfde probleem.
Ik ben op mijn beste vriend op msn en we kennen elkaar zo goed maar hij zegt dat hij een riendinnetje heeft maar ik heb hen nog nooit met elkaar gezien. Maar hij doet eeeeeeeeeerg aardig tegen me...
En dan vraag ik vind je vriendin dat niet erg en dan zegt hij welk vriendin? Owh zij nee hoor

Ik snap het dus ook niet meer met jongens
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 09:13
obmod
obmod is offline
Citaat:
beckytjuhh schreef op 24-02-2004 @ 10:05:
Ik snap het dus ook niet meer met jongens
en hij had het met meisjes *grinn*
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 11:52
Backwardsman
Backwardsman is offline
jaaa sorry!!!!

Maar ze was zaterdag ziek echt kut!!!!

En ik en zij hadden net geen tijd voor elkaar deze vakantie aaargh

MAAAAAAAAAARRRRR: Morgen ga ik met haar naar de stad enzo, maar ik denk dat ik toch maar niks ga zeggen. was misschien een btje in een verliefde bui toen ik hier postte
Oud 27-02-2004, 12:59
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Backwardsman schreef op 27-02-2004 @ 12:52:
jaaa sorry!!!!

Maar ze was zaterdag ziek echt kut!!!!

En ik en zij hadden net geen tijd voor elkaar deze vakantie aaargh

MAAAAAAAAAARRRRR: Morgen ga ik met haar naar de stad enzo, maar ik denk dat ik toch maar niks ga zeggen. was misschien een btje in een verliefde bui toen ik hier postte
Tja, je bent verliefd óf je bent het niet he. Dat komt niet in "buien", dat ben je constant. En anders ben je misschien niet echt verliefd.
Anyway, hou ons op de hoogte.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten