Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() even zoeken dan, dat wil ik ook
|
Neej, lekker omslachtig. Alleen als je bak een eindje wegstaat ofzo.
Vraag ik me trouwens af, je kan dmv Wake-On-Lan wel andere computers aanzetten, maar moeten ze daarvoor in de slaapstand staan? Of kan het ook als ze helemaal uit staan?
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toenstraks wilde je 'm nog aanzetten? Nu snap ik het niet meer ![]() |
![]() |
||
Offtopic:
Citaat:
Alleen helaas was het netwerk toen overleden (waaraan, dat weet ik niet meer ![]() Helaas. Ik roep altijd dat ik Wake On LAN handig zou vinden (voor bijvoorbeeld mijn ouders, die hebben een laptop beneden en de printer die aan een pc hangt boven), maar dat werkt dus niet als je computer echt helemaal uit staat met de powerbutton? Hoe moet je dat beessie dan uit zetten? M'n vriend staat nogal negatief tegen dat hele wake on lan, dus als ik het hem vraag zegt ie dat het onzin is, hij heeft geen zin de vraag te beantwoorden ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je weet vast wel het verhaal dat Windows niet stabiel is, het was een Pentium 90 die Windows 98 draaide met Winroute, Mailserver en apache, dat ding kon je niet meer gebruiken als werkstation want het was niet vooruit te branden, maar alles werkte verder prima ![]() En ik weet welwat een UPS is hoor ![]() Alleen een USP gebruiken voor een crappy serverpctje vind ik nutteloos.. |
![]() |
||
Offtopic:
Citaat:
![]() Ja, ik begrijp dat de meesten hier wel weten wat een UPS is, maar sommigen misschien niet. Bij ons hangt de server en de router aan de UPS en de telefooncentrale. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat wel een goed idee vind. Vooral de server, omdat daar alle documenten enzo op staan. UPS is ook beveiliging voor bijv. stroompieken ofzo. Tsja, wat mij betreft zou een UPS helemaal niet echt hoeven, maar mensen zijn van ons afhankelijk omdat hier een mailserver staat.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
mmm Ik heb nu dus ook ingesteld dat ik mn pc aan kan zetten met Space-Bar
![]() maar nog een vraagje: ik heb een netwerkje en aan 1 van de 2 pc's zit een printer (via USB) kan ik ook iets instellen dat ik vanaf de pc zonder printer de andere pc+printer aan kan zetten? (en dus kan printen ![]() TNX!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ga eer maar iig niet vanuit.. Koop dan een netwerkprinten/addon oid ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Laat maar, heb het al gevonden. Moest wol.exe opstarten vanuit dos modus, met het mac-adres erachter. Heb het na lang zoeken eindelijk kunnen vinden op http://gathering.tweakers.net/forum/...980///wake,lan
Het scheelt dat al die lui die een link bieden naar wol.exe ook lekker duidelijk zijn over hoe het werkt. ![]() |
![]() |
|
|