Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-02-2004, 13:23
Nona
Nona is offline
Ik ben al langer op zoek naar een baan, maar nu begint het echt te dringen. Tip van een vriend: schrijf je in bij 10 uitzendbureaus, bel elke dag even terug, heb je binnen een week precies de baan die je wilt.

MAAR:
Waar zitten de uitzendbureaus in Rotterdam? Daar zal ik dus wel naar toe moeten. En bij welk bureau heb ik de meeste kans op een goede studentenbaan?
Oud 20-02-2004, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 20-02-2004 @ 14:23:
Waar zitten de uitzendbureaus in Rotterdam? Daar zal ik dus wel naar toe moeten.
Waar...? Euhm...overal? Kijk ff in de Gouden Gids of op http://www.degoudengids.nl en je vind er volgens mij zo tig (hier op Zuidplein zitten er iig alleen al een stuk of tien).

Je hebt ook speciale uitzendbureaus voor studenten, maar ik weet nu ff geen naam. (Bij de HR hebben ze ook een uitzendbureau zitten, heeft de Erasmus Universiteit (of hoe het nu ook mag heten) ook niet zo iets?)
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 13:32
Nona
Nona is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 20-02-2004 @ 14:30:
Je hebt ook speciale uitzendbureaus voor studenten, maar ik weet nu ff geen naam. (Bij de HR hebben ze ook een uitzendbureau zitten, heeft de Erasmus Universiteit (of hoe het nu ook mag heten) ook niet zo iets?)
Daar ben ik geweest. Nee hoor, daar hebben ze geen banen voor eerstjejaars studenten. Ik moet minstens drie dagen in de week 8 uur kunnen werken. Dat gaat dus niet lukken.
Oud 20-02-2004, 13:42
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 20-02-2004 @ 14:32:
Daar ben ik geweest. Nee hoor, daar hebben ze geen banen voor eerstjejaars studenten. Ik moet minstens drie dagen in de week 8 uur kunnen werken. Dat gaat dus niet lukken.
Dat zal ook de meeste meerderejaas studenten niet lukken, denk ik... Of bedoel je dat je zoveel wilt werken? Maar goed, er zijn dus nog ongeveer 241 mogelijkheden over, dus je hebt nog wel kans.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 15:25
Verwijderd
www.cwi.nl voor adressen van cwi.

In rotterdam zuid alleen al zitten drie vestigingen van het cwi. Misschien heb je geluk als je een keer langsgaat. (op de site staan vooral banen die voltijd zijn of op onmogelijke tijden en locaties.)
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 17:06
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Jadie schreef op 20-02-2004 @ 16:25:
www.cwi.nl voor adressen van cwi.

In rotterdam zuid alleen al zitten drie vestigingen van het cwi. Misschien heb je geluk als je een keer langsgaat. (op de site staan vooral banen die voltijd zijn of op onmogelijke tijden en locaties.)
volgens mij is dat adres niet helemaal goed.
www.cwinet.nl lijkt me beter
Oud 20-02-2004, 19:45
Verwijderd
Citaat:
dreen schreef op 20-02-2004 @ 18:06:
volgens mij is dat adres niet helemaal goed.
www.cwinet.nl lijkt me beter
of www.werk.nl
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 13:01
het dappere meisje
het dappere meisje is offline
creyf's asa uitzendbureau

hebben ze vast wel in rotterdam

ze bellen me dagelijks met de mooiste droombanen *kuche*
Reageren

Regels voor berichten