Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik wou al meteen met Davimusic gaan gooien, maar dat heb je dus al
![]() Ik heb alles maar in een tabel in Word staan en ben van plan OOIT nog es een database te schrijven, maar dat staat ook al zo'n 3 jaar op de planning... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
collectors is heel handig, je voert je cd in, cddb zoekt de titel en al die zooi en voert het in. later kanje van je cd's een txt of doc lijst maken om te sharen. je hebt ook collectorz mp3. voor mp3 cd's. |
![]() |
||
Citaat:
Of wat je allemaal op mp3 cds hebt staan.
|
Misschien niet precies wat je zoekt, maar misschien heb je er toch wat aan:
http://www.kplaylist.com/ Is een phpscript wat met een sql-database ding je hele mp3 collectie online zet als het ware (beschermd met wachtwoord en login nattuurlijk) en waarmee je makkelijk lijstjes krijgt en mp3's kan streamen en alles. Ik vond het altijd makkelijk zodat je mensen makkelijk toegang kon geven tot je collectie voor een tijdje en mensen muziek kon laten luisteren doormiddel van streamen. Misshcien is het wat voor je. Misschien ook niet. |
![]() |
|
nou kijk
-unlimited aantal cd's in kunnen voegen (gezien de omvang van mijnc ollectie ![]() -producer er graag bij , zoals orange. -label/jaartal/beoordeling enz. mag er bij maar davimusic vind ik niet zo superpraktisch. en excel dan dus ook niet
||
Citaat:
||
Citaat:
als je zoekt bij collectorz, kan hij maar 1 cd tegelijk van die band toevoegen. nu heb ik van bepaalde bands 20 cd's , dat is dus kut.
|
![]() |
|
|