Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-02-2004, 16:43
Verwijderd
Ik zat in mezelf en kon er niet uit. Ik mocht mijn ogen niet open doen van mijn eigen hogere ik. Steeds dieper ging ik in mezelf tot een soort van universum, constant werd ik door tunnels gezogen. Alleen omdat het af en toe lukte om m'n ogen open te doen wist ik dat er nog een andere realiteit was. Een klasgenoot was erbij en ik hoorde hem wel en ik hoorde mijn hogere ik ook antwoorden zodat deze mij daar beneden kon houden. Het was best beangstigend maar ook wel mooi. Ik had het niet verwacht omdat ik al 2x geen resultaat had met salvia en ik heb nu 0.25 gram van 10x extract gerookt. Ik ben nog steeds verre van nuchter en als ik m'n ogen dicht doe wordt ik alsnog teruggezogen. Het doet wonderbaarlijk lang, anderhalf uur ofzo, wat ik nog nooit heb gehoord bij salvia. Misschien door de dosis. En ik heb een klein beetje geblowt van tevoren. Overigens werd mijn hoofd tegen de stoel aangedrukt en opstaan lukte echt niet, zelfs al had ik even contact met de realiteit met m'n ogen open.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-02-2004, 16:45
Verwijderd
Citaat:
********** schreef op 17-02-2004 @ 17:43:
Ik zat in mezelf en kon er niet uit. Ik mocht mijn ogen niet open doen van mijn eigen hogere ik. Steeds dieper ging ik in mezelf tot een soort van universum, constant werd ik door tunnels gezogen. Alleen omdat het af en toe lukte om m'n ogen open te doen wist ik dat er nog een andere realiteit was. Een klasgenoot was erbij en ik hoorde hem wel en ik hoorde mijn hogere ik ook antwoorden zodat deze mij daar beneden kon houden. Het was best beangstigend maar ook wel mooi. Ik had het niet verwacht omdat ik al 2x geen resultaat had met salvia en ik heb nu 0.25 gram van 10x extract gerookt. Ik ben nog steeds verre van nuchter en als ik m'n ogen dicht doe wordt ik alsnog teruggezogen. Het doet wonderbaarlijk lang, anderhalf uur ofzo, wat ik nog nooit heb gehoord bij salvia. Misschien door de dosis. En ik heb een klein beetje geblowt van tevoren. Overigens werd mijn hoofd tegen de stoel aangedrukt en opstaan lukte echt niet, zelfs al had ik even contact met de realiteit met m'n ogen open.
blowen en salvia, ja dat blijft nog wel ff hangen hoor. pfoe.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 16:55
coopergirl
coopergirl is offline
Have fun in uw geestveruimende staat
Oud 17-02-2004, 17:27
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
chille sjit hoor
Oud 17-02-2004, 17:31
Verwijderd
anderhalf uur is wel lang, maar iok heb ook gehoord dat je geen begrip van tijd hebt, misschien is dat het. Wel gaaf
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 17:33
Verwijderd
Nee ik heb echt op de klok gelet, ken het tijdsprobleem
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 17:42
Verwijderd
dan heb je het goed voor elkaar
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 17:49
Verwijderd
Tof dat het nu eens wel lukt!
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 17:57
Mir-idiotA
Citaat:
********** schreef op 17-02-2004 @ 17:43:
Overigens werd mijn hoofd tegen de stoel aangedrukt en opstaan lukte echt niet, zelfs al had ik even contact met de realiteit met m'n ogen open.
tof dat het nu eindelijk wel goed effect heeft dan!
maar werd je hoofd alleen tegen de stoel aagedrukt of er ook echt ingezogen? dat laatste heb ik altijd, en dan vliegt me hogere ik (zoals jij het noemt) eruit naar voren
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 17:58
Verwijderd
Citaat:
EZBlade schreef op 17-02-2004 @ 18:42:
dan heb je het goed voor elkaar
Nouja, het echte hoogtepunt was wel 'maar' 30 of 45 min, maar dat weet ik niet precies want toen kon ik echt niet klokkijken.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 17:59
Verwijderd
Citaat:
Mir-idiotA schreef op 17-02-2004 @ 18:57:
tof dat het nu eindelijk wel goed effect heeft dan!
maar werd je hoofd alleen tegen de stoel aagedrukt of er ook echt ingezogen? dat laatste heb ik altijd, en dan vliegt me hogere ik (zoals jij het noemt) eruit naar voren
Nee dat had ik niet, ik werd alleen in mezelf gezogen, alleen ik werd wel hard tegen de stoel aangedrukt. Ik weet niet waar mijn andere ik was, hij had niet echt een plaats maar 'hij' praatte wel voor me.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 18:53
O.B.
O.B. is offline
NAT!!Ik wil ook proberen
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 22:37
C r Y p S
C r Y p S is offline
Citaat:
O.B. schreef op 17-02-2004 @ 19:53:
NAT!!Ik wil ook proberen
Salvia is geen speelgoed
Oud 17-02-2004, 23:41
apekop123
apekop123 is offline
Citaat:
C r Y p S schreef op 17-02-2004 @ 23:37:
Salvia is geen speelgoed
wel voor de geest
Oud 18-02-2004, 07:49
Verwijderd
Citaat:
Drexz schreef op 18-02-2004 @ 00:41:
wel voor de geest
maar niet onvoorbereid
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 08:45
Mir-idiotA
pfff...
onvoorbereid kan het extra speciaal maken,
en dan nog...
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 10:13
apekop123
apekop123 is offline
mijn ervaring is:

