Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
maar werd je hoofd alleen tegen de stoel aagedrukt of er ook echt ingezogen? dat laatste heb ik altijd, en dan vliegt me hogere ik (zoals jij het noemt) eruit naar voren |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Salvia rook je in een waterpijp of puurpijpje, je kan het ook eten maar da's niet zo intens.
Over Dampo, dat zal wel liggen aan de dosis die je met dampo tabletten neemt. Maar van DXM en andere gerelateerde drugs is nog steeds niet bekend hoeveel schade ze opleveren dus daar ben ik een beetje huiverig voor. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb daar zelf een hasjpijp voor, dus een soort glazen buis waarin je het spul aan het uiteinde gewoon neer kan leggen. Om te zorgen dat je hasj (of in dit geval de salvia) niet verbrandt kan je het buisje simpelweg verhitten met een aansteker, of de vlam vlak voor het buisje houden
![]() Verder is het geen goed idee om salvia met dxm te vergelijken. Laatst gewijzigd op 18-02-2004 om 14:44. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik geloof verder niet dat het schade aan je hersenen toebrengt. Helaas werkte het bij mij niet echt.. Wel hoopvol dat het bij jou pas de derde keer echt werkte ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zoals de post boven mij zegt kun je met paddo;s beginnen. Maar als je begint met een LAGE dosis is dit ook wel goed te doen hoor. Een salvia trip duurt niet lang, dus in lage dosis kun je vrij rustig de salvia wereld gaan verkennen.
|
![]() |
|
![]() |
Het voordeel is dat de trip maar heel kort duurt dus er kan opzich weinig mis gaan.
Btw een vriend van mij had het erover dat je het maar 1 keer in de 2 weken moet/mag doen omdat het anders schadelijk is, netzo als je paddo's ook niet tevaak mag gebruiken weet iemand of dit waar is?
|
Verwijderd
|
Volgens mij ben je maar een uurtje ofzo echt immuun, als het uberhaupt al waar is want op Erowid staat er niks over. En paddo's werken best wel binnen een maand weer, nog wel eerder zelfs, alleen verstandig is het natuurlijk niet om dingen die zo zwaar zijn voor je geest vaak te doen.
|
![]() |
|
|