Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() nee maar thanks ![]() Citaat:
![]() maargoed.. uuh ja.. thx iig ![]()
|
Hmm, je twijfeld al of ze wel echt een vriend heeft? Misschien heeft ze dat alleen maar gezegd omdat ze een stok achter de deur wou houden voor als je toch niet zo leuk blijkt te zijn ofzo? Het lijkt me niet dat als je een viend hebt, je valentijnsdag bij een andere jongen gaat doorbrengen.
Nouja, zoals al eerder gezegd is, gewoon zeggen dat je verliefd op d'r bent, maar hou het wel een beetje rustig. Ga haar niet lopen benauwen.
||
Citaat:
![]() en nee ik ga haar niet benauwen... op een of andere manier weet ik gewoon dat er zaterdag wel iets MOET gebeuren ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ja stel dat ze niet dezelfde gevoelens heeft dan is dat niet erg natuurlijk ![]() ![]() Maargoed, ik zal wel laten weten hoe het gegaan is zaterdag ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Als ik jou was, zou ik er eerst maar eens proberen achter te komen of ze een vriend heeft. Als jullie zulke goede vrienden zijn, dan lijkt het me dat ze jou wel eerlijk kan vertellen of ze een vriend heeft of niet. Als ze zegt dat ze en vriend heeft, dan zou ik ook maar niets proberen, want ook al is het dan misschien niet zo, het lijkt me geen uitnodiging om iets bij haar te gaan proberen...
|
![]() |
|
![]() |
Ik bevind me in een soortgelijke situatie. Zij heeft een vriend, ik ben gek op haar en ik we kunnen heel goed met elkaar opschieten. Ik heb haar gezegd dat ik haar heel aardig vind, meer dan normaal, maar heb haar meteen gezegd dat ik er geen werk van zal maken omdat ze een vriend heeft. Ze was blij dat ik dit tegen haar uitsprak. Het heeft onze vriendschap zomogelijk nog versterkt.
Ik vind dat je niet moet zeggen dat je van haar houdt, ook al is dat misschien wel zo. Ik zou wel aangeven dat je gek op haar bent, en dat je de tijd die jullie samen doorbrengen als heel prettig ervaart. Hoe ze hierop reageert weet ik niet, maar houdt rekening met alles. Gezien de beschrijving van de situatie denk ik dat ze hier niet heel erg afwijzend op zal reageren, maar je weet het nooit. Ik wens je heel veel succes, ik hoop voor je dat het wat mag worden. Ik hoop wel dat je begrip kan opbrengen als ze uiteindelijk voor haar vriend kiest en niet voor jou. Laatst gewijzigd op 19-02-2004 om 23:19. |
![]() |
|
HEt is bij mij ook het zelfde probleem.
Ik ben op mijn beste vriend op msn en we kennen elkaar zo goed maar hij zegt dat hij een riendinnetje heeft maar ik heb hen nog nooit met elkaar gezien. Maar hij doet eeeeeeeeeerg aardig tegen me... En dan vraag ik vind je vriendin dat niet erg en dan zegt hij welk vriendin? Owh zij nee hoor Ik snap het dus ook niet meer met jongens |
![]() |
|
jaaa sorry!!!!
Maar ze was zaterdag ziek ![]() En ik en zij hadden net geen tijd voor elkaar deze vakantie aaargh ![]() MAAAAAAAAAARRRRR: Morgen ga ik met haar naar de stad enzo, maar ik denk dat ik toch maar niks ga zeggen. was misschien een btje in een verliefde bui toen ik hier postte ![]()
||
Citaat:
Anyway, hou ons op de hoogte. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik ben verliefd op een meisje maar ze is bezet door één van me beste vriend Danto13 | 25 | 30-05-2013 21:55 | |
Liefde & Relatie |
Vind ze me leuk heeft ze interesse? pimeeftink | 61 | 09-07-2012 02:47 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op een meisje met een foute vriend... sander-ruiter | 6 | 28-04-2011 10:43 | |
De Kantine |
Het is december, dus de evaluatie: Hoe is jouw jaar (2004) geweest? Mr.Oizo | 180 | 03-01-2005 13:44 | |
Liefde & Relatie |
Even serieus advies aub!! Verwijderd | 6 | 07-05-2003 13:43 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin doet enorm vreemd... t68i | 92 | 17-12-2002 08:08 |