je kunt zoveel voorbereiden als je wilt, maar de echte trip zelf is toch niet voor te bereiden.
Oud 18-02-2004, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Drexz schreef op 18-02-2004 @ 11:13:
mijn ervaring is:

je kunt zoveel voorbereiden als je wilt, maar de echte trip zelf is toch niet voor te bereiden.
Inderdaad. Ik vond het op het moment volstrekt logisch dat het allemaal gebeurde eigenlijk, met heel veel moeite kon ik nog beredeneren dat ik Salvia op had maar soms vervloog die gedachte ook en het leek niet eens relevant. Ik denk dat een hoop mensen een bad trip zouden hebben gehad maar dat laat ik niet zo snel gebeuren, maar zeker omdat het zo lang duurde en ik me realiseerde dat dat niet klopte zat ik er af en toe wel tegen aan.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 12:33
Fgank
Fgank is offline
hoe rook je salvia? (is toch bij smartshop te krijgen?)
ennuh is het heftiger dan bijvoorbeeld dampo tabletten?
Oud 18-02-2004, 14:40
Verwijderd
Salvia rook je in een waterpijp of puurpijpje, je kan het ook eten maar da's niet zo intens.
Over Dampo, dat zal wel liggen aan de dosis die je met dampo tabletten neemt. Maar van DXM en andere gerelateerde drugs is nog steeds niet bekend hoeveel schade ze opleveren dus daar ben ik een beetje huiverig voor.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 14:41
Verwijderd
Ik heb daar zelf een hasjpijp voor, dus een soort glazen buis waarin je het spul aan het uiteinde gewoon neer kan leggen. Om te zorgen dat je hasj (of in dit geval de salvia) niet verbrandt kan je het buisje simpelweg verhitten met een aansteker, of de vlam vlak voor het buisje houden

Verder is het geen goed idee om salvia met dxm te vergelijken.

Laatst gewijzigd op 18-02-2004 om 14:44.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 17:16
Prudentulo
Prudentulo is offline
Citaat:
********** schreef op 18-02-2004 @ 15:40:
Salvia rook je in een waterpijp of puurpijpje, je kan het ook eten maar da's niet zo intens.
Over Dampo, dat zal wel liggen aan de dosis die je met dampo tabletten neemt. Maar van DXM en andere gerelateerde drugs is nog steeds niet bekend hoeveel schade ze opleveren dus daar ben ik een beetje huiverig voor.
Over salvia is nog veel minder bekend. Behalve dat een groep indianen het eeuwen gebruikt hebben zonder noemenswaardige gezondheidsproblemen, maja kwa rationalisme zijn die er nou nooit echt op vooruit gegaan
Ik geloof verder niet dat het schade aan je hersenen toebrengt. Helaas werkte het bij mij niet echt.. Wel hoopvol dat het bij jou pas de derde keer echt werkte .
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 18:56
Fgank
Fgank is offline
is het een beetje aan te raden als je nog nooit zwaar getript hebt? ik zal uiteraard met een lichte dosis beginnen...
Oud 18-02-2004, 20:09
Verwijderd
Citaat:
Fgank schreef op 18-02-2004 @ 19:56:
is het een beetje aan te raden als je nog nooit zwaar getript hebt? ik zal uiteraard met een lichte dosis beginnen...
Als je nog geen paddo's op hebt zou ik daar mee beginnen.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 20:15
apekop123
apekop123 is offline
Citaat:
Fgank schreef op 18-02-2004 @ 19:56:
Opzich wel en niet.

Zoals de post boven mij zegt kun je met paddo;s beginnen.

Maar als je begint met een LAGE dosis is dit ook wel goed te doen hoor. Een salvia trip duurt niet lang, dus in lage dosis kun je vrij rustig de salvia wereld gaan verkennen.
Oud 19-02-2004, 12:50
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Het voordeel is dat de trip maar heel kort duurt dus er kan opzich weinig mis gaan.

Btw een vriend van mij had het erover dat je het maar 1 keer in de 2 weken moet/mag doen omdat het anders schadelijk is, netzo als je paddo's ook niet tevaak mag gebruiken weet iemand of dit waar is?
Oud 19-02-2004, 14:34
Mir-idiotA
schadelijk voor je geestelijke gezondheid lijkt het me zeker weten! het is heftig en vaak is dus niet echt slim...
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 16:32
Verwijderd
paddo's kun je niet snel achter elkaar gebruiken, dan werkt het niet. EN ik denk dat salvia precies hetzelfde werkt dan
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 17:20
Verwijderd
hehe dan denk je fout

Je bent er wel ff immuun voor, weet niet precies hoe lang. Maar tis niet zo dat je een maand moet wachten zoals bij paddo's.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 17:22
Verwijderd
nee ok, maar ik dacht dat vanwege dat snelle immuun zijn
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 19:18
Verwijderd
Volgens mij ben je maar een uurtje ofzo echt immuun, als het uberhaupt al waar is want op Erowid staat er niks over. En paddo's werken best wel binnen een maand weer, nog wel eerder zelfs, alleen verstandig is het natuurlijk niet om dingen die zo zwaar zijn voor je geest vaak te doen.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 20:32
Verwijderd
paddo's werken na 3 dagen toch al weer ?
Je hersens hebben geloof ik wel rond de 30 dagen nodig om zich te herstellen.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 21:11
Fgank
Fgank is offline
okey bedankt mensen
Oud 21-02-2004, 10:57
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Ik verheug me iig weer op de volgende keer
Reageren

Regels voor berichten