Natuurlijk plaats je je mooiste vakantiefoto's in het grote vakantiefototopic, maar verder?
Schiet jij honderd rolletjes vol met al je nieuwe vakantievrienden, of maak je liever uitzicht- en natuurfoto's? Maak je uberhaupt foto's? Zo ja: digitaal of analoog? En wat doe je er verder mee, inplakken? Laten verstoffen? De mooiste inlijsten? Of laat je je digitale plaatjes alleen op je pc staan? Maak je er een fantastische vakantie-site-vol-verhalen van?
Vertel!!
Ik maak meestal een stuk of 30 foto's, in elk geval altijd zoveel dat ze net niet op 1 rolletje passen en ik dan met 3/4 rolletje op mijn fototoestel blijf zitten. Dan ben ik er ook nog eens van overtuigd dat het handig is alle foto's tegelijk terug te krijgen, dus ik breng ze pas weg als ook het 2e rolletje vol is. Tegen de tijd dat ik mijn foto's dan heb opgehaald ben ik helemaal uit de vakantiesfeer (geen wonder, eind september

) en meestal eindigt het ermee dat ik ze snel inplak met heel kort commentaar.
Nu heb ik me dit jaar dus heilig voorgenomen VOOR het eind van de vakantie mijn 2e rolletje vol te schieten en een echt vakantieplakboek met verhalen te maken, leuk voor later